02-05-2019, 06:34 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-05-2019, 06:45 PM από panage_1970. Edited 2 times in total.)
(02-05-2019, 04:32 PM)mercedes elbo Έγραψε: Σε αρκετές γραμμές ακόμα και με λιγότερες βάρδιες η δρομολογηση συνολικά ηταν καλυτερη από τη συνηθισμένη χειμερινού καθημερινής.
Το Μπραχαμι εχει βαρέσει διαλυση.. Από τότε που του φόρτωσαν ολο το 164 και ΣΚ το μισό 203 δεν βγαίνει με τιποτα και εχει κομμένες βάρδιες ακόμα και Κυριακές συστηματικά.
Το πρόβλημα διαφαινεται ακόμα σήμερα που στις γραμμές των άλλων Α/Σ ένα σημαντικό ποσοστό δεν έχει ελλείψεις (ακόμα και στον Βοτανικό) στο Μπραχαμι σχεδόν σε όλες τις γραμμές λείπουν βαρδιες.. Και σήμερα μην ξεχνάμε εχει "απαλλαγεί" σήμερα από το 164, το οποίο η Ράλλη το εβγαλε κομπλέ.
Νομίζω με την αλλαγή σε Θ2 περασε από Βοτανικό στα Λιοσια. Αυτό που ειχε φυγει ηδη απο το ενδιάμεσο στο Θ1 Λιόσια (μέσα Ιουλίου) για τις Κυριακές ηταν το Β9!
- Καλησπέρα όπως διαπιστώσαμε όλοι τα πράγματα επανήλθαν σε καλύτερη κατάσταση (τουλάχιστον για κάποιες γραμμές όπως και για το "164" με την επαναφορά του στην προ της 19/11/2018 κατάστασης δηλαδή πριν την υπαγωγή του στον "Αγ. Δημήτριο") . Ελπίζουμε να το έχουν ήδη εντοπίσει και οι αρμόδιοι στον "ΟΑΣΑ" και να διατηρήσουν την νέα αναδιάρθρωση των γραμμών που ίσχυσε σήμερα στο "Έκτακτο" πρόγραμμα και να την παγιώσουν σε μόνιμη βάση τουλάχιστον σε ότι αφορά τα αμαξοστάσια ευθύνης ανά γραμμή. !!
- Δέν μιλούσαμε τυχαία τόσο καιρό για την άστοχη παρέμβαση του ΟΑΣΑ σε σχέση με το "164" και την υπαγωγή του στο Α/Μ : Αγ. Δημητρίου , κάποιοι μας θεώρησαν γραφικούς και εμμονικούς αλλά τελικά τα γεγονότα φαίνεται πως μας δικαίωσαν.
- Εκτός του "164" όπως αναφέρθηκε και παραπάνω υπήρξε ικανοποιητική ανταπόκριση και σε άλλες γραμμές που βγήκαν από το Α/Μ "της "Π Ράλλη" όπως στο "122" που το έβγαλε ολόκληρο και κατάφερε να το εξυπηρετήσει αξιοπρεπως. Ελπίζουμε ότι κάτι καλύτερο θα γίνει τελικά , αναμένουμε ! !