15-03-2019, 07:07 PM
(15-03-2019, 04:11 AM)georgio Έγραψε: Με βάση τα στοιχεία που καταγράφω από τον Ιούνιο του 2018 όταν έκλεισε το αμ/σιο του Ελληνικού μέχρι και τον Νοέμβριο του 2018 απο την Ράλλη έχουν κυκλοφορήσει έστω και μια μέρα σύνολο:
96 GN, 35 Volvo και 48 Solaris και με βάση τις τωρινές καταγραφές σου έχουμε +2 Βολβο και + 9 Solaris.
Άρα σύνολο: 96+37+57=190 οχήματα που δεν έχει βγάλει ποτέ ταυτόχρονα η Ράλλη.
Για να επιστρέψει σε κανονικές συνθήκες θα πρέπει να βγάζει τουλάχιστον τα μισά οχήματα σε ΒΓ18,Α1,Β9 με νταλίκες και να ξαναπάρει κάποιες βάρδιες στο 049 που γίνεται χαμός.
Από GN από τότε που έκλεισε το Ελληνικό μέχρι και σήμερα έχουν δρομολογηθεί έστω και για λίγες μέρες όλες οι ενεργές GN του Ελληνικού (171 αμάξια) πλην της #415. Η #410 έχει κοπεί ενώ η #533 έχει να βγει από 16 Ιουνίου αλλά ήταν ήδη Ανθούσα.
Από Ιούνιο 2018 μέχρι σήμερα από Volvo έχουν δρομολογηθεί 37 και από Solaris 71 αυτοκίνητα.
Η Ράλλη με την υπάρχουσα δρομολόγησή της θα έπρεπε να έχει διαθέσιμα τουλάχιστον 150 αρθρωτά για να καλύπτει επαρκώς τις γραμμές της.. Στην πράξη όμως συνήθως ειναι στα 110-115 το πολύ.
(15-03-2019, 01:20 PM)Citaro Έγραψε: Σήμερα βλέπω έξω (15/03/2019 και ώρα 11:45) επιπλέον τα #823, 831, 834, 861, 864, 883, 910 ενώ κάποια άλλα από αυτά που κατέγραψα προχθές, δεν κυκλοφορούν.
Σε κάθε περίπτωση όμως αυτό πιστοποιεί ότι είναι λειτουργικά ταυτόχρονα (δηλ. σε διάστημα 24 ωρών) τουλάχιστον 46 οχήματα Solaris 18m.
Πλήρης δρομολόγηση με Solaris έχουμε, πέρα από τα κλασικά Χ95, Χ96 και στα 703, 843. Επίσης βρίσκεται κάθε μέρα ένα όχημα στο Α2, ένα στο 550 και συνήθως ένα στο 040.
Kάτι είναι κι αυτό...
Στο 24ωρο όντως γύρω στα 45-46 δρομολογούνται. Στην πράξη όμως δεν είναι τόσα διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή καθώς συνεχώς υπάρχουν αυτοκίνητα που επισκευάζονται και βγαίνουν στο δρόμο και άλλα που μπαίνουν μέσα με βλάβες. Το τελευταίο διάστημα που έχει βελτιωθεί η διαθεσιμότητά τους υπάρχουν περίπου 35-40 σε ταυτόχρονη κυκλοφορία.