01-06-2020, 11:41 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-06-2020, 01:34 PM από N1Ellinikou. Edited 2 times in total.)
Καλησπέρα καινουργιος ως κάτοικος του Κορυδαλλού θα προτεινα το εξής τώρα που θα ανοίξει και το μετρό. Αρχικά να υπάρχει λεωφορείο που να συνδεθεί το Σχιστό του Κορυδαλλού με αυτό της Αγίας Μαρίνας γιατί είναι και ποιο κοντά αλλά και επειδή συμφέρει ποιο πολυ απ αυτό του Κορυδαλλού και για να μην υπάρξει φόρτο μας στον Κορυδαλλό καθώς υπάρχει ήδη θέμα με το παρκινγκ και την κινηση. Επίσης να το 806 να γίνει τοπικό και να συνδεθεί Σχιστό και Κορυδαλλό και το 807 να γίνει τοπικό στον Κορυδαλλό. Τώρα πιστευω πως πρεει να κρατηθεί τουλάχιστον μια το πολυ δυο γραμμές ς για πειραια πχ 809 επίσης πρεπει να αλλάξουν τα δρομολόγια όσο αφορά τα λεωφορεία που περναβε από τα 88 στρέμματα να μειωθεί ο χρόνος και να ενισχυθεί η γραμμή Κορυδαλλού Πειραιά καθώς πολυ μαθητές από πειραια έρχονται στο ΕΠΑΛ του Κορυδαλλού αλλά θέλω και την δική σας άποψη. Τέλος πρει να αυξηθούν τα δρομολόγια από πρωι έως μεσημέρι αλλά και κυρίως τα Σαββατοκύριακο αν γίνεται με αλλά λεωφορεία τυπου 750λογω της μειωμένης επιβατικής κίνησης και να ενισχυθεί γενικώς η δημοτική συγκοινωνία
[edit mod] Συγχώνευση δημοσιεύσεων με κοινό περιεχόμενο. Προσοχή! Από την στιγμή που υπάρχει ήδη θέμα περι προτάσεων τροποποίησης γραμμών λόγω μετρό, δεν υπάρχει ανάγκη για δημουργία νέου θέματος.
(23-07-2019, 05:10 PM)Larioupol Έγραψε: Για τις 3 αυτές γραμμες-κορμους είχα συγκεκριμένη ιδέα:Δεν καταλαβαίνω γιατί να γίνει έτσι το 860 καλυτερα απλά να συνδεει το Κερατσινι με το μετρό του Κορυδαλλού και το 814 να γίνει τοπικό Σχιστό Κερατσινίου Κερατσινι ανάλογα βέβαια και την απόσταση και σίγουρα πρεπει να υπάρχει μια γραμμή πουνα συνδέει το Κερατσινι με το κέντρο του πειραια όπως τώρα που το 814 παει στην Γούναρη
Β18: Τοπικό μέχρι Σταθμό Νίκαιας. Και αλλαγή αριθμισης του, καλύτερα 840 ή 842 (να βρίσκεται κοντά στην αριθμιση του 843)
Διαδρομη: Από Πέτρου Ράλλη, δεξιά Αττάλειας, δεξιά Ηλιουπόλεως, Άγιος Νικόλαος (ΜΕΤΡΟ), δεξιά Κύπρου, Αριστερά Λαοδικείας, συνέχεια κανονικά
Νέα Ονομασία: 840: Πέραμα - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
Γ18: Διατήρηση ως κορμό
21: Διατήρηση και αυτού ως κορμό, ίσως (αν είναι δυνατόν να κινείται στους δρόμους του Κερατσινίου) να ξεκινάει από το Δημαρχείο Κερατσινίου, καταργωντας έτσι το 820. Εναλλακτικά, να αποκτήσει αφετηρία στον Άγιο Νικόλαο Νίκαιας (εκεί που βρίσκεται ο σταθμός), και να εκτελεί την διαδρομή Στ. Νίκαιας - Ομόνοια (μέσω Πέτρου Ράλλη).
Για τις υπόλοιπες γραμμές:
800: Διατήρηση ως έχει, με ενίσχυση των δρομολογίων
806: Τοπικοποίηση στον Σταθμό Κορυδαλλού, κάνοντας κυκλική διαδρομή στην Πλατεία Ελευθερίας
Νέα ονομασία: 806: Κορυδαλλός - Στ. Κορυδαλλός (ΚΥΚΛΙΚΗ)
807: Παρόμοια με 806, ενισχύοντας τα δρομολόγια λόγω τροποποίησης του 809
Νέα ονομασία: 807: Άνω Κορυδαλλός - Στ. Κορυδαλλός (ΚΥΚΛΙΚΗ)
809: Τροποποίηση ώστε να μην κάνει κύκλους πάνω από τις Φυλακές, τερματίζοντας στον σταθμό μετρό Νίκαιας
Νέα διαδρομη: Αθανασίου Διάκου, Δερβενακίων, Ποταμού, Ατταλειας, δεξιά Ηλιουπόλεως, Άγιος Νικόλαος (Σταθμός Νίκαια), δεξιά Κύπρου,
δεξιά Πέτρου Ράλλη, αριστερά Γερβασιου, αριστερά Ανωγείων, δεξιά Πλατεία Δημοκρατίας, δεξιά Κουταΐση, δεξιά Πλατεία Αναλήψεως, Αναλήψεως, αριστερά Ατταλειας, Ποταμού, Δερβενακίων, Αθανασίου Διάκου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ)
Ενδεικτική διαδρομή =>
https://maps.app.goo.gl/i38mEdi62UPaCTvSA
Νέα ονομασία: 809: Σχιστό - Νίκαια - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
810: Διατήρηση ως έχει, ώστε να φτάνει μια γραμμή στον Πειραιά (φεύγει το Β από το όνομα της γραμμής μιας και το 809 δεν περνάει από τον Κορυδαλλό με εξαίρεση το Σχιστό)
814: στο τμήμα ως την 28ης Οκτωβρίου ως έχει. Από εκεί και πέρα: 28ης Οκτωβρίου, αριστερά Φρυγιας, αριστερά Τζαβελλα, αριστερά 17ης Μαρτίου 1944, αριστερά Γερβασιμου (αν δεν επιτρέπεται η αριστερή στροφη της 17ης Μαρτίου σε αυτό το τμήμα εναλλακτική διαδρομη: Τζαβελλα, Μπελογιαννη, αριστερά Υψηλαντου, αριστερά 17ης Μαρτίου 1944, δεξιά Γερβασιμου, αριστερά Ηλιουπολεως, Άγιος Νικόλαος (ΜΕΤΡΟ ΝΙΚΑΙΑΣ), δεξιά Κύπρου, συνέχεια ως έχει.
Νέα ονομασία: 814: Σχιστό - Καραβάς - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
820: Αν δεν είναι δυνατή η ενσωμάτωση στη γραμμή 21, τότε Τοπικό έως Σταθμό Νίκαιας:
Νέα Ονομασια: 820: Δημαρχείο Κερατσινίου - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
824: Διατήρηση ως έχει (χάνει στην ονομασία το Α μιας και τροποποιείται η 825)
825: Ίδια διαδρομή ως τη Λεωφόρο Σαλαμινος, από εκεί Τοπικοποίηση στον σταθμο Νίκαιας:
Από Λεωφόρο Σαλαμίνος, Πέτρου Ράλλη, δεξιά Ατταλειας, δεξιά Ηλιουπολεως, Άγιος Νικόλαος (ΜΕΤΡΟ), δεξιά Κύπρου, αριστερά Λαοδικειας, Ήρας, Πέτρου Ράλλη, συνέχεια κανονικά:
Νέα Ονομασια: 825: Νεάπολη - Άγιος Αντώνιος - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
826: Προς το παρόν, διατήρηση ως έχει, μιας και δεν υπάρχει χώρος αφετηρίας ούτε στον σταθμό Νίκαιας, ούτε στον Άγιο Μηνά
827/828: Διατήρηση ως έχουν
830: Κατάργηση, τμήμα της γραμμής θα δοθεί στην νέα 837
837: Τροποποίηση σε γραμμή που θα συνδέει την Άνω Αγία Βαρβάρα με τον Σταθμό Κορυδαλλού
Διαδρομή μέχρι Στ. Κορυδαλλού (μιας και λόγω των έργων δεν με επιτρέπει η εφαρμογή να βάλω διαδρομή πάνω στην ΠΛ. Ελευθερίας) https://goo.gl/maps/GgCgoSXjEuYWxMiN7
Προς Αγία Βαρβάρα: https://goo.gl/maps/Hb41v9PYtwd7TPgm8
Νέα ονομασία: 837: Άνω Αγία Βαρβάρα - Στ. Κορυδαλλού (ΚΥΚΛΙΚΗ)
846/847: Συνένωση σε μια γραμμή, που θα έχει συχνότητες 15-20' τις καθημερινές, τοπική εώς τον σταθμό Νίκαιας
Η διαδρομη: https://goo.gl/maps/PstnWsDSe8KR15ph6
Νέα ονομασία: 846: Νεάπολη - Στ. Νίκαιας (ΚΥΚΛΙΚΗ)
852:
Κατάργηση, διότι θα καλύπτεται κομμάτι της από την νέα 846
860: Μερική τροποποίηση, ώστε να διέρχεται από τον σταθμό Κορυδαλλού
Νέα ονομασία: 860: Παλαιό Φάληρο - Γενικό Κρατικό Νίκαιας - Στ. Κορυδαλλός - Σχιστό Κερατσινίου
(πειτε την γνωμη σας στις ιδεες μου )
ΥΓ: Με αυτόν τον σχεδιασμό θα διέρχονται 6 γραμμές από τον σταθμό Νίκαιας, με κυκλική διαδρομή, ενώ από τον Κορυδαλλό 4 γραμμές (μαζί με το 860). Τελικά, καταφέρνουμε να ενταξουμε τις λεωφορειακες γραμμές στον πιο εύκολα προσβάσιμο σταθμό μετρό. Επιπλέον, χάρη στη σύνδεση του 860 με τον σταθμό Κορυδαλλού, έχουμε ευκολότερη πρόσβαση στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας (με την προϋπόθεση ότι η γραμμή θα έχει συχνότητα 20-25', αλλιώς καλύτερα να πας Αιγάλεω και να πάρεις γραμμή της Θηβών)
[edit mod] Συγχώνευση δημοσιεύσεων με κοινό περιεχόμενο. Προσοχή! Από την στιγμή που υπάρχει ήδη θέμα περι προτάσεων τροποποίησης γραμμών λόγω μετρό, δεν υπάρχει ανάγκη για δημουργία νέου θέματος.