07-07-2020, 09:33 PM
(05-07-2020, 10:46 PM)MrVanHool Έγραψε: Σύμφωνα με τα νέα αυτοκόλλητα των γραμμών 841 και 842 στην παλιά Αφετηρία της οδού Μενάνδρου, τα δυο πρώτα δρομολόγια και των δύο γραμμών ξεκινούν από εκεί.
Ωστόσο, με δεδομένο ότι το δεύτερο Β18 είναι στις 0545 (το προηγούμενο Γ18 είναι στις 0530), ώρα που έχει ξεκινήσει η λειτουργία του Μετρό, είναι παράξενο που ξεκινούν από την Αθήνα.
(07-07-2020, 06:58 PM)MrVanHool Έγραψε: Αν και είναι νωρίς για να κρίνουμε, η πρώτη μέρα εφαρμογής των αλλαγών στις γραμμές των νέων σταθμών της γραμμής 3, είναι αποτυχία.
Πρωταγωνιστές το 900 που κυριολεκτικά κινείται εντελώς άδειο (η βασική στάση για 25ης Μαρτίου / Νίκαια ήταν στην Εθν.Αντιστάσεως και όχι στον ΗΣΑΠ) και το 846 που ακόμα και με 45λεπτο δεν μαζεύει ούτε 10 άτομα (σίγουρα θα καταλήξει με Solaris..)
Στην Πλ.Ελευθερίας, η στάση του 842 για Πέραμα είναι επί της Δημητρακοπούλου, οι δε διελεύσεις 810, 830, 831 προς Πειραιά είναι κυριολεκτικά ο,τι να'ναι..
Όλο το βάρος το σηκώνει κυρίως το 830 από Πειραιά.
Το 837 κινείται με ελάχιστους επιβάτες και όλοι αυτοί οι κύκλοι που κάνει μόνο κατά του, λειτουργούν.
Για να δούμε πόσο θα αλλάξουν τα πράγματα όταν τα μάθουν..
Ακριβώς. Επίσης, ενώ οι σταθμοί του μετρό λειτούργησαν ΤΕΛΕΙΑ, οι λεωφορειακές γραμμές ήταν ο,τι να ναι. Το 842 (πρωην Γ18) μετά βίας μάζευε άτομα με κατεύθυνση το Πέραμα, ενώ και τα άλλα λεωφορεία απαισια και ανοργάνωτα. Μου φαίνεται ότι όντως οι σχεδιασμοί ήταν τελείως λανθασμένοι. Σημείωση: όπως παρατήρησα, η επιβατική κίνηση του 21 μειώθηκε αρκετά, κάτι που είναι φυσιολογικό.