06-04-2019, 11:28 AM
(06-04-2019, 02:51 AM)georgio Έγραψε: 1) Μια γραμμή με 10 βάρδιες δεν υπάρχει λόγος να είναι σε 2 αμαξοστάσια. Επίσης μια γραμμή που είναι σε 2 αμαξοστασια κόβουν κάλλιστα και τα 2 αμ/σια απο 1 όχημα.
2) Είναι γεγονός ότι μετά το κλείσιμο του ΕΛΛ όλες οι γραμμές έχουν χαλάσει τελείως τη συχνότητά τους. Απορρώ πραγματικά τι θα έκανε η Ράλλη αν δεν είχε τώρα ντις GN του Ελληνικού.
Περυσι τέτοια εποχή έβλεπες Β5 σχεδον όλο με νταλίκες, 304/5 με 5 νταλίκες, Α1 με 5 νταλίκες, 164 με 2-3 νταλίκες, ΒΓ18 τουλπχιστον 2-3, 049 2-3 κλπ Φέτος όλα αυτά δεν υπάρχουν και εκτός απο αυτό τα δρομολόγια πραγματικά είναι χειρότερα απο Θερινά.
Για παράδεισμα στα 164/237 επι Ελληνικού ποτέ δεν έλειπε κάθε μέρα 1 όχημα, το Α3 είχε στάνταρ 8-9 οχήματα, το Α1 είχε 10 αντι για 8, το Α2 111 αντί για 8-9 κλπ.
Πραγματικά η κατάσταση είναι άθλια και αν δεν υπάρξουν προσλήψεις και νεα οχήματα δεν θα δούμε άσπρη μέρα
- Πράγματι σε καθεστώς "ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ" είναι αυτονόητο ότι μια γραμμή με αριθμό λεωφορείων κάτω των 10 δεν χρειάζεται να έχει τη υποστήριξη από δύο ή περισσότερα αμαξοστάσια, αλλά δυστυχώς απέχουμε πολύ μακρυά πια από την "ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ" οπότε μέχρι να μπορέσουν ελέω μνημονίων να εντάξουν νέα λεωφορεία στον στόλο και να κάνουν κάποιες προσλήψεις οδηγών, η μόνη λύση που βλέπουμε είναι να μοιράζεται το καθημερινό βάρος των δρομολογίων και των βραδιών σε περισσότερα του ενός αμαξοστασίου. π.χ εάν σε μία γραμμή είναι επιφορτισμένο το ένα αμαξοστάσιο να στέλνει ημερησίως 2 λεωφορεία και το δεύτερο 3 , είναι πολύ δύσκολο να μην μπορέσουν να το κάνουν λόγω του ότι κάθε φορά που θα υπάρχει κάποια έλλειψη θα την "χρεώνεται" άμεσα το αντίστοιχο αμαξοστάσιο, και θα διορθώνεται το πρόβλημα πολύ πιο εύκολα , επίσης για κάθε ένα γραφείο κινήσεως αμαξοστασίου του είναι πολύ πιο εύκολο να στέλνει ημερησίως συγκεκριμένες ολιγάριθμες βάρδιες, παρά να έχει τι καθημερινό βάρος να καλύψει ολόκληρη μια λεωφορειακή γραμμή. - Δυστυχώς βρισκόμαστε στην περίοδο που λόγω των περιστάσεων ισχύει το "Ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο" οπότε άς βρούμε κάποιες "έξυπνες και ευέλικτες" λύσεις μέχρι να έλθει το "Καλό καλύτερο"