18-09-2018, 01:52 AM
(18-09-2018, 12:07 AM)K.S. Έγραψε: Συνεχίζετε να σκέφτεστε με τα τοπικιστικά -εγωιστικά- σας κριτήρια. Εάν συνεχίσετε να απαντάτε έτσι δυστυχώς θα διακόψω εδώ αυτή τη συζήτηση αν και δεν το θέλω καθόλου.Αρχικά να σου υπενθυμίσω ότι τα b9l οπως αναφέρεις είναι καλύτερα... Για αυτό ανέλαβαν δύσκολες γραμμές όπως το 57 και 58...δυσκολη γραμμή δεν είναι ούτε το 66 ούτε το 79 για να έχουν b9l...
Αρχικά, σας υπενθυμίζω ότι χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση τα 84 και 27 οπότε δεν έχω κανένα λόγο - σκεπτόμενος και εγώ συμφεροντολογικά- να μη θέλω να κυκλοφορεί με citaro το 27 και με citelis το 84.
Όμως, δε δέχομαι να κυκλοφορεί με citaro το 27 και το 32 και οποία αλλά τα παίρνουν από Σταυρούπολη τη στιγμή που γραμμές σαν τα 2, 3 και 8 έχουν πληρότητες 80% και 90% και είναι γραμμές ΟΛΗΣ της Θεσσαλονίκης, άσχετα που βγαίνουν από Φοίνικα για διάφορους λόγους, οπότε στην παρούσα δεν είναι πιο ευνοημένοι στα ανατολικά, αλλά μάλλον στα δυτικά.
Δε θα αναφερθώ σε συγκεκριμένες περιπτώσεις λεωφορείων, όπως κάνατε είτε με 787, είτε με 890 κ.α., διότι αυτές αποτελούν την εξαίρεση και όχι τον κανόνα, αλλά θα αναφερθώ σαν σύνολο λεωφορείων (citaro, citelis και τα υπολοιπα). Θεωρώ ότι ο στόλος του Φοίνικα είναι κατά πολύ σαν μ.ο. γερασμένος σε σχέση με της Σταυρούπολης (ξαναλέω όχι χρονολογικά, αλλά ποιοτικά). Αυτή τη στιγμή υπάρχουν στη Σταυρούπολη τα 20 B9l τα οποία στερείται ο Φοίνικας και στη θέση τους δρομολογεί B7R και B7L. Το τα οποία είναι κλάσης χειρότερα από αυτά. Επιπλέον τα πολυαγαπημένα μου Citelis τα οποία δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα στα ανατολικά. Επιπλέον τα Cityclass, μπορεί να μην είναι λεωφορεία κλάσης, όμως κάνουν καλύτερη δουλειά από τα B7R ίσως και από τα B7l. Σε γενικές γραμμές με μια δυνατόν κατάταξη που κάνω τα χειρότερα λεωφορεία είναι τα B7R και τα B7L. Αν δείτε πέρα από τα Mercedes που όπως προείπα μόνο για αυτά έχει να χαίρεται ο Φοίνικας, τα υπόλοιπα έχουν τα μαύρα τους τα χάλια. Οπότε πώς, στο καλό, βγαίνει ευνοημένος ο Φοίνικας;
Ακόμα, υπάρχουν και στο Φοίνικα περιπτώσεις λεωφορείων που "παστελώνονται" (7). Μετά έχουμε και κάτι περιοχές όπως Νέα Κρήνη και Καλαμαριά που για ποιο λόγο να μην έχει και η Καλαμαριά κανένα 900αρι για να καλοπερνάει και αυτή και μόνο να μένει στα 700αρια; Ή μη μιλήσω για το 7 που ίσως είναι η μόνη γραμμή του ΟΑΣΘ που δεν έχει στάνταρ λεωφορεία.
Κάτι άλλο αυτή τη στιγμή δε μου έρχεται. Σας υπενθυμίζω ότι τα 2, 3, 8 είναι γραμμές όλης της Θεσσαλονίκης και όχι των ανατολικών ή των δυτικών.
Επιπλέον, ναι να πάρει και το 27 12μετρα, όταν ανεβαίνεις προς Σταυρούπολη στις 10 το πρωί και έχει μέσα μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού άτομα, ναι, φυσικά και να πάρει 12μετρα.
Θες να σου πω τι παρασκήνιο παιζόταν πίσω από τις πόρτες και ρουσφέτια με την προηγούμενη διοίκηση για την κατανομή των λεωφορείων;; τα ξέρεις; εγω τα ξέρω όμως...
Επιπλέον... Καλυτερα είναι τα cityclass από τα b7l η b7r?? Εσύ το λες η κάποιος οδηγός;;; γιατί οι οδηγοί αν τους βάλεις να διαλέξουν θα διαλέξουν δαγκωτό volbo6