Αξιολόγηση Θέματος:
  • 0 Ψήφοι - 0 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική
#32
(13-05-2020, 08:41 AM)Larioupol Έγραψε: Σ' ευχαριστω πολυ για τις παρατηρησεις σου. Βεβαια, με τα σχεδια που εχω 1 γραμμη θα ξεκιναει απο το Σχιστο Κορυδαλλου και θα πηγαινει στον Πειραια, μεσω του Στ. Νικαιας (θα εχει σταση πολυ κοντα), 2 γραμμες απο την Νεαπολη Νικαιας θα πηγαινουν στον Πειραια (η μια απευθειας και η αλλη μεσω Αμφιαλης). Αρα, με συχνοτητα 10'-15' και οι τρεις γραμμες μια άλλη γραμμή προς τον Πειραιά πιστεύω ότι θα είναι περιττή. Εξ' αλλου, σημερα υπαρχουν αρκετες ανοργανωτες γραμμες με τυχαιες συχνοτητες, η συχνοτητα των οποιων ολων μαζι δεν απεχει απο τα 10'-15' που προτεινω. Βεβαια, η γραμμη που προτεινες ειναι η ασφαλεστερη λυση αν φανει τελικα οτι δεν ειναι επαρκης η συγκοινωνια προς τον Πειραια
Λογικά θα μείνει μια γραμμή 809 ή 810 για να συνδέει Σχιστό Πειραιά και μετρό Κορυδαλλού και Νίκαιας και μια 806 ή 807 για να συνδέει Άνω Κορυδαλλό με μετρό Κορυδαλλού. Ίσως το Γ18 γίνει τροφοδοτικό και θα συνδέει Πέραμα με μετρό Κορυδαλλού.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Τροποποίηση λεωφορειακών γραμμών λόγω της έλευσης μετρό στη δυτική Αττική - από Markos - 14-05-2020, 05:52 PM
Λεωφορεία Κορυδαλλού - από Aggele - 01-06-2020, 11:41 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Τροποποιήσεις λεωφορειακών γραμμών με το άνοιγμα των νέων σταθμών Μετρό georgio 370 426.791 11-12-2013, 10:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: marios.ilioupoli

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)