12-04-2020, 11:02 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-04-2020, 11:04 AM από Giannis. Edited 2 times in total.)
(12-04-2020, 03:43 AM)mercedes elbo Έγραψε: Αν ο υπόλοιπος στόλος ήταν σε καλύτερη κατάσταση θεωρώ θα είχαν αποσυρθεί. Πέρα από την αυτονομία που δεν βγάζει ούτε διβαρδο σε κάποιες γραμμές με χιλιόμετρα (το καλοκαίρι ειδικά με τα κλιματιστικά μόνο για διακοπές είναι), οι επιδόσεις τους εδώ και χρόνια είναι τραγικές με συνέπεια να διαλύουν τις χρονοαποστάσεις ιδιαίτερα σε γραμμές με ανηφόρες, κοινώς σχεδόν όλες οι γραμμές της Αθήνας. Επίσης, στατιστικά σε σχέση με άλλους τύπους φαίνεται να βγάζουν και περισσότερες βλάβες εξου και οι χαμηλές διαθεσιμότητες που όλο και πέφτουν. Με τη παρούσα κατάσταση όσα δουλεύουν ορθώς παραμένουν στα Λιόσια με δεδομένο ότι δεν υπάρχει αρκετή διαθεσιμότητα από Citelis..
Αυτό με τις χρονοαποστάσεις των Renault το είχα προσέξει και εγώ. Χαρακτηριστικά θυμάμαι την γραμμή 735, όπου σε κάποια στιγμή δρομολογούνταν ταυτόχρονα και Agora και Citelis. Θυμάμαι να μπαίνω σε σούπερ μάρκετ στην λεωφόρο Δημοκρατίας, στο ύψος της Ανάκασας, να βλέπω Renault στο 735, με κατεύθυνση προς Κάτω Πατήσια, και από πίσω του με διαφορά περίπου 15' να έρχεται Citelis. Όταν βγήκα από το σούπερ μάρκετ και είδα το Renault του 735 να πηγαίνει προς Μενίδι, από πίσω του ερχόταν κολλητά το Citelis. Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν το Citelis πέρασε τελικά μπροστά.
Τα Renault βέβαια είναι γνωστά για τις επιταχύνσεις τους. Εδώ θυμάμαι σχολασμένο τρόλλεϋ να προσπερνά Renault του τότε Γ9 στην Πίνδου στην Φιλαδέλφεια. Ηλεκτροκινητήρας τρόλλεϋ vs Renault Agora 1-0.
Αλήθεια με την διαθεσιμότητα των Citelis τι ισχύει; Πόσα είναι πλέον διαθέσιμα;