14-08-2019, 11:21 PM
(03-01-2014, 05:57 PM)Citaro Έγραψε: Την είχα κάνει αυτή τη σκέψη στο παρελθόν και τη δημοσίευσα, αλλά δεν "πέρασε" από το απαιτητικό μας κοινό [img]images/smilies/smile.gif[/img]
https://leoforeia.gr/forum/showthread.php?tid=25&pid=5444#pid5444
Ειδικότερα, είχα προτείνει να κατέβει προς το ΚΤΕΛ α) μια γραμμή από Γουδί που θα αντικαθιστούσε τα 622/815, με συχνότητα 12/15/20/25 και β) μια γραμμή από Ζωγράφου που θα αντικαθιστούσε το 235 με ίδιες εναλλάξ συχνότητες (12/15/20/25).
Συνεπώς, στο κοινό κομμάτι θα είχαμε 6/7,5/10/12,5. Για τις Κυριακές ενισχυτικά τοπικά ΚΤΕΛ - Μεταξουργείο ή ΚΤΕΛ - Ακαδημία.
Σήμερα οι γραμμές αυτές θέλουν 25 οχήματα (13 στο Γουδί, 7 στο 051 και 5 στο 235)
Το συγκρότημα αυτό θα έβγαινε με 19 οχήματα τις καθημερινές (με διαδρομή 54' στο κατέβα προς ΚΤΕΛ και 60' στο ανέβα προς Γουδί/Ζωγράφου και συχνότητα αιχμής 6') και θα μας περίσσευαν 6 οχήματα για να βολέψουμε το Άνω Γαλάτσι. Τον Ταύρο θα τον "κολλούσα" στο 838 με τροποποίηση διαδρομής και ενίσχυση από τα 6 οχήματα που μας "έμειναν"
Μήπως να πηγαινει το 051 και απο Ανω Γλυφαδα, για να μπορει να πηγαινει και ο Γλυφαδιωτης και ο Ηλιουπολιτης αμεσα στο ΚΤΕΛ?... Η συνδεση μετρο-051 ειναι μακραν η καλυτερη επιλογη. Αν καποιος χρειαζεται 3 και 4 μετεπιβιβασεις...τι να κανουμε...
Εκτος βεβαια αν το 60% των επιβατων για τα ΚΤΕΛ προερχεται απο το Ζωγραφου..