03-05-2019, 09:38 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-05-2019, 10:41 PM από panage_1970. Edited 10 times in total.)
(03-05-2019, 04:07 PM)nikos1991 Έγραψε: Το δικό μου συμπέρασμα είναι άλλο. Όταν έχεις ένα πρόγραμμα παραλλαγή ανάμεσα σε Θερινό 1 και Θερινό 2 δεν μπορείς να κρίνεις την επάνδρωση μιας γραμμής, γιατί έτσι κι αλλιώς όλος ο ΟΑΣΑ υπολειτουργεί. Το μόνο που μπορείς να κρίνεις είναι η κατανομή αδειών ανά ΑΣ, ποιο δηλαδή έδωσε περισσότερες χρωστούμενες άδειες μέσα στο Πάσχα για να μείωσει τον αριθμό τους, σε σχέση με τα υπόλοιπα (άρα να καταστρέψει τη συγκοινωνία τις ημέρες του Πάσχα για να μην το κάνει τον υπόλοιπο Μάιο). Από εκεί και πέρα το αν είναι σε καλή κατάσταση η Ράλλη και αν θα την "εμπιστευόμουν" για να δρομολογήσει το 164 ή οποιαδήποτε άλλη γραμμή να θυμίσω ότι πρόκειται για το ίδιο ΑΣ που πριν μερικούς μήνες είχε λεηλατίσει όλες τις γραμμές από ανεπάνδρωτες βάρδιες. Είναι το ίδιο που άφηνε πέρσυ και πρόπερσι το καλοκαίρι το 703 με 2 οχήματα, λόγω A/C και το Β9 με 1! Αν θεωρείς ότι αυτό θα κάνει καλό στη γραμμή σου, πάω πάσο, απλά επειδή το νήμα λέγεται "Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ" και όχι του 164 αν μπορείς την επόμενη φορά γράψε και κάποια ιδεά - πρόταση - παράπονο για μια άλλη γραμμή εκτός αυτού.
Όντως δεν μπορούμε να βγάλουμε τελικό συμπέρασμα από το μικρό δείγμα που πήραμε από το "έκτακτο" πρόγραμμα, παρ όλα αυτά συγκρίνοντας σήμερα την διαθεσιμότητα του "237" με αυτή του "164" παρατηρήσαμε για μεν το «237» την δυσκολία του «Αμ. Αγ. Δημητρίου» στο να τροφοδοτήσει την γραμμή με τα 3 λεωφορεία που προέβλεπε το πρόγραμμα και χρειάστηκε κάποια στιγμή η βοήθεια ενός «iris» απόσπαση από το «Β2» στο να καλυφθεί η γραμμή και παρόλα αυτά παρουσιάστηκαν κενά δρομολογίων μέσα στην ημέρα, λόγω του ότι οι αναπληρώσεις των οχημάτων στην αλλαγή βάρδιας πραγματοποιήθηκαν πολύ δύσκολα με αργοπορημένες αποσπάσεις από άλλες γραμμές του "Α/μ Αγ. Δημητρίου" .
Ενώ αντιθέτως για δε το «164» υπήρξε από το πρωί αρχικά η ένταξη στην γραμμή από το «Αμ. Π.Ράλλη» - 3 λεωφορείων (Iris) που ανελλιπώς εξυπηρετούσαν το πρόγραμμα χωρίς κενά, και επιπροσθέτως πριν τις αλλαγές βάρδιας έμπαιναν στο κύκλωμα επιπλέον οχήματα που μέχρι να πραγματοποιηθούν οι αντικαταστάσεις των προηγούμενων συνυπήρχαν μαζί στα δρομολόγια φτάνοντας τον αριθμό των 4 λεωφορείων με επαρκή κάλυψη της γραμμής . (Την ίδια ικανοποιητική εικόνα είχε και εχθές) .
- Απλά η «’Εκτακτη» συγκυρία μαζί με τα αποτελέσματά της θα μπορούσε να κατευθύνει τους ειδικούς στο να πραγματοποιήσουν «’Εξυπνες» και λειτουργικές τομές στο σύστημα κατανομής των λεωφορείων ανά γραμμή και ανά αμαξοστάσιο , τολμώντας επανασχεδιασμούς και αναθεωρήσεις λανθασμένων αποφάσεων που πάρθηκαν κατά το παρελθόν όπου και αν χρειαστεί.
Καλό Βράδυ