17-02-2020, 10:50 PM
(17-02-2020, 09:21 PM)K.S. Έγραψε: Όταν το 76 είχε το 601 είχες μετρήσει μήπως το 72 πόσα λεωφορεία είχε; Θα σε βοηθήσω εγώ 4! Με 4 λεωφορεία ουσιαστικά “σηκώνεις” 600 άτομα. Την ίδια στιγμή τα 32 και 34 είχαν από 8 12μετρα το καθένα, κοινώς 800 άτομα το καθένα. Αν σας λέει κάτι αυτό. Συν το γεγονός ότι στην περιοχή του Ευόσμου-Αμπελοκήπων μπορεί κάποιος να πάρει και 20,21 και διάφορα άλλα. Ενώ για τα χωριά του 72 μπορεί μόνο το 76.Πόσες φορές κάνανε από Μιχ.Καλλού, επιβάτες σε οδηγούς 56 για το 21; Ούτε φαντάζομαι, ξέρεις τι γίνεται σε 20,21,32,34 και ειδικά όταν έχουν 12μ τα δυο τελευταία
(17-02-2020, 09:21 PM)K.S. Έγραψε: Στην παρούσα φάση είναι στη χειρότερη θέση οι άνθρωποι του αρχιτεχνείου, του γραφείου κίνησης και γενικά όλων αυτών των υψηλά ιστάμενων, μιας και που όλοι οι μη έχοντες ιδέα πως λειτουργεί ο Ο.Α.Σ.Θ. ρίχνουν τις ευθύνες επάνω τους, χωρίς οι άνθρωποι να φταίνε στο παραμικρό.Όταν δεν δίνουν λεφτά από πάνω για ανταλλακτικά και χρωστάνε παντού, δεν φταίνε οι εργαζόμενοι του αρχιτεχνίου φυσικά. Όταν έχεις λίγα διπλά, το λογικό είναι να τα βάλεις σε όλες τις γραμμές που είναι για αυτά. Και μετά πάει η επιβατική κίνηση
Και αν κάνω λάθος παρακαλώ να με διαψεύσει κάποιος που δουλεύει στον οργανισμό.
(17-02-2020, 10:37 PM)george-oasth Έγραψε: Ψάξε λίγο! Τόσους γνωστούς έχεις!Δες ρε τι λεει παράπανω. Σανό με τον Στεφανίδη που χρέωσε τον ΟΑΣΘ με 24 εκ.. Που στα κενά τα δρομολόγια του 56,57,58 δεν άφηναν τα citelis, με τα προσχήματα να μην ζοριστούν στις ανηφόρες. Οι ψεύτικες δικαιολογίες με τα citaro στο 32, για τάχα καθρέφτες. Αλλα φυσικά τι περιμένεις να ακούσεις από άτομο, που κανένας φυσιολογικός δεν το παίρνει στα σοβαρά. Εξάλλου το ξέρεις όλοι στο fb τον κοροϊδεύουν.
Σάββατο 1/2 το 601 στο 76