08-05-2020, 10:21 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 09-05-2020, 04:13 PM από Larioupol. Edited 2 times in total.)
Παρακολουθώντας όλη τη συζήτηση για αυτό το θέμα, επανέρχομαι να παραθέσω τις ανανεωμένες μου ιδέες.
Παρόλο που είναι ακόμη αρκετά νωρίς για αυτή τη συζήτηση, θα ήθελα να διορθώσω την αρχική μου σκέψη με νέες καινοτόμες ιδέες. Στόχος των αλλαγών είναι να υπάρχει αξιόπιστη και συχνή συγκοινωνία από τις απομακρυσμένες απο τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς συνοικίες της Νίκαιας και του Κορυδαλλού προς τους νέους σταθμούς, αλλα καί τον Πειραιά (μιας και αρκετοί απο τις περιοχές εκείνες έχουν ως τελικό προορισμό την περιοχή).
** Αρχικά, οι γραμμές 800, 810, 830 και 847 καταργούνται και τα οχήματα που διέθεταν πηγαίνουν στις υπόλοιπες γραμμές που αναλύω κάτω, αναλόγως τις ανάγκες σε οχήματα.
Όσον αφορά τις τροποποιήσεις γραμμών:
* 750: ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΝΙΚΑΙΑ (ΚΑΤΡΑΚΕΙΟ):
Προς Νίκαια:
https://maps.app.goo.gl/b7ZcqV1LzThGPzCR9
Προς Αττικό Νοσοκομείο:
https://maps.app.goo.gl/b5mUhZUme3LtZjEx7
Μια παραλλαγή της τρέχουσας γραμμής για να είναι πιο εξυπηρετική.
* 806: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΓΕΝ. ΚΡΑΤ. ΝΙΚΑΙΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ): https://maps.app.goo.gl/3S9VXySD8ZGfYWrz6
Η γραμμή θα πρέπει να διαθέτει 3-4 οχήματα ώστε να λειτουργεί σωστά. Στόχος είναι και η σύνδεση Κορυδαλλού με το μετρό, αλλά και η σύνδεση των κατοίκων που μένουν πιο κάτω από τον σταθμό και δεν έχουν εναλλακτικό τρόπο πρόσβασης στον σταθμό.
* 807: ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ): https://maps.app.goo.gl/Td7yVEswMmKymQRE7
Θα χρειάζονται 3 οχήματα για να είναι η συχνότητα στα 15'
* 809: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΣΧΙΣΤΟ) - ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ): https://maps.app.goo.gl/Xpft6VgN8NDtszVo9
Προϋποθέτει συχνότητα 15' το μέγιστο. Θετικό αυτής της διαδρομής θα είναι και η σύνδεση με τον μελλοντικό σταθμό μετρό της Νίκαιας, αλλά και με το λιμάνι του Πειραιά.
* 814: ΚΑΡΑΒΑΣ - ΝΙΚΑΙΑ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ): https://maps.app.goo.gl/uNSYrB2nCw3Hy5tw7
Χρειάζεται μόλις δύο όχημα και μπορεί να έχει συχνότητα στα 15'. Μπορεί να είναι επικουρική γραμμή, η οποία όμως βοηθάει και στις τοπικές μετακινήσεις.
*820: ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ - ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑΣ: https://maps.app.goo.gl/qVa2Yd2P6QJYDwjD8
(Αποτελεί τροποποίηση μιας ιδέας συμφορουμίτη)
* 824: ΝΕΑΠΟΛΗ - ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
Διαδρομή Προς Πειραιά:
https://maps.app.goo.gl/X8YaHNzWt76Rj95Y9
Διαδρομή Προς Νεάπολη:
https://maps.app.goo.gl/7WLid3MbmRY98et76
Η γραμμή θα πρέπει να λειτουργεί με συχνότητα 15'. Θα είναι η μία από τις 2 γραμμές που θα συνδέουν τη Νεάπολη με τον Πειραιά.
* 825: ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑΣ - ΤΟΥΡΚΟΒΟΥΝΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
Προς Τουρκοβούνια:
https://maps.app.goo.gl/omNwUy1K6UFP7p5a6
Προς Νίκαια:
https://maps.app.goo.gl/DVKk9FA4q7M6B4C57
Άλλη μια τοπική γραμμή που θα συνδέει το Κερατσίνι με τον σταθμό μετρό της Νίκαιας. Θα μπορεί να λειτουργεί τέλεια με 2 οχήματα. Η αφετηρία θα είναι κοινή με το 21.
* 826: ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑΣ - ΑΓ. ΜΗΝΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ): https://maps.app.goo.gl/2263rs6Ea8LBnEvg8
Θα επαρκούσαν 2-3 οχήματα για να λειτουργήσει με συχνότητα 20'.
*829: Σπάει σε δύο νέες γραμμές
Ε29Α: ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ
https://maps.app.goo.gl/11jAyvarqgWwEact5
Ε29Β: ΣΤ. ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ - ΤΕΙ ΑΘΗΝΩΝ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
https://maps.app.goo.gl/FWqHmdXN1upstpW68
Οι γραμμές αυτές θα είναι αποκλειστικά για την χρήση των φοιτητών και των εργαζομένων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και θα έχουν συχνότητα 10' η καθε μια τις ώρες κίνησης των φοιτητών. Στα θετικά του διαχωρισμού των γραμμών είναι η σαφώς ταχύτερη προσέλευση των φοιτητών στις σχολές τους, ακόμα κι αν απαιτείται να πάνε από το πρώην ΤΕΙ Πειραιά στο πρώην ΤΕΙ Αθήνας και αντίστροφα.
*837: ΣΤ. ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ - ΑΝΩ ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ:
https://maps.app.goo.gl/fYngw1ZY1VNb8ogQ7
Η γραμμή για τις τοπικές μετακινήσεις των κατοίκων.
* 846: ΝΕΑΠΟΛΗ - ΝΙΚΑΙΑ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ): https://maps.app.goo.gl/ht1seQ5jT5wfzjdR9
Γραμμή που θα πρέπει να λειτουργεί με συχνότητα 15'. Θα είναι η δεύτερη από τις δύο γραμμές που θα συνδέουν την Νεάπολη με τον Πειραιά.
* 852: ΝΕΑΠΟΛΗ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑΣ: https://maps.app.goo.gl/CZVHmMGhEnHuUc2J7
Η βασική γραμμή που θα συνδέει πολύ γρήγορα την Νεάπολη με το μετρό της Νίκαιας. Με 3 οχήματα η συχνότητα θα μπορεί να είναι 10-12'
* 860: Τροποποιείται ώστε και στις δυο κατευθύνσεις να διέρχεται από τον σταθμό Κορυδαλλού. Έτσι, θα αποτελεί "σκούπα" επιβατών από τη Γρηγορίου Λαμπράκη προς το μετρό.
Νεα ονομασία->
860: Π.ΦΑΛΗΡΟ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ - ΣΧΙΣΤΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ
* Β18: ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ - ΠΕΡΑΜΑ (ΜΕΣΩ ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ): https://maps.app.goo.gl/QL3oo32gFzN5zxbp7
Η γραμμή αυτή θα αποτελεί την γραμμή προς Πέραμα, μέσω της Πέτρου Ράλλη. Θα είναι δυνατόν ο αριθμός των λεωφορείων της γραμμής να μειωθεί, έτσι ώστε να δώσει οχήματα στο Γ18, το οποίο θα συνεχίζει να πηγαίνει στην Ομόνοια.
Εσείς ποιες αλλαγές θα προτείνατε?
Σχόλιο: Οι γραμμές που θα έχουν σαν Αφετηρία-Τέρμα τον Στ. Νίκαιας προϋποθέτουν την επάρκεια χώρου στην περιοχή. Απ' όσο παρατήρησα είναι δυνατόν όλες οι γραμμές να κάνουν ολιγόλεπτη στάση εκεί και να κάνουν τα διαλείμματα στον τερματικό προορισμό τους. Μόνο όσες γραμμές έχουν σαν μοναδικό σταθμό για διάλειμμα τον οδηγό τον Στ. Νίκαιας θα κάνουν εκεί τα διαλείμματα
Παρόλο που είναι ακόμη αρκετά νωρίς για αυτή τη συζήτηση, θα ήθελα να διορθώσω την αρχική μου σκέψη με νέες καινοτόμες ιδέες. Στόχος των αλλαγών είναι να υπάρχει αξιόπιστη και συχνή συγκοινωνία από τις απομακρυσμένες απο τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς συνοικίες της Νίκαιας και του Κορυδαλλού προς τους νέους σταθμούς, αλλα καί τον Πειραιά (μιας και αρκετοί απο τις περιοχές εκείνες έχουν ως τελικό προορισμό την περιοχή).
** Αρχικά, οι γραμμές 800, 810, 830 και 847 καταργούνται και τα οχήματα που διέθεταν πηγαίνουν στις υπόλοιπες γραμμές που αναλύω κάτω, αναλόγως τις ανάγκες σε οχήματα.
Όσον αφορά τις τροποποιήσεις γραμμών:
* 750: ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΝΙΚΑΙΑ (ΚΑΤΡΑΚΕΙΟ):
Προς Νίκαια:
https://maps.app.goo.gl/b7ZcqV1LzThGPzCR9
Προς Αττικό Νοσοκομείο:
https://maps.app.goo.gl/b5mUhZUme3LtZjEx7
Μια παραλλαγή της τρέχουσας γραμμής για να είναι πιο εξυπηρετική.
* 806: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΓΕΝ. ΚΡΑΤ. ΝΙΚΑΙΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ): https://maps.app.goo.gl/3S9VXySD8ZGfYWrz6
Η γραμμή θα πρέπει να διαθέτει 3-4 οχήματα ώστε να λειτουργεί σωστά. Στόχος είναι και η σύνδεση Κορυδαλλού με το μετρό, αλλά και η σύνδεση των κατοίκων που μένουν πιο κάτω από τον σταθμό και δεν έχουν εναλλακτικό τρόπο πρόσβασης στον σταθμό.
* 807: ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ): https://maps.app.goo.gl/Td7yVEswMmKymQRE7
Θα χρειάζονται 3 οχήματα για να είναι η συχνότητα στα 15'
* 809: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΣΧΙΣΤΟ) - ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ): https://maps.app.goo.gl/Xpft6VgN8NDtszVo9
Προϋποθέτει συχνότητα 15' το μέγιστο. Θετικό αυτής της διαδρομής θα είναι και η σύνδεση με τον μελλοντικό σταθμό μετρό της Νίκαιας, αλλά και με το λιμάνι του Πειραιά.
* 814: ΚΑΡΑΒΑΣ - ΝΙΚΑΙΑ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ): https://maps.app.goo.gl/uNSYrB2nCw3Hy5tw7
Χρειάζεται μόλις δύο όχημα και μπορεί να έχει συχνότητα στα 15'. Μπορεί να είναι επικουρική γραμμή, η οποία όμως βοηθάει και στις τοπικές μετακινήσεις.
*820: ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ - ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑΣ: https://maps.app.goo.gl/qVa2Yd2P6QJYDwjD8
(Αποτελεί τροποποίηση μιας ιδέας συμφορουμίτη)
* 824: ΝΕΑΠΟΛΗ - ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
Διαδρομή Προς Πειραιά:
https://maps.app.goo.gl/X8YaHNzWt76Rj95Y9
Διαδρομή Προς Νεάπολη:
https://maps.app.goo.gl/7WLid3MbmRY98et76
Η γραμμή θα πρέπει να λειτουργεί με συχνότητα 15'. Θα είναι η μία από τις 2 γραμμές που θα συνδέουν τη Νεάπολη με τον Πειραιά.
* 825: ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑΣ - ΤΟΥΡΚΟΒΟΥΝΙΑ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
Προς Τουρκοβούνια:
https://maps.app.goo.gl/omNwUy1K6UFP7p5a6
Προς Νίκαια:
https://maps.app.goo.gl/DVKk9FA4q7M6B4C57
Άλλη μια τοπική γραμμή που θα συνδέει το Κερατσίνι με τον σταθμό μετρό της Νίκαιας. Θα μπορεί να λειτουργεί τέλεια με 2 οχήματα. Η αφετηρία θα είναι κοινή με το 21.
* 826: ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑΣ - ΑΓ. ΜΗΝΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ): https://maps.app.goo.gl/2263rs6Ea8LBnEvg8
Θα επαρκούσαν 2-3 οχήματα για να λειτουργήσει με συχνότητα 20'.
*829: Σπάει σε δύο νέες γραμμές
Ε29Α: ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ
https://maps.app.goo.gl/11jAyvarqgWwEact5
Ε29Β: ΣΤ. ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ - ΤΕΙ ΑΘΗΝΩΝ (ΚΥΚΛΙΚΗ)
https://maps.app.goo.gl/FWqHmdXN1upstpW68
Οι γραμμές αυτές θα είναι αποκλειστικά για την χρήση των φοιτητών και των εργαζομένων στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και θα έχουν συχνότητα 10' η καθε μια τις ώρες κίνησης των φοιτητών. Στα θετικά του διαχωρισμού των γραμμών είναι η σαφώς ταχύτερη προσέλευση των φοιτητών στις σχολές τους, ακόμα κι αν απαιτείται να πάνε από το πρώην ΤΕΙ Πειραιά στο πρώην ΤΕΙ Αθήνας και αντίστροφα.
*837: ΣΤ. ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ - ΑΝΩ ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ:
https://maps.app.goo.gl/fYngw1ZY1VNb8ogQ7
Η γραμμή για τις τοπικές μετακινήσεις των κατοίκων.
* 846: ΝΕΑΠΟΛΗ - ΝΙΚΑΙΑ - ΠΕΙΡΑΙΑΣ (ΚΥΚΛΙΚΗ): https://maps.app.goo.gl/ht1seQ5jT5wfzjdR9
Γραμμή που θα πρέπει να λειτουργεί με συχνότητα 15'. Θα είναι η δεύτερη από τις δύο γραμμές που θα συνδέουν την Νεάπολη με τον Πειραιά.
* 852: ΝΕΑΠΟΛΗ - ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑΣ: https://maps.app.goo.gl/CZVHmMGhEnHuUc2J7
Η βασική γραμμή που θα συνδέει πολύ γρήγορα την Νεάπολη με το μετρό της Νίκαιας. Με 3 οχήματα η συχνότητα θα μπορεί να είναι 10-12'
* 860: Τροποποιείται ώστε και στις δυο κατευθύνσεις να διέρχεται από τον σταθμό Κορυδαλλού. Έτσι, θα αποτελεί "σκούπα" επιβατών από τη Γρηγορίου Λαμπράκη προς το μετρό.
Νεα ονομασία->
860: Π.ΦΑΛΗΡΟ - ΣΤ. ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ - ΣΧΙΣΤΟ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ
* Β18: ΣΤ. ΝΙΚΑΙΑ - ΠΕΡΑΜΑ (ΜΕΣΩ ΠΕΤΡΟΥ ΡΑΛΛΗ): https://maps.app.goo.gl/QL3oo32gFzN5zxbp7
Η γραμμή αυτή θα αποτελεί την γραμμή προς Πέραμα, μέσω της Πέτρου Ράλλη. Θα είναι δυνατόν ο αριθμός των λεωφορείων της γραμμής να μειωθεί, έτσι ώστε να δώσει οχήματα στο Γ18, το οποίο θα συνεχίζει να πηγαίνει στην Ομόνοια.
Εσείς ποιες αλλαγές θα προτείνατε?
Σχόλιο: Οι γραμμές που θα έχουν σαν Αφετηρία-Τέρμα τον Στ. Νίκαιας προϋποθέτουν την επάρκεια χώρου στην περιοχή. Απ' όσο παρατήρησα είναι δυνατόν όλες οι γραμμές να κάνουν ολιγόλεπτη στάση εκεί και να κάνουν τα διαλείμματα στον τερματικό προορισμό τους. Μόνο όσες γραμμές έχουν σαν μοναδικό σταθμό για διάλειμμα τον οδηγό τον Στ. Νίκαιας θα κάνουν εκεί τα διαλείμματα