02-12-2018, 09:17 PM
(02-12-2018, 08:49 PM)irisbus57 Έγραψε: Τα citelis είναι κλασικό φαινόμενο στο 83! Βέβαια το 83 κάνει πολύ μεγάλο δρομολόγιο όποτε είναι ένα άνετο λεωφορείο που μπορεί να εξυπηρετήσει και πολύ κόσμο και να αναπτύξει ταχύτητα (ειδικά στο Δερβένι που χρειάζεται). Τα citelis σίγουρα ΔΕΝ τα χρειάζονται το 37 & το 45 που η διαδρομή είναι ευθεία!
Το 83 μόνο βάρος μεγάλο καθημερινές έχει. Τα ΣΚ τίποτα να είναι πίτα το 56 προς κατεύθυνση ΝΣΣ να μπαίνω από Σταυρουπόλ 83 και να βλέπω πέντε ανθρώπους. Όσο για την ανηφόρα το 56 από τα Lidl μέχρι ICBS( λίγο πιο κάτω από Γαλήνη) σχεδόν τις περισσότερες φορές δεν κατεβαίνει κανένας. Για 37 και 45 σύμφωνος
(02-12-2018, 08:55 PM)nickbill_777 Έγραψε: Το 30-37 δεν θα χρειάζονται , το 45 είναι express και πρέπει να έχει καλά λεωφορεία. Όπως και το Χ1 (01Χ) που και που έχει citaro και πρέπει να έχει καλά οχήματα όπω το 83.
Το 45 το ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ εξυπηρετεί εδώ το καλοκαίρι δεν γεμίζει γιατί όσοι πάνε Χαλκιδική οι περισσότεροι πάνε με τα ΙΧ. Πόσο μάλλον τον χειμώνα.Ο φτωχός λαός με τον ΟΑΣΘ σε Πέραια,Νέους Επιβάτες,Αγία Τριάδα, Επανομή σε αυτές τις παραλίες.
Το Χ1 όμως έχει πάρει σε συχνό φαινόμενο b7LA εν αντιθέση με 45 που δεν έχει πάρει κανένα b7L από τότε που χρεώθηκε τα citelis