04-05-2019, 09:02 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-05-2019, 09:04 PM από MrVanHool. Edited 1 time in total.)
Έχω αποφύγει συστηματικά να απαντήσω σε αυτά που διαβάζω (με καλύπτουν πλήρως οι απαντήσεις των υπολοίπων άλλωστε), αλλά εντάξει..
Δεν έχει καμία δουλειά να βγαίνει αμάξι από τον Πειραιά για να πάει στην Τερψιθέα. Δηλαδή αν δεν είχε ούτε η Ράλλη, αλλά μόνο τα Λιόσια διάθεση, θα ζηταγες να κατεβαίνει αμάξι από εκεί? Αν το Μπραχαμι δεν μπορεί να επανδρώσει τις βάρδιες του, να κάνετε υπομονή, όπως έκαναν και κάνουν τόσες άλλες περιοχές. Ίσως με κάποια αλλαγή, να περισσεψουν. Το πρόβλημα ειναι συλλογικό και όχι γραμμής ή ΑΣ. Αλλά ας μην ξεχνάμε ποιος απαιτούσε από τον ΟΑΣΑ το 165 με δυο οχήματα πρωί-βράδυ..
Όλη η δρομολόγηση της ΟΣΥ στηρίζεται στα δεδουλευμένα ρεπό των οδηγών, κατά παράβαση των κανονισμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις ελάχιστες ώρες ξεκούρασης κτλ. Αν απαιτήσουν τα νόμιμα οι οδηγοί, η εταιρεία πρέπει να κλείσει έναν μήνα (όταν υπάρχουν οδηγοί με άδειες του 2016!). Η Π.Ράλλη απλά, επειδή δεν έχει οχήματα να δουλέψουν οι πρόθυμοι ρεπό, τους στέλνουν στον Βοτανικό για ρεπό, ακόμα και στα Λιόσια ή στην Ανθούσα. Και δεν έχει μόνο το Μπραχαμι πρόβλημα.. Κι ο Βοτανικός από όταν έφυγαν τα 60 άτομα του Δ' κυκλώματος (Τ.ΘΡΙ) έχει γονατίσει. Θέλεις να σου πω ιστορίες από επανδρώσεις χειμώνα από Ράλλη να μην τα πιστεύεις?
Αλλά για να τελειώνουμε, πρέπει να καταλάβεις πως αυτό που κάνεις κουράζει τους αναγνώστες του forum. Δεν είναι ΟΣΥ μόνο τα Ζωγραφια-Ιλισσια, η Ηλιούπολη και το 164! Ήμαρτον δηλαδή.. Αν θέλεις να μας παρουσιάσεις το πρόβλημα που βιώνεις, 2 φορές τον μήνα μπορείς να γράφεις την αντιστοιχία προγραμματισμένων με εκτελεσθεντων δρομολογίων με μέγιστο αριθμό οχημάτων και να είσαι σίγουρος πως θα το κατανοήσουμε καλύτερα από το τι ώρα σχόλασε το τάδε Ν1 και άλλαξε κτλ.. Κι από την στιγμή που επικοινωνείς με τον ΟΑΣΑ, όπως λες, μπορείς να προτείνεις λύση, να αφήσει το Μπραχάμι το 217/229 στον Πειραιά, για να ανασάνει και να επανδρώνει το 164. Λύση, όχι να τους στέλνεις πράγματα που ήδη ξέρουν και κυρίως φαντασίες για Βοτανικούς και Ραλλες που θα έλεγε ένα 15χρονο..
Δεν έχει καμία δουλειά να βγαίνει αμάξι από τον Πειραιά για να πάει στην Τερψιθέα. Δηλαδή αν δεν είχε ούτε η Ράλλη, αλλά μόνο τα Λιόσια διάθεση, θα ζηταγες να κατεβαίνει αμάξι από εκεί? Αν το Μπραχαμι δεν μπορεί να επανδρώσει τις βάρδιες του, να κάνετε υπομονή, όπως έκαναν και κάνουν τόσες άλλες περιοχές. Ίσως με κάποια αλλαγή, να περισσεψουν. Το πρόβλημα ειναι συλλογικό και όχι γραμμής ή ΑΣ. Αλλά ας μην ξεχνάμε ποιος απαιτούσε από τον ΟΑΣΑ το 165 με δυο οχήματα πρωί-βράδυ..
Όλη η δρομολόγηση της ΟΣΥ στηρίζεται στα δεδουλευμένα ρεπό των οδηγών, κατά παράβαση των κανονισμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις ελάχιστες ώρες ξεκούρασης κτλ. Αν απαιτήσουν τα νόμιμα οι οδηγοί, η εταιρεία πρέπει να κλείσει έναν μήνα (όταν υπάρχουν οδηγοί με άδειες του 2016!). Η Π.Ράλλη απλά, επειδή δεν έχει οχήματα να δουλέψουν οι πρόθυμοι ρεπό, τους στέλνουν στον Βοτανικό για ρεπό, ακόμα και στα Λιόσια ή στην Ανθούσα. Και δεν έχει μόνο το Μπραχαμι πρόβλημα.. Κι ο Βοτανικός από όταν έφυγαν τα 60 άτομα του Δ' κυκλώματος (Τ.ΘΡΙ) έχει γονατίσει. Θέλεις να σου πω ιστορίες από επανδρώσεις χειμώνα από Ράλλη να μην τα πιστεύεις?
Αλλά για να τελειώνουμε, πρέπει να καταλάβεις πως αυτό που κάνεις κουράζει τους αναγνώστες του forum. Δεν είναι ΟΣΥ μόνο τα Ζωγραφια-Ιλισσια, η Ηλιούπολη και το 164! Ήμαρτον δηλαδή.. Αν θέλεις να μας παρουσιάσεις το πρόβλημα που βιώνεις, 2 φορές τον μήνα μπορείς να γράφεις την αντιστοιχία προγραμματισμένων με εκτελεσθεντων δρομολογίων με μέγιστο αριθμό οχημάτων και να είσαι σίγουρος πως θα το κατανοήσουμε καλύτερα από το τι ώρα σχόλασε το τάδε Ν1 και άλλαξε κτλ.. Κι από την στιγμή που επικοινωνείς με τον ΟΑΣΑ, όπως λες, μπορείς να προτείνεις λύση, να αφήσει το Μπραχάμι το 217/229 στον Πειραιά, για να ανασάνει και να επανδρώνει το 164. Λύση, όχι να τους στέλνεις πράγματα που ήδη ξέρουν και κυρίως φαντασίες για Βοτανικούς και Ραλλες που θα έλεγε ένα 15χρονο..