01-04-2019, 04:46 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-04-2019, 04:47 PM από garvanitis. Edited 1 time in total.)
(01-04-2019, 03:05 PM)thanossalonika Έγραψε: Την ίδια στιγμή
617 στο 19
631 στο 27
609,610 στο 31
601,606,627 στο 32
Αλλά να πάρει 600αρια ο φοίνικας; Μπαα...
Επειδή αυτή η ιστορία έχει πλέον καταντήσει κουραστική (αγγίζοντας πλέον τα όρια της γραφικότητας) να το εξηγήσουμε για νιοστή (και τελευταία) φορά και όποιος το κατάλαβε, το κατάλαβε...
Τα Volvo και τα Evobus (και μέχρι το 2004 το σύνολο των λεωφορείων του ΟΑΣΘ) κάνουν βαριά συντήρηση στον Φοίνικα. Στην Σταυρούπολη γίνεται μόνο προληπτική μιας και δεν έχει ούτε τον εξοπλισμό ούτε την εκπαίδευση το προσωπικό της γι' αυτή τη δουλειά.
Το σύνολο των λεωφορείων του Φοίνικα είναι σε επιχειρησιακή ετοιμότητα και δεν έχει ανάγκη να "δανειστεί" κανένα λεωφορείο για να βγάλει την δρομολόγηση, αντίθετα του περισσεύουν και περιστασιακά δίνει και στην Σταυρούπολη οχήματα. Εκτός από αυτά που βλέπετε στο δρόμο υπάρχουν και άλλα δέκα τουλάχιστον που δεν τα έχουν πιάσει ακόμα και δεν αναφέρομαι καν στα πάνω από τριάντα μακροχρόνια παρατημένα στο επάνω αμαξοστάσιο που περιμένουν τη σειρά τους να κατέβουν.
Όταν δρομολογείται λεωφορείο από Σταυρούπολη σε γραμμή του Φοίνικα είναι από επισκευή σοβαρότατης ζημιάς και υπό παρακολούθηση. Τα 600αρια είναι όλα λεωφορεία της Σταυρούπολης και όταν βλέπετε στο δρόμο κάποιο δρομολογημένο σε γραμμή του Φοίνικα είναι από επισκευή (ή αν είναι μέσα στο αμαξοστάσιο προς επισκευή).
Το απόλυτα γελοίο του θέματος όμως είναι με τα Citaro της Σταυρούπολης που έχουν κάνει περισσότερα χιλιόμετρα στον περιφερειακό πηγαίνοντας από το ένα αμαξοστάσιο στο άλλο παρά στην δρομολόγηση μιας και ακόμα και για μια βλάβη που θέλει πέντε λεπτά να επισκευαστεί το αυτοκίνητο ΠΡΕΠΕΙ να πάει στον Φοίνικα γιατί ούτε το ανταλλακτικό υπάρχει επάνω ούτε η τεχνογνωσία (και φυσικά το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το 368 μιας και η βαριά συντήρηση των Irisbus γίνεται στην Σταυρούπολη). Και υπάρχουν αυτοκίνητα που τη διαδρομή αυτή την έχουν κάνει ακόμα και δύο φορές μέσα σε μια μέρα.
Το 627 το είδες ή σου το είπαν, γιατί συγκαταλέγεται στην ανεπίσημη μεν αλλά υπαρκτή λίστα οριστικά διαγραφέντα λεωφορεία. Το ενδεχόμενο να το γράφει η τηλεματική είναι αδιάφορο, μπορεί να είναι οποιοδήποτε λεωφορείο χρησιμοποιεί το τερματικό που ήταν εγκατεστημένο σ' αυτό.