12-05-2020, 08:02 PM
(12-05-2020, 12:41 PM)Citaro Έγραψε: Σήμερα, πάντως, μέτρησα απο την τηλεματική στις 10:00 το πρωί, 837 λεωφορεία συνολικά. Τον Φεβρουάριο (με χειμερινό προγραμμα, υπ'οψιν) δεν υπήρχαν εξω ποτέ πάνω απο 785-800 οχήματα, την ιδια ώρα. Αν διατηρηθει η κίνηση στους δρόμους σε αυτά τα επίπεδα (και αρκουν οι χρόνοι) , τοτε το θερινό Ι είναι πολύ καλύτερο, ειδικά το απόγευμα που έχει σαφώς περισσότερες βάρδιες απ' οτι το χειμερινο.
Δεν σ αμφισβητώ ότι μέτραγες 785-800 αμάξια ταυτόχρονα από την τηλεματική αλλά στην πραγματικότητα ήταν κάπου 870-880 αμάξια. Πάντα κάποια δεν φαίνονται λόγω κολλήματος της εφαρμογής ενώ οι κατσαρές μπόρει να ναι μολις έχουν σχολάσει και κατευθύνονται προς Α/Σ οπότε και δεν φαίνονται όπως και αμάξια που βγαίνουν κατά τις 10 το πρωί αν λειπει η κατσαρή πριν. Σημειωτέον βέβαια δεν υπάρχει πλήρης διάθεση οδηγών αφού ακόμα χορηγούνται άδειες ειδικού σκοπού.
Όσο για το Θερινό Ι όντως σε αρκετές γραμμές παρέχει καλύτερη δρομολόγηση ειδικά πρωί και απόγευμα. Αλλά είναι και ανάλογα ποιες γραμμές κοιτάς. Παράδειγμα στα Ζωγραφιώτικα (220/1, 235, 608) έχει πιο στρωτές δρομολογήσεις και με ενισχυτικά μάλιστα σε Ιλίσια και 608. Αν πας όμως παραδίπλα στον Βύρωνα το 214 σήμερα το μεσημέρι δούλευε με 20λεπτα ενώ στο χειμερινό δουλεύει ανά 10' ή το 211 ανά 30' ενώ είναι ανά 20' κανονικά.
Το μεγάλο πρόβλημα στο Χειμερινό είναι η προκλητική αδιαφορία των ΟΑΣΑ/ΟΣΥ που εδώ και χρόνια αρνούνται να προσαρμόσουν τις δρομολογήσεις στις διαθέσιμες βάρδιες. Αν επιτέλους έκαναν ένα ξεκαθάρισμα όπως έγινε στα τρόλει θα βελτιωνόταν σαφώς το παρεχόμενο συγκοινωνιακό έργο.