07-04-2019, 03:32 AM
(06-04-2019, 04:40 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το πρόβλημα με την ανισοκατανομή των βαρδιών στο Βοτανικό θεωρώ ότι έγκειται στο γεγονός ότι πολλές βάρδιές του βγαίνουν με δεδουλευμένα ρεπό είτε αυτά προέρχονται από τους δικούς του οδηγούς είτε από οδηγούς της Ράλλη. Τρόπος να αναγκάσεις κάποιον οδηγό να δουλέψει υποχρεωτικά δεδουλευμένο ρεπό δεν υπάρχει και ως γνωστόν σε ρεπό δίνονται "προνομιακές" βάρδιες ώστε να υπάρχει κίνητρο να δουλεύουν εξτρα οι οδηγοί.Εγω δεν μπορώ να καταλάβω πως απο εκεί που το Ελληνικό περυσι έβγαλε ολες τις γραμμεα του με νταλίκες, δανειζε 8 στη Ραλλη, και είχε τουλάχιστον 20 μέσα να κάθονται φτάσαμε φέτος να λείπουν απο παντού νταλίκες. Γιατί η Ράλλη μπορει να στελνε Ν2 σε αρκετες γραμμές όπως Α7,Β9,ΒΓ18 αλλά στις υπόλοιπες έστελνε κανονικά νταλίκες.
Επίσης για την δυσαναλογιά οχημάτων πρωί/απόγευμα (βλέπεις π.χ. 057 με 3 πρωί/1 απόγευμα κλπ.) πιθανό είναι ο Βοτανικός να έχει πολλούς δικούς του οδηγούς που δουλέυουν μόνιμα πρωί και να μην υπάρχει αναλογία με τους μόνιμα απογευματινούς.
Προσωπικά θεωρώ ότι χειρότερα θα γίνουν τα πράγματα αν το έπαιρνε και 2ο Α/Σ.. Όπως ήδη αναφέρθηκε πιο πιθανό είναι να καταλήξει με -2 οχήματα καθημερινά.. Αυτό που απορώ πως δεν έχει γίνει ακόμα είναι να στείλουν επιπλέον οδηγούς από Νότια στο Μπραχάμι με τόσες ανεπάνδρωτες που έχει (πλέον ακόμα και ΣΚ γίνεται χαμός..).
Η κατάσταση με τις νταλίκες είναι δράμα.. Πέρσι μην ξεχνάμε το Ελληνικό εκτός από αυτά που αναφέρεις έβαζε αρκετές σε Α3, μετά από ένα σημείο έβαζε και κάποιες στο Β2, στο 304/5 είχε 6 που έβγαιναν σχεδόν παντα κ.α. και εντέλει είχε και περίσσεμα σε νταλίκες.. Η Ράλλη είχε ελαφρώς καλύτερη διαθεσιμότητα σε Volvo/Solaris (συνδυαστικά γύρω στα 55-60) αλλά κάλυπτε πολλές ανάγκες με τα Ν2 που έβγαζε αρκετά συν τις 7-8 δανεικές GN από Ελληνικό.
Φέτος έχει γίνει συνήθεια το 12μετρο ακόμα και στο 242.. Η μόνη γραμμή που πήρε νταλίκες φέτος ενώ πέρσι είχε 1-2 και κατά περιόδους 0 είναι το 421 αλλά με ξέσκισμα στα δρομολόγια (άφθονα κενά 35'-40', ακόμα και ΜΙΑΣ ώρας).
Για τα δρομολογούμενα οχήματα αναμενόμενο να είναι λιγότερα παντού αφού από το περσινό χειμερινό έχουν φύγει πολλοί οδηγοί με συνταξιοδοτήσεις, παραιτήσεις, απολύσεις, μετατάξεις, αποσπάσεις, αλλαγές ειδικότητας. Το θέμα είναι γιατί αδιαφορούν από τον ΟΑΣΑ και δεν ξαναφτιάχνουν αρκετά προγράμματα δρομολογιών ώστε με τις βάρδιες που πραγματικά διατίθενται να έχουμε τα βέλτιστα δρομολόγια. Όχι να δουλεύουν συστηματικά γραμμές με δρομολόγια του στυλ 14:00 14:10 14:25 14:35 14:55 15:25 15:50 όπως γίνεται σε κάτι Α7, Β5, Β9, 703 ή σε αραιότερες γραμμές ανά 25'- 30' και ξαφνικά μια τρύπα 55'-60'.. Και φυσικά να γίνει μια πιο σωστή κατανομή στο που "αντέχει" να κοπεί επιπλέον βάρδια και όχι με βάση αν είναι αρεστή η γραμμή ή οχι.
Όσο για το προσωπικό μόνη άμεση λύση να έρθουν οδηγοί μέσω μετατάξεων από άλλους φορείς, ειδικά όσοι έφυγαν παλιότερα με υποχρεωτικές μετατάξεις σε άσχετες υπηρεσίες, κάτι που έχει ξεκινήσει ήδη (έχουν έρθει 4-5).
Το πρόβλημα με το Μπραχάμι ήταν όταν πήρε το 164. Πήρε ουσιαστικά γύρω στις 8 εξτρα βάρδιες καθημερινά και δεν μπορεί να ανταπεξέλθει.