16-01-2019, 11:57 PM
Ο κόσμος φυσικά και βλέπει την παλαιότητα του λεωφορείου,πόσο μάλλον όταν μετακινείται με άθλιες συνθήκες ή όταν βλέπει τα παθαίνει βλάβη το ένα μετά το άλλο. Όπως είχα πει, πριν την δημιουργία του θέματος αυτού ότι, για να τηρηθεί το ωράριο εξαρτάται:
1)Παλαιότητα οχήματος
2)Συντήρηση
3)Ποιότητα οχήματος-Αντοχές κτλ
4) Κυκλοφοριακό(Κίνηση-Παρκαρισμένα)
Πρέπει να υπάρχει έτσι το μικτό σύστημα όπως έγινε σε 27,32 για να υπάρχει μια ισορροπία παντού. Δεν μπορεί να μην γίνονται τα δρομολόγια σε 27-32 και να γίνονται μόνο στα Ανατολικά, βλέπε ιδιωτικό καθεστώς. Το θέμα είναι να γίνονται παντού. Από την στιγμή όμως που αυτό, δεν είναι εφικτό πρέπει να υπάρχει το μικτό σύστημα.
Όσο για τους αριθμούς κίνησης συμφωνώ. Παλιά ήξερες ότι τα 500αρια ήταν σκάνια, τα 800αρια mercedes, τα 200αρια ΜΑΝ κτλ. Όμως δεν τα έδωσε σε αυτά τα λεωφορεία τους αριθμούς το κρατικό καθεστώς, αλλά το ιδιωτικό καθεστώς.
1)Παλαιότητα οχήματος
2)Συντήρηση
3)Ποιότητα οχήματος-Αντοχές κτλ
4) Κυκλοφοριακό(Κίνηση-Παρκαρισμένα)
Πρέπει να υπάρχει έτσι το μικτό σύστημα όπως έγινε σε 27,32 για να υπάρχει μια ισορροπία παντού. Δεν μπορεί να μην γίνονται τα δρομολόγια σε 27-32 και να γίνονται μόνο στα Ανατολικά, βλέπε ιδιωτικό καθεστώς. Το θέμα είναι να γίνονται παντού. Από την στιγμή όμως που αυτό, δεν είναι εφικτό πρέπει να υπάρχει το μικτό σύστημα.
Όσο για τους αριθμούς κίνησης συμφωνώ. Παλιά ήξερες ότι τα 500αρια ήταν σκάνια, τα 800αρια mercedes, τα 200αρια ΜΑΝ κτλ. Όμως δεν τα έδωσε σε αυτά τα λεωφορεία τους αριθμούς το κρατικό καθεστώς, αλλά το ιδιωτικό καθεστώς.