06-11-2018, 01:37 AM
(06-11-2018, 01:02 AM)ecoj Έγραψε: Το λένε στη λογική δε βγαίνει το πράγμα από τις ελλείψεις οπότε ευκαιρία για ανεξέλεγκτη κατάργηση γραμμών χωρίς κανένα σοβαρό κριτήριο!
Υπάρχει σοβαρό κριτήριο εδώ και οχτώ (8) χρόνια! Να μην υπάρχει αλληλοεπικάλυψη του δικτύου των οδικών μέσων με αυτό των μέσων σταθερής τροχιάς. Και υπάρχει κι ένα δεύτερο σοβαρό κριτήριο, αυτό του να φεύγουν οι γραμμές-"βαρίδια" στις οποίες απλά ξοδεύονται οχήματα και προσωπικό χωρίς να υπάρχει ανταπόκριση από το επιβατικό κοινό.
Στην παρούσα φάση, το Β1 τις Καθημερινές έχει προγραμματισμένη συχνότητα ανά 35-40' και η πραγματική είναι ακόμα πιο αραιή τις περισσότερες ημέρες, αφού δε νομίζω ότι δρομολογούνται ποτέ 5/5 οχήματα όπως προβλέπονται από το πρόγραμμα. Είναι αυτή γραμμή-κορμός; Ούτε η διαδρομή και πλέον ούτε η συχνότητα δεν τη χαρακτηρίζουν ως τέτοια. Ακόμα και ως σοβαρή διαδημοτική δε μπορούμε να την υπολογίζουμε. Η δε επιβατική κίνηση που έχει θα μπορούσε να είχε επιμεριστεί ήδη "αναίμακτα" στο Α1, στο 142 και στα τοπικά της Γλυφάδας, καθώς ακόμα και φιλικά μου πρόσωπα που εξυπηρετούνται την επιλέγουν μόνο αν τύχει να δουν να πλησιάζει κάποιο λεωφορείο της ή θέλοντας να αποφύγουν την καταβολή κομίστρου, εκμεταλλευόμενοι τον ανεπαρκή έλεγχο κομίστρου στα λεωφορεία σε σχέση με το δίκτυο των Μετρό/ΗΣΑΠ.
Σε ένα χρόνο από τώρα θα έχουμε μία άλλη πραγματικότητα. Ένα μέσο σταθερής τροχιάς, που μάλιστα είναι αυτή τη στιγμή ο πιο αξιόπιστος τρόπος μετακίνησης στην Παραλιακή και με χωρητικότητα ακόμα και υπερδιπλάσια των "κορμών" που τη διατρέχουν, φτάνει στο κέντρο του Πειραιά. Μοναδικό αρνητικό το ότι σε ορισμένα σημεία θα συναντά την κανονική κυκλοφορία. Αν μετά από την επέκταση του δικτύου θεωρούμε ότι αξίζει να έχουμε και το Β1 και το 130 και το Α1 όπως σήμερα και να "φυτοζωούν", ας τα έχουμε. Μη γκρινιάζουμε μετά για την επάνδρωση του 703 και άλλων πιο απαραίτητων και όντως "κορμών".