08-11-2018, 11:48 PM
(08-11-2018, 11:14 PM)NightLine Έγραψε: Τι να σας πω ρε παιδιά, εγώ το Α3 δε το χρησιμοποιώ ποτέ όσο λειτουργεί το μετρό. Ο ένας σταθμός είναι πολύ κοντά στον άλλον άλλωστε άμα θέλω να πάω κάπου ενδιάμεσα...τώρα άμα έχει απεργία ΟΚ, αλλά πόσο συχνά θα έχει; Που άμα έχει άμα δε το πάρεις από την Αφετηρία δε παίζει να χωρέσεις.
Εδώ ρε σεις συζητάγαμε για κατάργηση του Α1...το Α3 σας σόκαρε; Ότι είναι το Α1 για το τραμ είναι και το Α3 για το μετρό πάνω κάτω...μόνο που άλλο μετρό κι άλλο τραμ. Άμα ήταν να καταργήσω ή το ένα ή το άλλο, τότε θα διάλεγα το Α3 χωρίς δεύτερη σκέψη, και όχι μόνο από το Α1, αλλά απ'όλους τους κορμούς άμα πρέπει ντε και καλά να καταργηθούν κάποιοι. Επίσης ψηλά στη λίστα μου θα ήταν και το Β15 που έχει σχεδόν κοινή διαδρομή με Α15. Θα μου πείτε και τα Α10 με Β10 και Α11 με Β11 έχουν σχεδόν κοινή διαδρομή αλλά αυτά είναι φίσκα τις ώρες αιχμής...το Α15 όσες φορές το είχα πάρει δεν ήταν άδειο, αλλά ούτε φίσκα.
Και στο κάτω κάτω δεν είναι ούτε στο χέρι μου ούτε στο χέρι σας για το ποιοι κορμοί θα καταργηθούν. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ποντάρουμε και απλά να δούμε άμα πέσαμε μέσα.
Με όλο τον σεβασμό, δείχνεις να έχεις πλήρη άγνοια για το δίκτυο της ΟΣΥ ακόμα και για το πως αυτό φαίνεται στον χάρτη και μπερδεύεις "πρόσωπα" και "καταστάσεις". Το Τραμ στην Παραλιακή έχει σχεδόν τόσες στάσεις όσες και το Α1 ή τουλάχιστον είναι σε θέση να καλύψει επαρκώς τις μετακινήσεις επί της Ποσειδώνος. Το Α3 και το Α5 ή το Β5 όμως είναι τελείως διαφορετικές περιπτώσεις!
Το Α3 είναι ο κορμός της λεωφόρου Βουλιαγμένης. Εξυπηρετεί τις μετακινήσεις και στο τμήμα ανάμεσα στο Κέντρο της Αθήνας και στον Άγιο Ιωάννη που δεν καλύπτεται από το Μετρό, όπως και ενδιάμεσα σημεία μεταξύ των σταθμών του Μετρό από τον Άγιο Ιωάννη και νοτιότερα όπου οι μεταξύ τους αποστάσεις δεν είναι αμελητέες (ειδικά στο Στ. Άλιμος-Στ. Αργυρούπολη). Η ύπαρξη του Μετρό δεν αποτελεί δικαιολογία για να μην υπάρχει επίγεια συγκοινωνία.
Το Α5 είναι ένας από τους δύο κορμούς της λεωφόρου Μεσογείων. Εξυπηρετεί τις μετακινήσεις και στο τμήμα ανάμεσα στη Βασιλίσσης Σοφίας και την Κατεχάκη που δεν καλύπτεται από το Μετρό, όπως και ενδιάμεσα σημεία μεταξύ των σταθμών του Μετρό από την Κατεχάκη και βορειότερα όπου οι μεταξύ τους αποστάσεις δεν είναι αμελητέες, καθώς και το τμήμα ανάμεσα στην Αγία Παρασκευή και στην Ανθούσα που δεν εξυπηρετείται από μέσο σταθερής τροχιάς. Η ύπαρξη του Μετρό δεν αποτελεί δικαιολογία για να μην υπάρχει επίγεια συγκοινωνία.
Το Β5 είναι ο δεύτερος κορμός της λεωφόρου Μεσογείων. Εξυπηρετεί μετακινήσεις μεταξύ των περιοχών του Σταθμού Λαρίσης, της λεωφόρου Αλεξάνδρας και της λεωφόρου Μεσογείων και διέρχεται και από την περιοχή του Τσακού της Αγίας Παρασκευής (το αν το τελευταίο είναι σωστό ή λάθος δεν αφορά την τωρινή κουβέντα και έχει αναλυθεί αρκετές φορές εδώ μέσα). Η ύπαρξη του Μετρό δεν αποτελεί δικαιολογία για να μην υπάρχει επίγεια συγκοινωνία και ειδικά όταν μιλάμε για μία διαδρομή που δεν ακολουθεί πιστά αυτή της γραμμής 3 του Μετρό.
Κάθε περίπτωση κορμού είναι ξεχωριστή. Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις, αν μπεις απλά στο telematics.oasa.gr και κάνεις μία σύγκριση στα προγράμματα δρομολογίων θα καταλάβεις ότι τα Α10/Β10 και τα Α11/Β11 απλά μοιράζονται τα ίδια οχήματα. Και να καταργηθεί η μία από τις δύο, δεν προκύπτει πλεόνασμα οχημάτων που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν αλλού, αφού θα πρέπει να διατηρηθεί η ίδια συχνότητα. Η περίπτωση του Α15 είναι κι αυτή τελείως διαφορετική.
Όσο για το τελευταίο που γράφεις, ο σχεδιασμός ενός δικτύου και οι όποιες σκέψεις ή προτάσεις διατυπώνονται κατά καιρούς εδώ μέσα και πόσο μάλλον οι επίσημες αποφάσεις δεν είναι για "ποντάρισμα". Η συγκοινωνία δεν είναι ρουλέτα που αν μας κάτσει η μπίλια πήραμε το χρήμα και αν όχι φύγαμε ταπί και ψύχραιμοι και περνάμε και μία βόλτα από τη Μαβίλη για βρώμικο. Η συγκοινωνία υπάρχει για να εξυπηρετεί την κοινωνία. Τις πραγματικές της ανάγκες. Γι' αυτό ακόμα και για να διατυπώνονται και οι σκέψεις πρέπει να έχει προηγηθεί κάποιους είδους "τριβή". Είτε παρατηρώντας και χάρτες είτε ακόμα καλύτερα και χρησιμοποιώντας κάποιες φορές τα λεωφορεία ή τα τρόλεϊ για να έχουμε και πραγματική εικόνα.