06-04-2019, 12:11 AM
(02-04-2019, 09:51 PM)Larioupol Έγραψε: Σχετικά με αυτό θέλω να προσθέσω πως συγκεκριμένη χρονική στιγμή, οι συχνότητα του 164 πλησιάζει την μια ώρα!!! Για παράδειγμα, σήμερα είχε δρομολογιο από Άγιο Δημήτριο στις 20:55 και μετά στις 21:45, δηλαδή 50 λεπτά αναμονή!! Αυτό βέβαια δεν είναι συμβάν της μέρας. Καθημερινα πλέον, μετά το δρομολόγιο του 20:55 το επόμενο 164 ξεκινάει ανάμεσα στις ωρες 21:35-21:45. Αυτό που πιστεύω είναι πως ο ΟΑΣΑ έχει ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ την γραμμή αυτή, καθώς θυμάμαι και πέρυσι, στο χειμερινό, αν το όχημα που έκανε την γραμμή 164 δεν ήταν αρθρωτο, έβλεπες αρκετούς επιβάτες να είναι όρθιους. Όχι σε επίπεδο 608 ή 220, αλλά για τα δεδομένα των νοτίων προαστίων, είχε πολύ μεγάλη κίνηση (έφτανε και 40 άτομα πολύ συχνά). Την περίοδο που άρχισαν οι περικοπές στο λεωφορείο αυτό, η επιβατικη του κίνηση μειώθηκε, μιας και χάθηκε η αξιοπιστία του. Εμένα αν με ρωτήσει κάνεις, το λεωφορείο αυτό θα το πάρω μόνο αν συμπίπτει με το πρόγραμμα μου, μιας και δεν είναι πράγμα να περιμένεις πάνω από μισή ώρα για ένα λεωφορείο
Καλησπέρα φίλοι, Σχετικά με τα όσα αναφέρθηκαν για το "164", είχα αποφασίσει να γράψω εκ νέου κάποιο σχόλιο μετά από στενή παρακολούθηση της ποιότητας που παρείχε σε αυτήν ο ΟΑΣΑ όλο αυτό το διάστημα από το αμαξοστάσιο του Αγ. Δημητρίου και πραγματικά συμφωνώ και επαυξάνω με τον φίλο "Larioupol" που περιέγραψε την κατάσταση με μια λέξη : "ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ" ! Όντως μετά από την αλλαγή αμαξοστασίου από την Π.Ράλλη στον Άγ.Δημήτριο στην γραμμή με το "πρόσχημα" της απόστασης , περιμέναμε να υπάρξει πλήρης επάνδρωση με τα πέντε (5) λεωφορεία που προβλέπονται για τις καθημερινές και αντίστοιχα για τις αργίες , με την επαρκή τήρηση των προβλεπόμενων δρομολογίων από το πρωί μέχρι και το βράδυ. - Επιπροσθέτως επειδή πριν την γραμμή την κάλυπταν 18 άμετρα λεωφορεία θα έπρεπε ο ΟΑΣΑ να πυκνώσει κάποια δρομολόγια ιδιαίτερα στις ώρες αιχμής. Δυστυχώς τίποτε από όλα αυτά δεν μπόρεσαν να γίνουν, και ήδη έχει κάνει ¨κοιλιά¨ το σύστημα.
- Καταλαβαίνω και κατανοώ ότι ύστερα από το κλείσιμο του Αμ.Ελληνικού έχει πέσει πολύ μεγάλο βάρος στο Αμαξοστάσιο του Αγίου Δημητρίου και έτσι θα πρέπει να κατανοήσουμε οδηγούς και γραφείο κινήσεως που τις περισσότερες φορές καλούνται να "βγάλουν" δρομολόγια κάτω από συνθήκες ελλείψεων αφενός σε τροχαίο υλικό γηρασμένο και κακοσυντηρημένο λόγω της οικονομικής κρίσης, και αφετέρου να καλούνται να επανδρώσουν βάρδιες κάτω από την αντικειμενική έλλειψη ανθρωπίνου δυναμικού, με συνέπεια να είναι πρακτικά αδύνατον να μπορέσει να καλύψουν όλες τις ανάγκες των δρομολογίων.
- Βάσει των παραπάνω η μόνη λύση που θα μπορούσε να "περπατήσει" αρχικά για την γραμμή "164" αλλά και για άλλες στην συνέχεια είναι να υπάρξει "μοίρασμά" της σε αμαξοστάσια όπως γίνεται στο "140" που με την κάλυψή του από δύο αμαξοστάσια "Βοτανικού" και "Αγ.Δημητρίου", υπάρχει η δυνατότητα πολύ σωστότερης επάνδρωσής της με λεωφορεία , επίσης το σύστημα αυτό ήδη εφαρμόζεται εκτός από το "140" και στις γραμμές : "203 - Αμ.Ανθούσας + Αμ. Αγ. Δημητρίου(Σ/Κ)", "Α7 - Αμ.Ράλλη + Αμ.Λιοσίων" , "421-Αμ.Ράλλη+Αμ.Ανθούσας+Αμ.Λιοσίων", "Α1 -Αμ. Ρέντη + Αμ.Ράλλη" , "122- Αμ.Ανθούσας+Αμ.Ράλλη", "Β5 - Αμ. Ανθούσασ+Αμ.Ράλλη" , "732 - Αμ. Βοτανικου + Αμ. Λιοσίων" κ.ά.. .
- Έτσι για το "164" ιδανικά θα μπορούσε να υπάρξει μοίρασμα της γραμμής μεταξύ "Π.Ράλλη" και Αγ. Δημητρίου", οπότε η μεν "Ράλλη" θα δίνει κάποιες βάρδιες με 18άμετρα για τις ώρες αιχμής και ο δε "Αγ. Δημήτριος" θα δίνει τις υπόλοιπες βάρδιες με τα 12άμετρα , έτσι αποσυμφορίζονται αμφότερα τα γραφεία κινήσεως των αμαξοστασίων αφού στο εξής θα υπάρξει αλληλοκάλυψη των βαρδιών τους στην γραμμή , και ταυτόχρονα για τις ώρες αιχμής θα υπάρχει παρουσία 18άμετρου λεωφορείου που αντικειμενικά θα βοηθήσει πολύ την κατάσταση.
- Τέλος στην περίπτωση που δεν θα είναι εφικτό το παραπάνω σχήμα (λόγω αδυναμίας του Αμ.π.Ράλλη) θα μπορούσε πολύ πιο εύκολα να υπάρξει και πάλι μοίρασμα της γραμμής μεταξύ των "Αμ.Βοτανικού" και "Αμ.Αγ,Δημητρίου", με 12άμετρα λεωφορεία που όμως λόγω του μοιράσματος θα υπάρξει η δυνατότητα της πλήρης επάνδρωσής της με λεωφορεία.
- Άς ευχηθούμε κάποια στιγμή να υπάρξει βούληση από τους φορείς για την βελτίωση των συγκοινωνιών μας άς το ελπίσουμε. Καλό βράδυ