23-07-2019, 08:24 PM
(23-07-2019, 05:10 PM)Larioupol Έγραψε: Για τις 3 αυτές γραμμες-κορμους είχα συγκεκριμένη ιδέα:
Β18: Τοπικό μέχρι Σταθμό Νίκαιας. Και αλλαγή αριθμισης του, καλύτερα 840 ή 842 (να βρίσκεται κοντά στην αριθμιση του 843)
Διαδρομη: Από Πέτρου Ράλλη, δεξιά Αττάλειας, δεξιά Ηλιουπόλεως, Άγιος Νικόλαος (ΜΕΤΡΟ), δεξιά Κύπρου, Αριστερά Λαοδικείας, συνέχεια κανονικά
Νέα Ονομασία: 840: Πέραμα - Στ. Νίκαια (ΚΥΚΛΙΚΗ)
Γ18: Διατήρηση ως κορμό
21: Διατήρηση και αυτού ως κορμό, ίσως (αν είναι δυνατόν να κινείται στους δρόμους του Κερατσινίου) να ξεκινάει από το Δημαρχείο Κερατσινίου, καταργωντας έτσι το 820. Εναλλακτικά, να αποκτήσει αφετηρία στον Άγιο Νικόλαο Νίκαιας (εκεί που βρίσκεται ο σταθμός), και να εκτελεί την διαδρομή Στ. Νίκαιας - Ομόνοια (μέσω Πέτρου Ράλλη).
Για τα Β/Γ18 νομίζω ότι θα γίνει το προφανές, όπως το λες. Για το 21 δε βλέπω ούτε το λόγο, ούτε και τη δυνατότητα να γίνει τέτοιο. Ως προς το πρώτο σκέλος θα αποδιοργανωθεί πλήρως το 21, εμπλέκοντάς το σε μια μεγάλη και χρονοβόρα επιμήκυνση. Εξ άλλου μην ξεχνάμε πως το 21 σαν κορμός είχε ιδρυθεί (Α18), γιατί να το μπλέξουμε σε τοπική συγκοινωνία; Άσε που που θα ανοίξουν και τα 'Μανιάτικα'. Ως προς το δεύτερο σκέλος, ακόμη κι αν υποστηρίζονταν συγκοινωνιακά, δεν νομίζω ότι "βγαίνει" η επένδυση της επέκτασης του δικτύου - αλλά και κυκλοφοριακά δεν ξέρω αν είναι εφικτό αν χωράει.
Το 21 επίσης νομίζω πως πριν γίνει κυκλικό με αφετηρία στο Ζάππειο λόγω των έργων στο σταθμό της Νίκαιας έκανε τέρμα/αφετηρία έξω από τον Άγιο Νικόλαο, εκεί όπου και θα επιστέψει λογικά με το πέρας των εργασιών.
Για τις άλλες γραμμές δεν έχω άποψη, δεν γνωρίζω-κυκλοφορώ εκεί. Αρκούμαι σε αυτά.