20-04-2019, 09:35 PM
(20-04-2019, 09:17 PM)mercedes elbo Έγραψε: Ότι πεις... Αλήθεια στη Θεσσαλονίκη εφαρμόζεται (πλην ελάχιστων γραμμών με επιβατική κίνηση 5-10 ατόμων);; Ή σε αρκετές άλλες πόλεις (Πράγα, Σόφια, Πολωνία, Αμβούργο με τα 25μετρα vanhool κ.α.);; Επιπλέον και αλλού που εφαρμόζεται δεν γίνεται έλεγχος ειστηρίων (που σε πολλές περιπτώσεις δεν εφικτό κιόλας) οπότε και να εφαρμόζεται είναι παντελώς άχρηστο..
Όσο για τις γελοιότητες με πειθαρχικά που διαβάζουμε να το εφαρμόσουμε και στο 608 καθημερινή με 30-40 άτομα κατά μ.ο. να επιβιβάζονται/αποβιβάζονται σε κάθε στάση και να κάνουμε 2 ώρες (σήμερα κάνει 65'-70')...
Ούτε οι επικυρώσεις είναι σοβαρό κριτήριο καθώς η πλειοψηφία κυκλοφορεί με κάρτες απεριορίστων που δεν μπορείς να υποχρεώσεις τον άλλον να την επικυρώνει σε κάθε μέσο (και στην τελική είναι και χαζό και θα επιβαρύνει άσκοπα τον χρόνο του δρομολογίου).
Άκομα αν εφαρμόσουμε το 40% πληρότητα ως κανόνα σε πολλές γραμμές θα πρέπει να διπλασιάσουμε τον αριθμό των βαρδιών/λεωφορείων φτάνοντας τα κόστη λειτουργίας σε επίπεδα 2009...
Πόσο σωστό είναι να κάνεις αποβίβαση πάνω σε δρόμους, κάγκελα, κολωνάκια, κάδους απορριμάτων, φανάρια κλπ; Γιατί σε πάρα πολλές στάσεις αν η πρώτη πόρτα είναι στο σημείο που περιμένουν οι επιβάτες για επιβίβαση (που μερικοί "έξυπνοι" σταματάνε 5-6 μέτρα πριν την στάση το εμπρόσθιο τμήμα μην τυχόν και μπει κανένας από τις πίσω πόρτες..) οι επιβάτες για αποβίβαση κατεβαίνουν ουσιαστικά ΕΚΤΟΣ ΣΤΑΣΗΣ με ότι συνεπάγεται αυτό... Σε τέτοια περίπτωση αν χτυπήσει κάποιος ή δημιουργηθεί κάποιο ατύχημα με άλλο όχημα κάποιοι θα τρέχουν στα δικαστήρια...
Είχε ανεβάσει και το citybusdrivers ανάρτηση για τα παραπάνω που έδειχνε ενδεικτικά μόνο ελάχιστες από τις στάσεις που έχουν πρόβλημα.
https://citybus-drivers.blogspot.com/201...st_97.html
Ο ΟΑΣΑ (ορθώς) έχει ορίσει τις στάσεις με την λογική ότι στο μέσο του στεγάστρου θα βρίσκεται η μεσαία πόρτα (το λιγότερο). Άλλωστε και οι οδηγοί που εφαρμόζουν την οδηγία όταν δεν έχουν να κάνουν επιβίβαση ΠΑΝΤΟΤΕ σταματάνε με τη μεσαία πόρτα στο στέγαστρο όπως πρέπει.
Δεν λαμβάνω καν υπόψη την περιπτωση παρκαρισμένων μπροστά και πίσω από τη στάση που ναι μεν η νομοθεσία τα απαγορεύει αλλά στην πράξη με τη δραματική έλλειψη θέσεων στάθμευσης σε πολλές περιοχές είναι αναπόφευκτη λόγω της δόμησής τους η οποία αφενός κακώς έγινε πριν πολλές δεκαετίες αφετέρου δεν αλλάζει σήμερα.
Ας είμαστε λίγο ρεαλιστές σε αυτά που γράφουμε και ας βλέπουμε και λίγο την πραγματικότητα εξω στο δρόμο..
Ότι πω! Τι να κάνουμε, βλέπεις ορισμένοι βλέπουμε λίγο παραπέρα από το τι γίνεται στο χωριό μας... Και ξέρουμε και τι συμβαίνει στο εξωτερικό και δεν μπλέκουμε τα BRT με τις γραμμές των λεωφορείων... Θα μπορούσα να σου πω και τι προβλήματα αντιμετωπίζουν οι συγκοινωνιακοί operators εκεί που αναφέρεις αλλά αφενός δεν σε αφορούν και αφετέρου δεν είναι θέμα του συγκεκριμένου φόρουμ (του autobusy.pl ενδεχομένως να είναι)
Από εκεί και πέρα, επειδή δεν υπάρχουν οι "γελοιότητες με τα πειθαρχικά" γι' αυτό ακριβώς κάνει ο κάθε εργαζόμενος ότι γουστάρει γράφοντας κανονικά τον κανονισμό λειτουργίας εκεί που δεν πιάνει μελάνι και γι' αυτόν το λόγο ακριβώς έχεις το χάλι που βαφτίζεις συγκοινωνία. Όσο για την καραμέλα με το χρόνο των δρομολογίων κούρασε, η διαφορά είναι ελάχιστη και το πολύ πολύ από τα 65 λεπτά να πάει μαξ στα 80.
Η επικύρωση του εισιτηρίου (ακόμη και το ελευθέρας) σου δείχνει τι φορτίο κουβαλάει το λεωφορείο. Και σου έχω νέα, με αυτήν θα υπολογίζεται η πληρότητα, συνεπώς όταν σε ένα ασφυκτικά γεμάτο λεωφορείο έχεις 30% επικυρώσεις τότε θα αραιώσει, δεν θα πυκνώσει.
Το Citybusdrivers είναι γνωστό σε όλους όσους έχουμε ασχοληθεί στοιχειωδώς με συγκοινωνιακά θέματα ότι στερείται σοβαρότητας (για να το πω ευγενικά). Το λεωφορείο δεν σταματάει στο στέγαστρο, σταματάει στον ιστό και αν δεν χωράει τον μεταφέρεις πέντε δέκα μέτρα πιο μπροστά. Σταματήστε ορισμένοι να νομίζετε ότι υποτιμάτε την νοημοσύνη μας, την δική σας υποτιμάτε! Όσο για τα παρκαρισμένα στην στάση αφού πρέπει να τα ανεχτούμε να την καταργήσουμε, εξάλλου στην περίπτωση που σταματήσει δίπλα στο παρκαρισμένο και πέσεις και σπάσεις το πόδι σου για παράδειγμα ο οδηγός είναι ακάλυπτος. Κανονικά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να σταματήσει, εδώ να μην εφαρμόσουμε τον ΚΟΚ;