02-03-2020, 08:44 PM
(02-03-2020, 12:35 PM)MrVanHool Έγραψε: Κανονικά, έπρεπε να καταργηθεί πλήρως το 711 με ενίσχυση του 878 ανά 20 λεπτά και διέλευση από τον Προαστιακό και με διατήρηση του Β12 ανά 12'.
Αλλά αφού ο ΟΑΣΑ αδυνατεί να αντισταθεί στις πιέσεις του επιβατικού κοινού της Ζωφριάς εδώ και χρόνια, ας μείνει μέχρι τα Πατήσια με ένα λεωφορείο κάθε 80'.
(επίσης, μην λαμβάνεις υπόψιν τα δρομολόγια αυτών των ημερών, είναι Κυριακή. Από αύριο θα έχει 15λεπτο συνδυασμένο σίγουρα..)
Από αύριο βάσει προγραμμάτος η συνδυασμένη δρομολόγηση για Β12/711 στο άξονα Λιοσίων/Φυλής θα είναι στα 10' σχεδόν όλες τις ώρες. Συγκεκριμένα υπάρχουν 12 επιπλέον δρομολόγια (από 84 σε 96) και εαν υπάρχει πλήρης δρομολόγηση το κέρδος θα είναι ακόμα μεγαλύτερο αφού μέχρι πρότινος το Β12 είχε μόνιμα κομμένες βάρδιες.
Με 12λεπτο το Β12 μόνο του δεν σηκώνεται.. Όσο για τον ΟΑΣΑ όταν αφήνουν τόσες γραμμές με διαλυμένες δρομολογήσεις και τα γραφεία κίνησης να επανδρώνουν ότι γουστάρουν μην απορούμε γιατί αντιδρούν οι τοπικές κοινωνίες. Γιατί και στη συγκεκριμένη περίπτωση πιστεύω αν στήριζαν σωστά το Β12 εξαρχής με καλύτερες συχνότητες και μόνιμα πλήρη επάνδρωση δεν θα υπήρχαν τόσες αντιδράσεις και θα είχε αποφευχθεί το κατέβασμα του 711. Στον ΟΑΣΑ βέβαια βόλεψε τελικώς γιατί έκοψαν και το Β12 Αττική που ήθελαν από παλιότερα...