06-04-2019, 04:40 PM
(06-04-2019, 12:00 PM)Citaro Έγραψε: Δες λιγο τι γινεται με τις γραμμες των δυο Α/Σ. Πχ 421 ή Β5. Κόβουν και τα δυο άκριτα και αψυχολόγητα. Δεν ειναι λύσεις αυτες, δυστυχώς. Προσωπικσ πιστευω οτι υπαρχει και σαμποταρίσμα σε κάποια Α/Σ. Δεν γινεται απο το καλοκαιρι μεχρι σημερα να εχει διαλυθει το συμπαν. Κατι αλλο συμβαινει. Ο Βοτανικος πχ εχει μια ταση να επανδρωνει σχεδον πληρως τις πρωινες βαρδιες και να αφηνει χωτις συγκοινωνια τις απογευματινες.Επισης, τα ΣΚ βγαινουν βαρδιες αναλογα με τον καιρο. Σημερα που βρεχει ειναι οι βαρδιες κομπλε. Τα προηγουμενα ΣΚ που ειχε ηλιο, δεν πατησαν για δουλεια οι μισοι. Γιατί δεν κανει καλυτερη κατανομη; Μηπως βαζουν "χερι" οι συνδικαλιστες;
Το πρόβλημα με την ανισοκατανομή των βαρδιών στο Βοτανικό θεωρώ ότι έγκειται στο γεγονός ότι πολλές βάρδιές του βγαίνουν με δεδουλευμένα ρεπό είτε αυτά προέρχονται από τους δικούς του οδηγούς είτε από οδηγούς της Ράλλη. Τρόπος να αναγκάσεις κάποιον οδηγό να δουλέψει υποχρεωτικά δεδουλευμένο ρεπό δεν υπάρχει και ως γνωστόν σε ρεπό δίνονται "προνομιακές" βάρδιες ώστε να υπάρχει κίνητρο να δουλεύουν εξτρα οι οδηγοί.
Επίσης για την δυσαναλογιά οχημάτων πρωί/απόγευμα (βλέπεις π.χ. 057 με 3 πρωί/1 απόγευμα κλπ.) πιθανό είναι ο Βοτανικός να έχει πολλούς δικούς του οδηγούς που δουλέυουν μόνιμα πρωί και να μην υπάρχει αναλογία με τους μόνιμα απογευματινούς.
(06-04-2019, 11:28 AM)panage_1970 Έγραψε: - Πράγματι σε καθεστώς "ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ" είναι αυτονόητο ότι μια γραμμή με αριθμό λεωφορείων κάτω των 10 δεν χρειάζεται να έχει τη υποστήριξη από δύο ή περισσότερα αμαξοστάσια, αλλά δυστυχώς απέχουμε πολύ μακρυά πια από την "ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ" οπότε μέχρι να μπορέσουν ελέω μνημονίων να εντάξουν νέα λεωφορεία στον στόλο και να κάνουν κάποιες προσλήψεις οδηγών, η μόνη λύση που βλέπουμε είναι να μοιράζεται το καθημερινό βάρος των δρομολογίων και των βραδιών σε περισσότερα του ενός αμαξοστασίου. π.χ εάν σε μία γραμμή είναι επιφορτισμένο το ένα αμαξοστάσιο να στέλνει ημερησίως 2 λεωφορεία και το δεύτερο 3 , είναι πολύ δύσκολο να μην μπορέσουν να το κάνουν λόγω του ότι κάθε φορά που θα υπάρχει κάποια έλλειψη θα την "χρεώνεται" άμεσα το αντίστοιχο αμαξοστάσιο, και θα διορθώνεται το πρόβλημα πολύ πιο εύκολα , επίσης για κάθε ένα γραφείο κινήσεως αμαξοστασίου του είναι πολύ πιο εύκολο να στέλνει ημερησίως συγκεκριμένες ολιγάριθμες βάρδιες, παρά να έχει τι καθημερινό βάρος να καλύψει ολόκληρη μια λεωφορειακή γραμμή. - Δυστυχώς βρισκόμαστε στην περίοδο που λόγω των περιστάσεων ισχύει το "Ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο" οπότε άς βρούμε κάποιες "έξυπνες και ευέλικτες" λύσεις μέχρι να έλθει το "Καλό καλύτερο"
Προσωπικά θεωρώ ότι χειρότερα θα γίνουν τα πράγματα αν το έπαιρνε και 2ο Α/Σ.. Όπως ήδη αναφέρθηκε πιο πιθανό είναι να καταλήξει με -2 οχήματα καθημερινά.. Αυτό που απορώ πως δεν έχει γίνει ακόμα είναι να στείλουν επιπλέον οδηγούς από Νότια στο Μπραχάμι με τόσες ανεπάνδρωτες που έχει (πλέον ακόμα και ΣΚ γίνεται χαμός..).
(06-04-2019, 02:51 AM)georgio Έγραψε: 2) Είναι γεγονός ότι μετά το κλείσιμο του ΕΛΛ όλες οι γραμμές έχουν χαλάσει τελείως τη συχνότητά τους. Απορρώ πραγματικά τι θα έκανε η Ράλλη αν δεν είχε τώρα ντις GN του Ελληνικού.
Περυσι τέτοια εποχή έβλεπες Β5 σχεδον όλο με νταλίκες, 304/5 με 5 νταλίκες, Α1 με 5 νταλίκες, 164 με 2-3 νταλίκες, ΒΓ18 τουλπχιστον 2-3, 049 2-3 κλπ Φέτος όλα αυτά δεν υπάρχουν και εκτός απο αυτό τα δρομολόγια πραγματικά είναι χειρότερα απο Θερινά.
Για παράδεισμα στα 164/237 επι Ελληνικού ποτέ δεν έλειπε κάθε μέρα 1 όχημα, το Α3 είχε στάνταρ 8-9 οχήματα, το Α1 είχε 10 αντι για 8, το Α2 111 αντί για 8-9 κλπ.
Πραγματικά η κατάσταση είναι άθλια και αν δεν υπάρξουν προσλήψεις και νεα οχήματα δεν θα δούμε άσπρη μέρα
Η κατάσταση με τις νταλίκες είναι δράμα.. Πέρσι μην ξεχνάμε το Ελληνικό εκτός από αυτά που αναφέρεις έβαζε αρκετές σε Α3, μετά από ένα σημείο έβαζε και κάποιες στο Β2, στο 304/5 είχε 6 που έβγαιναν σχεδόν παντα κ.α. και εντέλει είχε και περίσσεμα σε νταλίκες.. Η Ράλλη είχε ελαφρώς καλύτερη διαθεσιμότητα σε Volvo/Solaris (συνδυαστικά γύρω στα 55-60) αλλά κάλυπτε πολλές ανάγκες με τα Ν2 που έβγαζε αρκετά συν τις 7-8 δανεικές GN από Ελληνικό.
Φέτος έχει γίνει συνήθεια το 12μετρο ακόμα και στο 242.. Η μόνη γραμμή που πήρε νταλίκες φέτος ενώ πέρσι είχε 1-2 και κατά περιόδους 0 είναι το 421 αλλά με ξέσκισμα στα δρομολόγια (άφθονα κενά 35'-40', ακόμα και ΜΙΑΣ ώρας).
Για τα δρομολογούμενα οχήματα αναμενόμενο να είναι λιγότερα παντού αφού από το περσινό χειμερινό έχουν φύγει πολλοί οδηγοί με συνταξιοδοτήσεις, παραιτήσεις, απολύσεις, μετατάξεις, αποσπάσεις, αλλαγές ειδικότητας. Το θέμα είναι γιατί αδιαφορούν από τον ΟΑΣΑ και δεν ξαναφτιάχνουν αρκετά προγράμματα δρομολογιών ώστε με τις βάρδιες που πραγματικά διατίθενται να έχουμε τα βέλτιστα δρομολόγια. Όχι να δουλεύουν συστηματικά γραμμές με δρομολόγια του στυλ 14:00 14:10 14:25 14:35 14:55 15:25 15:50 όπως γίνεται σε κάτι Α7, Β5, Β9, 703 ή σε αραιότερες γραμμές ανά 25'- 30' και ξαφνικά μια τρύπα 55'-60'.. Και φυσικά να γίνει μια πιο σωστή κατανομή στο που "αντέχει" να κοπεί επιπλέον βάρδια και όχι με βάση αν είναι αρεστή η γραμμή ή οχι.
Όσο για το προσωπικό μόνη άμεση λύση να έρθουν οδηγοί μέσω μετατάξεων από άλλους φορείς, ειδικά όσοι έφυγαν παλιότερα με υποχρεωτικές μετατάξεις σε άσχετες υπηρεσίες, κάτι που έχει ξεκινήσει ήδη (έχουν έρθει 4-5).