04-11-2018, 04:57 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-11-2018, 05:05 PM από Larioupol. Edited 1 time in total.)
1)Μια ιδέα θα ήταν το 218 να μην πηγαίνει μέχρι Πειραιά αλλά να σταματάει στο Μοσχάτο ή ακόμα και στην Καλλιθέα μαζί με το 219. Έτσι θα εξοικονομηθούν 2 οχήματα που θα μπορούν να παραμείνουν στην γραμμή για ενίσχυση των δρομολογίων της.
2) Άλλη ενδεχόμενη ιδέα θα ήταν οι γραμμές 040,130,Α1,Β1 να ξεκινάνε από Νέο Φάληρο, δημιουργώντας μια γραμμή που θα κάνει την διαδρομή από την Ακτή Μιαούλη μέχρι το ΗΣΑΠ Πειραιά κυκλικά, με συχνότητες όχι άνω των 15 λεπτών (ίσως με 18 μέτρα). Έτσι, θα εξοικονομηθούν 2 οχήματα ανα γραμμή = 8 οχήματα το λιγότερο, με 4 από αυτά να μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ίδρυση της νέας γραμμής .
Το ίδιο ισχύει και για τις γραμμές που κάνουν όλη την ακτή Μιαούλη. Οι γραμμές 049,217,229 πρέπει επίσης να πάνε στο Νέο Φάληρο, αλλά αμφιβάλω αν υπάρχει χωρος αφετηρίας εκεί...
2) Άλλη ενδεχόμενη ιδέα θα ήταν οι γραμμές 040,130,Α1,Β1 να ξεκινάνε από Νέο Φάληρο, δημιουργώντας μια γραμμή που θα κάνει την διαδρομή από την Ακτή Μιαούλη μέχρι το ΗΣΑΠ Πειραιά κυκλικά, με συχνότητες όχι άνω των 15 λεπτών (ίσως με 18 μέτρα). Έτσι, θα εξοικονομηθούν 2 οχήματα ανα γραμμή = 8 οχήματα το λιγότερο, με 4 από αυτά να μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ίδρυση της νέας γραμμής .
Το ίδιο ισχύει και για τις γραμμές που κάνουν όλη την ακτή Μιαούλη. Οι γραμμές 049,217,229 πρέπει επίσης να πάνε στο Νέο Φάληρο, αλλά αμφιβάλω αν υπάρχει χωρος αφετηρίας εκεί...
- Μην καταστρέφετε κι άλλο το 164 ! -