07-07-2020, 06:58 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-07-2020, 06:58 PM από MrVanHool. Edited 1 time in total.)
Αν και είναι νωρίς για να κρίνουμε, η πρώτη μέρα εφαρμογής των αλλαγών στις γραμμές των νέων σταθμών της γραμμής 3, είναι αποτυχία.
Πρωταγωνιστές το 900 που κυριολεκτικά κινείται εντελώς άδειο (η βασική στάση για 25ης Μαρτίου / Νίκαια ήταν στην Εθν.Αντιστάσεως και όχι στον ΗΣΑΠ) και το 846 που ακόμα και με 45λεπτο δεν μαζεύει ούτε 10 άτομα (σίγουρα θα καταλήξει με Solaris..)
Στην Πλ.Ελευθερίας, η στάση του 842 για Πέραμα είναι επί της Δημητρακοπούλου, οι δε διελεύσεις 810, 830, 831 προς Πειραιά είναι κυριολεκτικά ο,τι να'ναι..
Όλο το βάρος το σηκώνει κυρίως το 830 από Πειραιά.
Το 837 κινείται με ελάχιστους επιβάτες και όλοι αυτοί οι κύκλοι που κάνει μόνο κατά του, λειτουργούν.
Για να δούμε πόσο θα αλλάξουν τα πράγματα όταν τα μάθουν..
Πρωταγωνιστές το 900 που κυριολεκτικά κινείται εντελώς άδειο (η βασική στάση για 25ης Μαρτίου / Νίκαια ήταν στην Εθν.Αντιστάσεως και όχι στον ΗΣΑΠ) και το 846 που ακόμα και με 45λεπτο δεν μαζεύει ούτε 10 άτομα (σίγουρα θα καταλήξει με Solaris..)
Στην Πλ.Ελευθερίας, η στάση του 842 για Πέραμα είναι επί της Δημητρακοπούλου, οι δε διελεύσεις 810, 830, 831 προς Πειραιά είναι κυριολεκτικά ο,τι να'ναι..
Όλο το βάρος το σηκώνει κυρίως το 830 από Πειραιά.
Το 837 κινείται με ελάχιστους επιβάτες και όλοι αυτοί οι κύκλοι που κάνει μόνο κατά του, λειτουργούν.
Για να δούμε πόσο θα αλλάξουν τα πράγματα όταν τα μάθουν..