06-11-2018, 10:58 AM
(06-11-2018, 07:59 AM)MrVanHool Έγραψε: Το Τραμ Κορμός ΔΕΝ είναι και δεν μπορεί τεχνικά να γίνει για τους λόγους ταχύτητας και συχνότητας που αναφέρθηκαν.
[...] Το Τραμ ήταν ικανό να καταργήσει μόνο τον προκάτοχό του, το 110 με τις τραγικές συχνότητες την σύντομη κοινή περίοδο στο τέλος. Τίποτα άλλο δυστυχώς. Σε μια άλλη ζωή, με άλλα δεδομένα, ίσως..
Να με συγχωρείτε παιδιά, αλλά δεν είναι ετσι τα πράγματα στον άξονα της Παραλιακής. Το τράμ έχει ψιλοστάνταρ χρόνο διαδρομής γύρω στο 40λεπτο Ασκληπιείο - ΣΕΦ και θα γίνει 50λεπτο μέχρι Πειραιά. Περνάει από όλα τα σημεία που διέρχεται το Α1 και εξυπηρετεί καλύτερα το κέντρο της Γλυφάδας. Σε τί λοιπόν υστερεί;
Θα μου πείτε, στις τραγικές συχνότητες. Αυτό όμως δεν είναι πρόβλημα του δικτύου, αλλά της δρομολόγησης. Όπως προτείνει ο marios ilioupoli και έχω προτείνει κι εγώ στο παρελθόν, αν "σπάσουν" οι γραμμές και γίνουν
- ΜΙΑ γραμμή Ασκληπιείο - Παραλιακή - Πειραιάς (16 οχήματα χ 7,5' = 120' κύκλος ) και
- ΜΙΑ γραμμή Σύνταγμα - Ν. Σμύρνη - Πικροδάφνη (12 οχήματα χ 7,5' = 90' κύκλος)
και κοπεί το "εκδρομικόν" Σύνταγμα - ΣΕΦ
θα έχουμε πετύχει συχνότηες 7,5' σε όλες τις διαδρομές. So simple. Γιατί να μην είναι ικανό το τραμ να αντικαταστήσει τα λεωφορεία;; Πιό ωραία είναι να κάθεσαι στο μποτιλιάρισμα της παραλιακής και να κάνεις ένα τέταρτο να περάσεις το Μετροπόλιταν στο Φάληρο;
Έπειτα, ο τρόπος οδήγησης του τραμ έχει αλλάξει πολύ σε σχέση με τις αρχές. Γρήγορο κλείσιμο πορτών (δεν βοηθάει ότι είναι πολύ αργές από τη φύση τους), όχι περιττά χασομέρια στις στάσεις και γρήγορες επιταχύνσεις.
Ίσως να επιβίωνε ένα "Χ1" στην παραλιακή, αλλά με τί λεφτά και τί οχήματα;;