20-04-2019, 08:59 PM
(20-04-2019, 06:36 PM)garvanitis Έγραψε: Αυτό που ένα μέτρο που εφαρμόζεται σε κάθε συγκοινωνιακό οργανισμό παντού στον κόσμο στην γραφική πόλη που παριστάνει το ανυπότακτο χωριό του Αστερίξ είναι γελοίο και ανούσιο (αλλά και η ίδια το εφάρμοζε μέχρι το 1993!) πραγματικά με ξεπερνάει...
Στείλε μερικούς που το παίζουν υπεράνω κανονισμών στο πειθαρχικό με ερώτημα απόλυσης (και με διασφαλισμένες τουλάχιστον είκοσι ημέρες αργία) για απείθεια και έλα να δεις τι ωραία που εφαρμόζεται καθολικά...
Δε διαφωνώ με τα παραπάνω, ωστόσο πρέπει να λάβουμε υπόψιν και την παρούσα κατάσταση, η οποία είναι τραγική, στα ΜΜΜ της Αθήνας. Με τραγικές συχνότητες άνω του 12λέπτου σε γραμμές με αυξημένη επιβατική κίνηση σε ώρα αιχμής, όπως γίνεται αντιληπτό, το μέτρο αυτό είναι καταδικασμένο να μην εφαρμοστεί.
Αναφέρω χαρακτηριστικά το παρακάτω πραγματικό γεγονός: πριν λίγες εβδομάδες, γύρω στη 1 μμ έξω από τα δικαστήρια Ευελπίδων. Το 224 έχει να εμφανισθει πάνω από 15' (το βαγόνι υπ' αριθ. 15 δεν το αναφέρω καν), ο κόσμος έχει βγει στο οδόστρωμα. Φτάνει κάποτε το 224 και ανοίγει μόνο την εμπρόσθια πόρτα. Μετά από κάποια δευτερόλεπτα που ακούγονταν πλέον "παναγίες" από τους εξαγριωμένους επιβάτες, ο οδηγός άνοιξε και τις υπόλοιπες δύο πόρτες. Εάν επέμενε στο να κρατάει ανοιχτή μόνο την εμπρόσθια πόρτα, θα επιβιβαζόμασταν μέχρι και σήμερα. Από το ως άνω περιστατικό, δεν κατηγορώ προφανώς τον οδηγό, ο οποίος έπραξε τα δέοντα, όπως ακριβώς προστάζει ο κανονισμός της ΟΣΥ. Με άλλα λόγια, γινόμαστε όλοι μάρτυρες ότι το μέτρο αυτό, υπό τις παραπάνω συνθήκες, δεν είναι δυνατόν να εφαρμοσθεί σε τέτοιου είδους γραμμές. Απεναντίας, στο 155 το μέτρο αυτό εφαρμόζεται καθημερινά.
Παράλληλα, μιας και είχα την ευκαιρία να βρεθώ στην Κωνσταντινούπολη πρόσφατα, και εκεί υπάρχει μέτρο επιβίβασης από την πρώτη πόρτα. Όμως οι συχνότητες εκεί είναι από 2 έως 4 λεπτά. Δεν θα ήθελα να φανταστώ τι θα συνέβαινε εάν είχαν συχνότητες Αθήνας, ή μάλλον καλύτερα Αστικού ΚΤΕΛ Αθηνών...