31-12-2018, 12:43 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 31-12-2018, 12:49 AM από GiannisB. Edited 1 time in total.)
(30-12-2018, 11:52 PM)K.S. Έγραψε: Εγώ πάντως έχω πετύχει πολλές φορές 83 να κατεβαίνει φίσκα στο κέντρο. Ενώ τις προάλλες πέρασαν 3 56αρια σε 5 λεπτά μέσα και μόνο τι πρώτο είχε ίσα ίσα τους καθήμενους και τα άλλα 2 από 3-4 το καθένα. Και συν τοις άλλοις δε μπορούμε να συγκρίνουμε τη διαδρομή του 83 με του 56. Δεν έχουν τις ίδιες ανηφόρες. Τα B7l ζορίζονται πολύ παραπάνω να ανέβουν το Δερβένι σε συνθήκες σαρδέλας σε σχέση με τα Citelis.
Το 83 καθημερινή έχει Σαρδέλα αλλά μπαίνεις. Το 56 και Σαββάτου. Τα αμάξια 84,85,86 πως ανεβαίνουν; Για να μην μιλήσω αργίες όλο άδειο το 83. Ανέβα μέχρι Ωραιόκαστρο την ανηφόρα από στάσεις Lidl-Bερόπουλος μετά Αναψυκτήριο-Γυμνάσιο. Ειδικά στην πρώτη περίπτωση και να μένει και λεωφορείο.
Όσο για το 5 λέπτο συχνότητα ούτε στα χαρτιά δεν υπάρχει στο 56. Καμιά φορά 5 λέπτη συχνότητα στο 56 15 λέπτη και τις Κυριακές 40 λέπτα και φυσικά φίσκα
Όσες φορές προσπέραση από Στροφή Καρατάσου το 83 πάντα άδειο το έβλεπα ιδίως απόγευμα. Χειμώνα - Καλοκαίρι. Όπως και να έχει το 127 έπρεπε να είναι στο 56 γιατί είναι από τις πρώτες δέκα γραμμές με πληρότητα υψηλή για 12μ σε συνδυασμό με ανηφόρες. Πάντως το 83 με τα cityclass του 2004 έπρεπε να παραμείνει και έπρεπε να αξιοποιηθούν αυτά τα οχήματα σε 25,26,28,56. Μεγάλη ακόμη αποτυχία του ιδιωτικού καθεστώτος αλλά πλέον αν αγοραστούν τα 350 που λένε λεωφορεία κατά προτεραιότητα πρέπει να μπουν σε αυτές τις γραμμές
861 ανήκει στο 52 πλέον