14-10-2018, 09:18 PM
(14-10-2018, 03:23 AM)Alex37 Έγραψε: Το "γδυσιμο" ή άλλως "κανιβαλισμός" είναι μια τακτική που ακολουθούν σχεδόν όλα τα αμαξοστάσια οπότε θα είναι περίεργο να μην έχει γίνει ήδη το ίδιο και σε αυτή τη περίπτωση.
Ένας από τους κυριότερους (αν όχι ο κυριότερος) λόγος που έχουν αντέξει τόσο τα Ν1 είναι η μεγάλη συμβατότητα που υπάρχει στα ανταλλακτικά με τις GN και τα Ν2. Το αν θα αντέξουν μεχρι τα 30 χρόνια θα εξαρτηθεί κυρίως από αυτά. Βέβαια, τα προβλήματα στα ηλεκτρολογικά και στο αμάξωμα όσο περνάει ο καιρός όλο και αυξάνονται.
Το θέμα είναι ότι σε όσο καλή κατάσταση και να είναι τα Ν1 (που δεν είναι), αυτό που γίνεται δεν λέγεται συγκοινωνία, κοροϊδεύουμε τον κόσμο λέγεται. Δεν μπορείς να κάνεις σοβαρή συγκοινωνία με 18 και 24 χρονών λεωφορεία όπως και να το κάνουμε. Τα solaris δεν είναι ότι δεν είναι καλά λεωφορεία, αλλά οποιοδήποτε όχημα κι αν ήτανε, αν δεν το συντηρείς σωστά, λογικό είναι ότι κάποια στιγμή θα βγει off. Ακόμα και καινούργια λεωφορεία να πάρουνε, πόσο καιρό πιστεύετε ότι θα αντέξουνε αν συνεχίσουνε με τους ίδιους ρυθμούς? σε 4-5 χρόνια κι αυτά θα βγούνε εκτός λειτουργίας και θα λέμε ότι πάλι φταίνε τα λεωφορεία