07-11-2018, 09:23 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-11-2018, 09:25 AM από MrVanHool. Edited 1 time in total.)
(06-11-2018, 11:39 PM)NightLine Έγραψε: Εντάξει, εγώ απλά το είπα γιατί υπάρχει μόλις ένα λεωφορείο που συνδέει τον Πειραιά με το κομμάτι της Θηβών πάνω από την Αθηνών, δηλαδή το 703. Όλα τα υπόλοιπα που διασχίζουν τη Θηβών δε πάνε πάνω από την Αθηνών. Οπότε αυτό το ένα, γιατί να μην τη πάει μέχρι τέρμα;Αυτό που λες δεν έχει λογική και στο είπα και πριν. Οι γραμμές σχεδιάζονται μέχρι εκεί που υπάρχει ανάγκη, όχι μέχρι όπου φτάνει η λεωφόρος που εξυπηρετούν.
Κακό είναι να συνδέεται ο Πειραιάς με την Πετρούπολη, τον Άγιο Νικόλαο ή το Ζεφύρι μέσω μιας λεωφορειακής γραμμής;
Τραβώντας το 703 από Θηβών για Άνω Λιόσια, αρχικά χάνεις την ουσία της γραμμής που είναι η σύνδεση με τους Αγίους.
Πόσοι είναι αυτοί που θα μπούνε σε κάποιο κομμάτι του 703 (πχ Περιστέρι, Κοκκινιά, Πειραιά) για το κομμάτι μετά την Ιδομενεως ή για Άνω Λιόσια?
Πόσα οχήματα θα χρειαστείς παραπάνω για να διατηρήσεις την υπάρχουσα συχνότητα με την επέκταση έως τα Άνω Λιόσια?
Και τέλος, ναι είναι κακό να συνδέονται με μια γραμμή! Το Ζεφύρι αρχικά, δεν συνδέεται ούτε με την Αθήνα, ούτε και πρόκειται. Με την λογική σου, πρέπει ο Πειραιάς να ενωθει με κάθε περιοχή με μια γραμμή (άρα και το 130 που το είχες ακυρώσει στο προηγούμενο post). Οπότε θα έχουμε: "Πειραιάς - Παλιό Ψυχικό", "Πειραιάς - Π.Πεντέλη", "Πειραιάς - Άνω Ιλίσια" με καμιά κατοστη γραμμές να ανεβαίνουν από την Θηβών.. Εκτός κι αν το κάθε "703 Πειραιάς - Άνω Λιόσια (Φυλή)" περνάει μέσα από Πετρούπολη, Καματερα, Ζεφύρια (για να μην έχουμε πολλές γραμμές) και φτάνει στην Φυλή με την επόμενη Ολυμπιάδα!
Η Πετρούπολη, το Καματερό και κάθε άλλη περιοχή των Δυτικων Προαστιων ενώνεται με τον Πειραιά με την τοπική γραμμή της κάθε συνοικίας που φτάνει είτε Θηβών, είτε Αγίους και από εκεί με το 703 για Πειραιά. Το δίκτυο έχει ανάγκη από κοντες τοπικές γραμμές και πυκνες διαδημοτικες ή κορμούς για τις ανταποκρίσεις, όχι να κάνουν την δουλειά των Τοπικών!