01-12-2018, 10:44 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-12-2018, 10:54 PM από thanossalonika. Edited 1 time in total.)
577 στο 9
277 στο 21
411 στο 24
557 στο 25
261 στο 83!
Για μένα θα ήταν πιο σωστό σε περίπτωση βλάβης οχημάτων του φοίνικα η Σταυρούπολη να δίνει 600αρια και 700αρια b7la (λόγω παλαιότητας) και να μοιράζονται ή μικτά στις γραμμές ή να τα παίρνουν γραμμές με μειωμένη κίνηση (πχ 7, 72), παρά το χάλι που γίνεται τώρα, να παίρνει συνεχώς Citaro και B9LA είτε 800αρια της ελβο και από την άλλη μεριά γραμμές σαν το 32 & 52 να χρεώνονται 600αρια και να ταλαιπωρειται ο κόσμος. Και το ακόμα πιο παράλογο να χρεώνονται 18μετρα στο 69!
277 στο 21
411 στο 24
557 στο 25
261 στο 83!
(01-12-2018, 10:30 PM)GiannisB Έγραψε: Πόσο μάλλον ειδικά αν δώσει η Σταυρούπολη citaro ή B9LA τα κρατάν πάρα πολύ καιρό. Με την μοιρασιά των λεωφορείων σε καθημερινή βάση κάτι πρέπει να γίνει ώστε από την στιγμή που υπάρχουν και κακά λεωφορεία πρέπει να γίνει ένα μικτό σύστημα επιτέλους
Άκουγα στην μοτορόλα στο 785 μόλις σχολάσεις θα βάλεις ένα 800αρι μέσα. Προφανώς με τα το σχόλασμα θα συνέχιζε σε άλλη γραμμή. Tώρα το βλέπω στο 2Κ
Για μένα θα ήταν πιο σωστό σε περίπτωση βλάβης οχημάτων του φοίνικα η Σταυρούπολη να δίνει 600αρια και 700αρια b7la (λόγω παλαιότητας) και να μοιράζονται ή μικτά στις γραμμές ή να τα παίρνουν γραμμές με μειωμένη κίνηση (πχ 7, 72), παρά το χάλι που γίνεται τώρα, να παίρνει συνεχώς Citaro και B9LA είτε 800αρια της ελβο και από την άλλη μεριά γραμμές σαν το 32 & 52 να χρεώνονται 600αρια και να ταλαιπωρειται ο κόσμος. Και το ακόμα πιο παράλογο να χρεώνονται 18μετρα στο 69!