11-11-2018, 12:54 PM
(10-11-2018, 02:29 PM)GiannisB Έγραψε: Έχει και πολύ μεγάλη σχέση. Το για μια φορά δεν πειράζει αλλα μια του κλέφτη δυο και τρίτη πειράζει και αρκετά μάλιστα. Όταν σε γραμμές με παλαιότερα οχήματα βγαίνουν σε βλάβη τότε το δρομολόγιο γίνεται; Για ρώτα κάποιον προχθές με το 676 στο 56 βγήκε σε βλάβη σε ώρα αιχμής πόση ώρα περιμέναμε στον σταθμό να πάρουμε το επόμενο και ούτε εκεί να χωράμε. Σκέψου από ΝΣΣ και ο άλλος που περιμένει από Σταυρούπολη να μην χωράει γιατί το 45 και το κάθε 45,83 πρέπει να έχει citelis ή b9l. Δηλαδή τι είμαστε εμείς εδώ σκουπίδια; να μετακινούμαστε με τις άθλιες συνθήκες μετακίνησης γιατί στο 45,54,83 πρέπει να έχουν citelis που τους δίνεις και συνέχεια 100αρι και στο 56 μας έχουν μπαστακώσει με τα 669,690-695Δεν λέω ότι είναι σωστό αυτό που γίνεται αλλά μέχρι να ανανεωθεί ο στόλος του οασθ δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο. Μερικές γραμμές θα είναι πιο ευνοημένες από άλλες. Και το 211 έβγαλε βλάβη χθες βράδυ στο 81. Που δεν είχε περάσει και το προηγούμενο δρομολόγιο. 18.05 που δεν πέρασε, 18:35 που έβγαλε βλάβη και μετά περιμέναμε των 19.05. Από τις 17.30 μέχρι τις 19.00 κενό δηλαδή. Εκεί τι πρέπει να πει ο κόσμος; Και το 882 το είδα χαλασμένο χθες το πρωί. Δυστυχώς καθημερινά χαλάνε λεωφορεία είτε είναι scania είτε είναι citaro.
Σαφώς υπάρχουν τόσες γραμμές που δεν ευνοούνται βλέπε 23(καλά εδώ μόνο 11μετρο),25,26,28,32,52,64 και άλλες. Για μένα το παράδειγμα μου είναι το εξής ρεπατζίδικο 100άρι ή citelis να μην μπαίνει σε 45,83 παράδειγμα σήμερα 25,αύριο το 26 και ούτε καθ εξής. Δεν είναι ζώα ο υπόλοιπος επιβατικός κόσμος που πρέπει να τα ανέχεται
To χειρότερο από όλα το 69 να έχει b9LA άσχετα η γραμμή αν έχει χρεωμένα b7rle δεν έχει κόσμο για τόσο καλό λεωφορείο και το 52 με αλέκους με βλάβες και ο φοιτητής να χάνει μάθημα
690 για ακόμη μια φορά στο 56