20-04-2019, 07:43 PM
(20-04-2019, 03:59 PM)mercedes elbo Έγραψε: Τέλος μην ξεχνάμε ότι είναι και παράνομο αφού συμφωνα με τις οδηγίες που εχουν δοθεί ο οδηγός πρέπει να προσεγγίζει το εμπροσθιο τμήμα του λεωφορείου στο σημείο που περιμενουν οι επιβάτες οδηγία που αντίκειται στο άρθρο 25/παράγραφος 3 του ΚΟΚ που προβλέπει οτι για την επιβίβαση/αποβίβαση οι οδηγοί πρέπει να προσεγγίζουν κατά το δυνατόν το άκρο του οδοστρώματος, επιφέροντας διοικητικό πρόστιμο 100€ στον οδηγό που το παραβιάζει..
Συγγνώμη αλλά ίσως και να είμαι βλάκας και να μην καταλαβαίνω αλλά η οδηγία των ΟΣΥ που έρχεται "κόντρα" στον ΚΟΚ και εξωθεί σε παρανομία; Αναφέρει, όπως σημειώνεις και εσύ, ότι ο οδηγός πρέπει να προσεγγίζει το εμπρόσθιο τμήμα του λεωφορείου στο σημείο που περιμένουν οι επιβάτες. Το σημείο αυτό πρέπει να είναι αυτό που έχει προσδιοριστεί ως στάση λεωφορείου, με τη σήμανση που χρησιμοποιείται εδώ και κάποιες δεκαετίες. Το αν το σημείο αυτό δεν είναι τελικά στο άκρο του οδοστρώματος - αρχή του πεζοδρομίου γιατί κάποιοι αγνοούν ότι 12μ πριν και μετά την στάση λεωφορείου απαγορεύεται η στάθμευση καθιστά παράνομη την οδηγία των ΟΣΥ; Το αν το σημείο αυτό έχει καταληφθεί από τραπεζάκια (βλ. στάση λεωφορείων "Στ. Συγγρού-Φιξ" προς Παραλιακή) ή είναι ιδιαίτερα στενό (βλ. στάση λεωφορείων "Νοσοκ. Ευαγγελισμός" προς Ζωγράφου) και εξωθεί επιβάτες να βρίσκονται συχνά επί του οδοστρώματος, είναι "παρανομία" των ΟΣΥ; Υπάρχει αρχή που χωροθετεί τις στάσεις (ΟΑΣΑ), αρχές που οριοθετούν τις άλλες δραστηριότητες (Ε.ΠΟΙ.ΖΩ. και Δημοτικά Συμβούλια) και αρχές που έχουν την ευθύνη επιβολής του νόμου (Τροχαία, Δημοτική Αστυνομία). Αν κάποιοι είναι λίγοι σε αυτό που κάνουν δεν καθιστά παράνομο καθετί που έρχεται σε αντίθεση με την "κανονικότητα" που κάποιοι επιβάλουν με το "έτσι γουστάρω".