27-11-2018, 03:09 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 27-11-2018, 03:11 AM από mercedes elbo. Edited 1 time in total.)
(27-11-2018, 12:58 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Επειδή εγώ τυγχάνει να είμαι όχι απλά από την ευρύτερη περιοχή, αλλά γέννημα-θρέμα Ηλιουπολίτης να ρωτήσω ποιοι είναι αυτοί οι "τοπικοί φορείς" και πως θα ελέγχουν τη δρομολόγηση; Από την εφαρμογή της τηλεματικής που συχνά -και ειδικά τις Τρίτες που υπάρχει η λαϊκή αγορά στην Τερψιθέα- μπορεί να κυκλοφορούν οχήματα που δε φαίνονται στο σύστημα; Θα κάνουν τουλάχιστον και τη διαδρομή της γραμμής σε όλο το μήκος της μέσα στην ημέρα να μας μεταφέρουν και μία εικόνα σε σχέση με την επιβατική κίνηση; Γιατί επειδή έχω καθημερινή επαφή με τη γραμμή 164, δε μπορώ να καταλάβω πόσο μεγάλο "πλήγμα" είναι η αλλαγή από 12μ αμαξοστασίου Ρέντη σε 12μ αμαξοστασίου Μπραχαμίου, όταν τα 18μ από τον Σεπτέμβρη και μετά δρομολογούνταν πλέον μόνο το Σ/Κ και αν...
Και για να το πάμε και λίγο αλλιώς, ποιοι είναι οι "τοπικοί παράγοντες/φορείς" που συγκινήθηκαν τώρα για τη συγκοινωνία στην Ηλιούπολη;
Όταν ο ΟΑΣΑ έκανε το αποτυχημένο πείραμα με τη συνένωση 155/216 και τελικά οδηγήθηκε σε κατάργηση η τοπική γραμμή της Ηλιούπολης, ήταν σε άλλη πόλη αυτοί οι "παράγοντες";
Όταν ο καθένας παρκάρει όπως γουστάρει στην Κεντρική Πλατεία και καθυστερούν ή/και διακόπτονται τα δρομολόγια στο 237 και στο 201 πάλι αλλού βρίσκονται;
Όταν στην Αρχιμήδους, δρόμο διπλής κυκλοφορίας με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, χωρίς νησίδα και με ανωφέρειες/κατωφέρειες παρκάρουν αριστερά ή δεξιά και αναγκάζουν τα λεωφορεία του 206 και του 212 να βγαίνουν στο αντίθετο ρεύμα, με ορατό τον κίνδυνο ατυχήματος; Δεν έχουν άποψη εκεί;
Τώρα που έχουμε τις επιθέσεις στα Αστυνομικά σε λεωφορεία του 237 και μπορεί ανά πάσα στιγμή το σωματείο των εργαζομένων στην ΟΣΥ να λάβει την πρωτοβουλία να κόψει τα δρομολόγια αν αυτές συνεχίσουν, ούτε εκεί έχουν να σχολιάσουν τίποτα οι "τοπικοί παράγοντες" και οι "τοπικοί φορείς (και όχι μόνο)";
Για την υπό διάλυση Δημοτική Συγκοινωνία; Αυτή που της αλλάζει τη διαδρομή κάθε λίγο η ανεύθυνη Δημοτική Αρχή εκείνου που έβγαινε στο Δημοτικό Συμβούλιο και πανηγύριζε ότι κάνει ο ΟΑΣΑ τα 206 και 237 κυκλικά και δε θα παρακωλύουν τα λεωφορεία την κυκλοφορία στην Πλ. Παραθύρα (!!!) κι ας έλεγε η απόφαση το ακριβώς αντίθετο και τελικά κατέληξε να εξαφανίσει τη Δημοτική Συγκοινωνία και να τη λειτουργεί κάποιες ώρες το πρωί και μόνο σ' ένα μέρος της Ηλιούπολης; Καμία άποψη δεν έχουν οι περιβόητοι "παράγοντες";
Προφανώς και δεν ενστερνίζομαι την άποψη για midi στο 109 και στο 164. Άλλωστε επειδή κάποια δρομολόγια τις Κυριακές μπορεί να μην παρουσιάζουν σημαντική επιβατική κίνηση, δε σημαίνει ότι είναι όλα τα δρομολόγια έτσι. Αλλά όχι και να παρουσιάζουμε μια αναμενόμενη αλλαγή σαν τη "συντέλεια του κόσμου". Άλλωστε και σε αριθμό δρομολογίων στο ημερήσιο πρόγραμμα, κερδισμένη βγήκε η γραμμή 164 από τη μεταφορά της δρομολόγησής της στο αμαξοστάσιο του Αγίου Δημητρίου.
Για να θέσουμε τα πράγματα στην ορθή τους διάσταση και να μην λέμε ότι θέλουμε τα Irisbus στο 164 άρχισαν να δρομολογούνται συστηματικά προς τα τέλη Οκτώβρη. Αρχικά έμπαιναν μόνο Καθημερινές και 2-3 οχήματα το πολύ με τα υπόλοιπα να είναι νταλίκες και μέχρι τα μέσα Οκτώβρη το 164 έβγαινε μόνιμα με νταλίκες ενώ τα Irisbus έμπαιναν πολύ σπάνια στη γραμμή. Μάλιστα, το Σεπτέμβρη ειδικά στο Χειμερινό συχνά δρομολογούταν με 5/5 οχήματα..
Όσον αφορά την επιβατική κίνηση και εγώ είχα πει παλιότερα ότι βολεύεται με 12μετρο αλλά τότε είχαμε και άλλες συχνότητες.. Άλλη πληρότητα έχεις αν η γραμμή έχει 10λεπτα (όπως είχε ξεκινήσει το 2014) και άλλη όταν είναι στο 20λεπτο (σήμερα). Σίγουρα ακόμα και σήμερα μπορεί να σταθεί με 12μετρο αλλά δεν σημαίνει ότι και αυτό υπό τις παρούσες συνθήκες είναι και ότι καλύτερο. Άλλωστε συχνά οι νταλίκες είχαν αρκετά καλές πληρότητες σε διάφορες ώρες της ημέρας (πρωινά στην κάθοδο, μεσημέρια/απογεύματα στην άνοδο κ.α.).
Στο σήμερα όπως έχει ειπωθεί ήδη βελτίωση δεν υπάρχει. Κατά βάση τις Καθημερινές δρομολογούνται 4/5 οχήματα ενώ φτάσαμε να λείπει βάρδια ως και το Σάββατο που μας πέρασε... Και παράλληλα με αυτά για να βγει το 164 από Μπραχάμι έχουν διαλυθεί οι γραμμές που είχε ήδη. Καθημερινά πλέον έχουμε ανεπάνδρωτες βάρδιες σε 106/126, 109, 141, 217/229, 218, 219, 237, Α3, Τοπικά Γλυφάδας όταν μέχρι τις 18/11 ειδικά κάτι 141, 237 έβγαιναν συστηματικά κομπλέ.
Όσο για τους "παράγοντες" που αναφέρεις ξεχνάς μάλλον κάποτε ποιοι ξαναβάλανε τις νταλίκες σε 164/237 το 2016 και από εκεί που τις ξεσκίζαν στις ανεπάνδρωτες βγαίναν κομπλέ σχεδόν πάντα.
Για τη παράνομη στάθμευση που αναφέρεις δεν είναι τόσο απλό να λυθεί και ειδικά σε κάποιες περιπτώσεις αδύνατο. Π.χ. στην Αρχιμήδους σε μια περιοχή τόσο πυκνοδομημένη και σε δρόμο με αρκετές εμπορικές χρήσεις είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να μην έχεις παρκαρισμένα.. Τώρα για τις επιθέσεις δεν είναι να απορούμε γιατί υπάρχουν με τη συμπεριφορά μερίδας οδηγών, χωρίς να θέλω προφανώς να συνταχθώ με τέτοιους τρόπους αντίδρασης.
(27-11-2018, 01:17 AM)ecoj Έγραψε: Καλά μην υποτιμάται τη δύναμη διάφορων τύπων σε τοπικούς φορείς οπουδήποτε ειδικά όσο πλησιάζουμε σε δημοτικές εκλογές!
Μην ξεχνάτε ότι με κάτι παρεμβάσεις από ''τοπικούς φορείς'' υπάρχουν διαφορές γραμμές όπως το 711 ή το Γ10 να φτάνει ακόμα κέντρο. Με παρέμβαση αναστήθηκε το Β15 κλπ.
Και το Α15 όταν κάποτε πήρε Ν2 υπήρξε έντονη αντίδραση από τοπικούς φορείς.
Να σας θυμίσω το 165? Δεν αποκλείεται πχ κάποιοι να βάλουν χέρι για να ξαναπάρει νταλίκες το 164 και τελικά απλά να καταλήξει να έχει Irisbus!
Βάλε και κάτι 242, 250, Β5 και πολλά ακόμα..
Σε αρκετές περιπτώσεις παρεμβαίνουν τοπικοί παράγοντες και πολλές φορές ορθώς.