23-03-2019, 09:54 PM
Ο αριθμός των απόντων βαρδιών στην Ο.ΣΥ. όντως πλέον είναι πολύ μεγάλος. Το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως είναι η κακή κατανομή των βαρδιών που απομένουν καθώς και των δρομολογίων που αυτές βγάζουν. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα με τον ημερήσιο προγραμμάτισμο (που είναι μια ολόσωστη κίνηση η οποία θα έπρεπε να έχει γίνει από την αρχή το 2016) όπου πλέον μπορούμε να έχουμε συνολική εικόνα όλου του δικτύου.
Όταν βλέπεις βασικές γραμμές όπως Α7, Β9, 703 κλπ. να έχουν 10'-15'-20' και μετά κάτι 40'-50'+ κενό (ή το 421 που έχει ΜΟΝΙΜΑ 1 ώρα κενό ανά κατεύθυνση το απόγευμα ΑΦ 19:35/20:35 - ΤΕ 20:35/21:35 συν τα υπόλοιπα 40λεπτα κενά) σημαίνει ότι χρειάζεται να επανασχεδιαστεί άμεσα το πρόγραμμα δρομολογίων με τις πραγματικά διαθέσιμες βάρδιες. Είναι το λιγότερο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να υπάρχουν τέτοια χρονικά κενά και στην πορεία διαλύουν ακόμα περισσότερο το πλέγμα αφού το όχημα που φεύγει πρώτο μετά από τέτοιο κενό καθυστερεί υπερβολικά στις στάσεις ενώ το επόμενο που ξεκινά σε 10'-15' θα κολλήσει στο προηγούμενο..
Το ίδιο και με την κατανομή των βαρδιών στις γραμμές βάσει της επιβατικής κίνησης. Δεν μπορεί π.χ. στο Μπραχάμι να έχεις σχεδόν μόνιμα επανδρωμένα τα 109/112 με 15λεπτα και να έχει 20'-25' κενά στην αιχμή στο 141 ή στο 237...
Όταν βλέπεις βασικές γραμμές όπως Α7, Β9, 703 κλπ. να έχουν 10'-15'-20' και μετά κάτι 40'-50'+ κενό (ή το 421 που έχει ΜΟΝΙΜΑ 1 ώρα κενό ανά κατεύθυνση το απόγευμα ΑΦ 19:35/20:35 - ΤΕ 20:35/21:35 συν τα υπόλοιπα 40λεπτα κενά) σημαίνει ότι χρειάζεται να επανασχεδιαστεί άμεσα το πρόγραμμα δρομολογίων με τις πραγματικά διαθέσιμες βάρδιες. Είναι το λιγότερο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να υπάρχουν τέτοια χρονικά κενά και στην πορεία διαλύουν ακόμα περισσότερο το πλέγμα αφού το όχημα που φεύγει πρώτο μετά από τέτοιο κενό καθυστερεί υπερβολικά στις στάσεις ενώ το επόμενο που ξεκινά σε 10'-15' θα κολλήσει στο προηγούμενο..
Το ίδιο και με την κατανομή των βαρδιών στις γραμμές βάσει της επιβατικής κίνησης. Δεν μπορεί π.χ. στο Μπραχάμι να έχεις σχεδόν μόνιμα επανδρωμένα τα 109/112 με 15λεπτα και να έχει 20'-25' κενά στην αιχμή στο 141 ή στο 237...