06-04-2019, 12:00 PM
(06-04-2019, 11:28 AM)panage_1970 Έγραψε: - Πράγματι σε καθεστώς "ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ" είναι αυτονόητο ότι μια γραμμή με αριθμό λεωφορείων κάτω των 10 δεν χρειάζεται να έχει τη υποστήριξη από δύο ή περισσότερα αμαξοστάσια, αλλά δυστυχώς απέχουμε πολύ μακρυά πια από την "ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ" οπότε μέχρι να μπορέσουν ελέω μνημονίων να εντάξουν νέα λεωφορεία στον στόλο και να κάνουν κάποιες προσλήψεις οδηγών, η μόνη λύση που βλέπουμε είναι να μοιράζεται το καθημερινό βάρος των δρομολογίων και των βραδιών σε περισσότερα του ενός αμαξοστασίου. π.χ εάν σε μία γραμμή είναι επιφορτισμένο το ένα αμαξοστάσιο να στέλνει ημερησίως 2 λεωφορεία και το δεύτερο 3 , είναι πολύ δύσκολο να μην μπορέσουν να το κάνουν λόγω του ότι κάθε φορά που θα υπάρχει κάποια έλλειψη θα την "χρεώνεται" άμεσα το αντίστοιχο αμαξοστάσιο, και θα διορθώνεται το πρόβλημα πολύ πιο εύκολα (...)
Δες λιγο τι γινεται με τις γραμμες των δυο Α/Σ. Πχ 421 ή Β5. Κόβουν και τα δυο άκριτα και αψυχολόγητα. Δεν ειναι λύσεις αυτες, δυστυχώς. Προσωπικσ πιστευω οτι υπαρχει και σαμποταρίσμα σε κάποια Α/Σ. Δεν γινεται απο το καλοκαιρι μεχρι σημερα να εχει διαλυθει το συμπαν. Κατι αλλο συμβαινει. Ο Βοτανικος πχ εχει μια ταση να επανδρωνει σχεδον πληρως τις πρωινες βαρδιες και να αφηνει χωτις συγκοινωνια τις απογευματινες.Επισης, τα ΣΚ βγαινουν βαρδιες αναλογα με τον καιρο. Σημερα που βρεχει ειναι οι βαρδιες κομπλε. Τα προηγουμενα ΣΚ που ειχε ηλιο, δεν πατησαν για δουλεια οι μισοι. Γιατί δεν κανει καλυτερη κατανομη; Μηπως βαζουν "χερι" οι συνδικαλιστες;