21-11-2018, 08:43 AM
(21-11-2018, 08:21 AM)irisbus57 Έγραψε: Τα 111-130 (b9l) είναι τα μόνα 12μ μαζί με τα citelis που μπορούν να ανέβουν πολύ αποδοτικά τις ανηφόρες σε 56, 57, 58! Όποτε το να πάνε στο κέντρο είναι μεγάλη χαζομάρα! Αυτά που πρέπει να πάνε στο κέντρο είναι τα b7l και τα b7r που δεν αποδίδουν καθόλου καλά! Επίσης τα b9la μπορούν να μπουν πραγματικά σε όλες τις σειρές γιατί με τα citaro είναι τα πιο αποδοτικά αρθρωτά του οργανισμού! Άρα όλο το ποστ σου δεν έχει καμία βάση και άμα γίνει αυτό θα φέρει χάος στις συγκοινωνίες και θα βλέπουμε συνέχεια χαλασμένα οχήματα σε γραμμες με ανηφόρες!
Το δικό μου post δεν έχει βάση?Για τα 111-130 θα το δείτε σε λίγο πως θα αρχίσουν να σκορπάνε και θα βγούνε off στο 57/58.Στο 23 δούλευαν 12μ για αρκετό καιρό χωρίς κανένα προβλημα(896-898mercedes).Το 14 έχει ανηφόρα σε αρκετό μέρος της διαδρομής, η μόνη γραμμή αρθρωτων με ανηφόρα. Τα 200αρια και τα πιο παλιά 300αρια(τριπορτα) με την εξάτμιση πάνω και όχι κάτω είναι τα πλέον κατάλληλα για γραμμές κέντρου και όχι για εκτός με κακό οδόστρωμα γιτι πάσχουν από πλαίσιο.