12-04-2020, 04:19 PM
(12-04-2020, 01:58 PM)MrVanHool Έγραψε: Εγώ πιστεύω ότι θα μπορούσαν κάλιστα να έμεναν στα Τ.ΑΧΑ, 878/9, 723, 735, 749, Β12/711 οι Παλιές Γκαζιέρες. Και αν η δρομολόγηση είναι αποκλειστικά από αυτές, δεν τίθεται θέμα διαφορετικών χρονοαποστάσεων. Ο ανεφοδιασμός είναι αδιάφορος (στα Τ.ΑΧΑ γίνεται με τα αμάξια σε 733, Β12 από το ΑΜ ΛΙΟ) γίνεται με ελιγμοδηγούς, συμβαίνει και στα Neoplan, στις GN άλλωστε.
Σίγουρα έχουν αρκετές βλάβες, αλλά αυτό οφείλεται στο ότι εδώ και 10 χρόνια σχεδόν λειτουργούν ως εφεδρικά κυρίως, οπότε και για βλάβες μικρής σημασίας δεν δίνεται ιδιαίτερη σημασία στην επισκευή τους..
Φυσικά με τόσα λίγα που έχουν μείνει, μάλλον είναι η τελευταία χρονιά τους φέτος..
Συμφωνώ και εγώ για την δρομολόγηση τους σε Τ. ΑΧΑ, 749 κλπ. όχι όμως σε Β12/711 λόγω ελαφρώς μικρότερης χωρητικότητας και αδύνατων κινητήρων που λόγω του επιβατικού φόρτου θα οδηγήσει σε μεγαλύτερους χρόνους διαδρομής άρα και αραίωση δρομολογίων. Γενικά στο μόνο τομέα που κερδίζουν οι παλιές γκαζιέρες νομίζω είναι στην οικονομία σε σχέση με κάποιο Ν1/Ν2/Ιris Diesel. Δεν ξέρω αν στην πράξη είναι και πιο οικονομικές και από midi diesel.