12-04-2020, 03:43 AM
(11-04-2020, 01:50 PM)MrVanHool Έγραψε: Ναι σωστά, όπως το έχουμε πει πολλές φορές.. Θυμόμαστε τις εποχές από το 2009, πριν πάνε Ν1 στον Βοτανικό που έβγαζε ακόμα και τα Ε16 και Ε7 με Solaris (που τα τράβαγε ο σταθμάρχης με απόσπαση στον Κορμό / στην Ελευσίνα μόνιμα σχεδόν) επειδή δεν υπήρχαν αρκετά Midi και βλέπουμε αυτά τα παράδοξα!
Γιατί λες ότι θα έπρεπε να έχουν αποσυρθεί; Εντάξει, από αυτονομία δεν βγάζουν βάρδια με κατσαρή, αλλά όσα ακόμα είναι λειτουργικά, γιατί να μην μείνουν στα Λιόσια; Άλλωστε, μην ξεχνάμε πόσες Renault κόπηκαν στην ...τύχη, απλά και μόνο βάση παρμπρίζ και μετά όσες χρειάστηκαν, ξανακυκλοφόρησαν.
Δεν γνωρίζω σε τι κατάσταση είναι στην Ανθούσα (αγνοούνται και κάτι Midi που είχε), αλλά πρέπει να είναι 187-190 Ν1, 140-145 GN.
Και εκεί τουλάχιστον υπήρχε ζήτημα λόγω αποσύρσεων Neoplan/Vanhool και αντικατάστασης με Solaris midi. Το ακόμα πιο τραγικό ήταν με τα 4-5 δίπορτα της Ράλλη που τα κρατησαν εκεί για καμιά 7ετια και τα δρομολογούσαν σε 622/815, 051, 054, Β15 και διαλύαν τα δρομολόγια αντί να τα ανταλλάξουν με 5 τρίπορτα Βοτανικού που ο Βοτανικός είχε γραμμές να τα δρομολογήσει χωρίς να δημιουργούνται προβλήματα.
Αν ο υπόλοιπος στόλος ήταν σε καλύτερη κατάσταση θεωρώ θα είχαν αποσυρθεί. Πέρα από την αυτονομία που δεν βγάζει ούτε διβαρδο σε κάποιες γραμμές με χιλιόμετρα (το καλοκαίρι ειδικά με τα κλιματιστικά μόνο για διακοπές είναι), οι επιδόσεις τους εδώ και χρόνια είναι τραγικές με συνέπεια να διαλύουν τις χρονοαποστάσεις ιδιαίτερα σε γραμμές με ανηφόρες, κοινώς σχεδόν όλες οι γραμμές της Αθήνας. Επίσης, στατιστικά σε σχέση με άλλους τύπους φαίνεται να βγάζουν και περισσότερες βλάβες εξου και οι χαμηλές διαθεσιμότητες που όλο και πέφτουν. Με τη παρούσα κατάσταση όσα δουλεύουν ορθώς παραμένουν στα Λιόσια με δεδομένο ότι δεν υπάρχει αρκετή διαθεσιμότητα από Citelis..