06-04-2019, 02:51 AM
(06-04-2019, 12:11 AM)panage_1970 Έγραψε: Καλησπέρα φίλοι, Σχετικά με τα όσα αναφέρθηκαν για το "164", είχα αποφασίσει να γράψω εκ νέου κάποιο σχόλιο μετά από στενή παρακολούθηση της ποιότητας που παρείχε σε αυτήν ο ΟΑΣΑ όλο αυτό το διάστημα από το αμαξοστάσιο του Αγ. Δημητρίου και πραγματικά συμφωνώ και επαυξάνω με τον φίλο "Larioupol" που περιέγραψε την κατάσταση με μια λέξη : "ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ" ! Όντως μετά από την αλλαγή αμαξοστασίου από την Π.Ράλλη στον Άγ.Δημήτριο στην γραμμή με το "πρόσχημα" της απόστασης , περιμέναμε να υπάρξει πλήρης επάνδρωση με τα πέντε (5) λεωφορεία που προβλέπονται για τις καθημερινές και αντίστοιχα για τις αργίες , με την επαρκή τήρηση των προβλεπόμενων δρομολογίων από το πρωί μέχρι και το βράδυ. - Επιπροσθέτως επειδή πριν την γραμμή την κάλυπταν 18 άμετρα λεωφορεία θα έπρεπε ο ΟΑΣΑ να πυκνώσει κάποια δρομολόγια ιδιαίτερα στις ώρες αιχμής. Δυστυχώς τίποτε από όλα αυτά δεν μπόρεσαν να γίνουν, και ήδη έχει κάνει ¨κοιλιά¨ το σύστημα.1) Μια γραμμή με 10 βάρδιες δεν υπάρχει λόγος να είναι σε 2 αμαξοστάσια. Επίσης μια γραμμή που είναι σε 2 αμαξοστασια κόβουν κάλλιστα και τα 2 αμ/σια απο 1 όχημα.
- Καταλαβαίνω και κατανοώ ότι ύστερα από το κλείσιμο του Αμ.Ελληνικού έχει πέσει πολύ μεγάλο βάρος στο Αμαξοστάσιο του Αγίου Δημητρίου και έτσι θα πρέπει να κατανοήσουμε οδηγούς και γραφείο κινήσεως που τις περισσότερες φορές καλούνται να "βγάλουν" δρομολόγια κάτω από συνθήκες ελλείψεων αφενός σε τροχαίο υλικό γηρασμένο και κακοσυντηρημένο λόγω της οικονομικής κρίσης, και αφετέρου να καλούνται να επανδρώσουν βάρδιες κάτω από την αντικειμενική έλλειψη ανθρωπίνου δυναμικού, με συνέπεια να είναι πρακτικά αδύνατον να μπορέσει να καλύψουν όλες τις ανάγκες των δρομολογίων.
- Βάσει των παραπάνω η μόνη λύση που θα μπορούσε να "περπατήσει" αρχικά για την γραμμή "164" αλλά και για άλλες στην συνέχεια είναι να υπάρξει "μοίρασμά" της σε αμαξοστάσια όπως γίνεται στο "140" που με την κάλυψή του από δύο αμαξοστάσια "Βοτανικού" και "Αγ.Δημητρίου", υπάρχει η δυνατότητα πολύ σωστότερης επάνδρωσής της με λεωφορεία , επίσης το σύστημα αυτό ήδη εφαρμόζεται εκτός από το "140" και στις γραμμές : "203 - Αμ.Ανθούσας + Αμ. Αγ. Δημητρίου(Σ/Κ)", "Α7 - Αμ.Ράλλη + Αμ.Λιοσίων" , "421-Αμ.Ράλλη+Αμ.Ανθούσας+Αμ.Λιοσίων", "Α1 -Αμ. Ρέντη + Αμ.Ράλλη" , "122- Αμ.Ανθούσας+Αμ.Ράλλη", "Β5 - Αμ. Ανθούσασ+Αμ.Ράλλη" , "732 - Αμ. Βοτανικου + Αμ. Λιοσίων" κ.ά.. .
- Έτσι για το "164" ιδανικά θα μπορούσε να υπάρξει μοίρασμα της γραμμής μεταξύ "Π.Ράλλη" και Αγ. Δημητρίου", οπότε η μεν "Ράλλη" θα δίνει κάποιες βάρδιες με 18άμετρα για τις ώρες αιχμής και ο δε "Αγ. Δημήτριος" θα δίνει τις υπόλοιπες βάρδιες με τα 12άμετρα , έτσι αποσυμφορίζονται αμφότερα τα γραφεία κινήσεως των αμαξοστασίων αφού στο εξής θα υπάρξει αλληλοκάλυψη των βαρδιών τους στην γραμμή , και ταυτόχρονα για τις ώρες αιχμής θα υπάρχει παρουσία 18άμετρου λεωφορείου που αντικειμενικά θα βοηθήσει πολύ την κατάσταση.
- Τέλος στην περίπτωση που δεν θα είναι εφικτό το παραπάνω σχήμα (λόγω αδυναμίας του Αμ.π.Ράλλη) θα μπορούσε πολύ πιο εύκολα να υπάρξει και πάλι μοίρασμα της γραμμής μεταξύ των "Αμ.Βοτανικού" και "Αμ.Αγ,Δημητρίου", με 12άμετρα λεωφορεία που όμως λόγω του μοιράσματος θα υπάρξει η δυνατότητα της πλήρης επάνδρωσής της με λεωφορεία.
- Άς ευχηθούμε κάποια στιγμή να υπάρξει βούληση από τους φορείς για την βελτίωση των συγκοινωνιών μας άς το ελπίσουμε. Καλό βράδυ
2) Είναι γεγονός ότι μετά το κλείσιμο του ΕΛΛ όλες οι γραμμές έχουν χαλάσει τελείως τη συχνότητά τους. Απορρώ πραγματικά τι θα έκανε η Ράλλη αν δεν είχε τώρα ντις GN του Ελληνικού.
Περυσι τέτοια εποχή έβλεπες Β5 σχεδον όλο με νταλίκες, 304/5 με 5 νταλίκες, Α1 με 5 νταλίκες, 164 με 2-3 νταλίκες, ΒΓ18 τουλπχιστον 2-3, 049 2-3 κλπ Φέτος όλα αυτά δεν υπάρχουν και εκτός απο αυτό τα δρομολόγια πραγματικά είναι χειρότερα απο Θερινά.
Για παράδεισμα στα 164/237 επι Ελληνικού ποτέ δεν έλειπε κάθε μέρα 1 όχημα, το Α3 είχε στάνταρ 8-9 οχήματα, το Α1 είχε 10 αντι για 8, το Α2 111 αντί για 8-9 κλπ.
Πραγματικά η κατάσταση είναι άθλια και αν δεν υπάρξουν προσλήψεις και νεα οχήματα δεν θα δούμε άσπρη μέρα