06-11-2018, 02:30 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-11-2018, 02:50 AM από ecoj. Edited 5 times in total.)
Αν θεωρείς ότι καταργώντας γραμμές θα εξοικονομηθούν οδηγοί και οχήματα και έτσι θα μειωθούν οι ελλείψεις στις άλλες γραμμές τότε μάλλον δεν έχεις δει πως πάει εδώ και κάποια χρόνια το πράγμα ή απλά είσαι καινούριος! Ενώ αυτό θεωρητικά θα πρέπει να γίνει βάση λογικής στη πράξη όταν θα έχουν καταργηθεί θα ανακαλύψεις ότι δεν υπάρχει καμία βελτίωση πουθενά αλλού! Όσες φορές έχουν καταργηθεί γραμμές οπουδήποτε όχι μόνο δεν υπήρξε καμία βελτίωση πουθενά αλλά χειροτέρεψε κι άλλο το πράγμα. Και αυτό θα γίνει και σε αυτή τη περίπτωση. Θέλει ανάλυση το γιατί βέβαια αλλά μην ελπίζεις πως με καταργήσεις γραμμών θα καλυφθούν κενά στις υπόλοιπες!
Στην ουσία του πράγματος δεν ξέρω αν πρέπει ή όχι να καταργηθούν Α1 και Β1 μιας και δεν είμαι καν της περιοχής αλλά έτσι απλά με το καλημέρα delete 3-4 γραμμές μάλλον γίνεται με μοναδικό κριτήριο την εξοικονόμηση οχημάτων όπως με το ίδιο κριτήριο κόπηκαν κάτι Α16, Γ9 κλπ και αυτά περί αλληλοκάλυψης είναι γελοιότητες σαν αυτές που γράφει ο ΟΑΣΑ του τύπου ''για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού κλπ κλπ''! Μπορεί η κατάργηση του Α1 είναι στη σωστή κατεύθυνση αλλά όχι έτσι απλά.
Στην ουσία του πράγματος δεν ξέρω αν πρέπει ή όχι να καταργηθούν Α1 και Β1 μιας και δεν είμαι καν της περιοχής αλλά έτσι απλά με το καλημέρα delete 3-4 γραμμές μάλλον γίνεται με μοναδικό κριτήριο την εξοικονόμηση οχημάτων όπως με το ίδιο κριτήριο κόπηκαν κάτι Α16, Γ9 κλπ και αυτά περί αλληλοκάλυψης είναι γελοιότητες σαν αυτές που γράφει ο ΟΑΣΑ του τύπου ''για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού κλπ κλπ''! Μπορεί η κατάργηση του Α1 είναι στη σωστή κατεύθυνση αλλά όχι έτσι απλά.