17-09-2018, 08:14 PM
Το 155 δρομολογείται τις τελευταίες μέρες αποκλειστικά με Ν2...
Επίσης, στα 304/5 και Χ97 ενώ τα πρωινά πολύ σπάνια πλέον να δεις νταλίκα το απόγευμα και μετά βάζουν μερικές. Μάλιστα ακόμα και χθες Κυριακή στο 304/5 μπήκε το απόγευμα η #494! Στο Β5 από την άλλη μπαίνουν κυρίως νταλίκες αλλά δεν λείπει και κανά 12μετρο (συνήθως Ν1).
Στο 421 που αναφέρθηκε όντως το πρωι τουλάχιστον η Ράλλη είχε έξω μόνο Irisbus Diesel.. Τώρα εμφανίζεται και η Volvo #138 όμως..
Τέλος, όσο για το 324 που είχε ειπωθεί όντως παίρνει midi συχνά πλέον αλλά και αρκετά Ν1.. Μάλλον η επιλογή των Ν1 και των Neoplan έχει να κάνει με τις ανηφόρες στα Πηγάδια της Ανθούσας. Μάλιστα λόγω παλαιότερου ατυχήματος με Irisbus CNG του 301 είχε διακοπεί η συγκοινωνία και εντέλει επανήλθε με το 324 αυτή τη φορά..
Δυστυχώς είναι γεγονός πλέον ότι και τα Irisbus CNG τα έχουν "φτύσει" και οι επιδόσεις τους συναγωνίζονται τα ... Renault (ορισμένα Renault μάλιστα πάνε και καλύτερα!). Τα βλέπεις σε δρόμους με ελάχιστη κλίση και κάνουν ολόκληρο αγώνα για να ξεκινήσουν...
Επίσης, στα 304/5 και Χ97 ενώ τα πρωινά πολύ σπάνια πλέον να δεις νταλίκα το απόγευμα και μετά βάζουν μερικές. Μάλιστα ακόμα και χθες Κυριακή στο 304/5 μπήκε το απόγευμα η #494! Στο Β5 από την άλλη μπαίνουν κυρίως νταλίκες αλλά δεν λείπει και κανά 12μετρο (συνήθως Ν1).
Στο 421 που αναφέρθηκε όντως το πρωι τουλάχιστον η Ράλλη είχε έξω μόνο Irisbus Diesel.. Τώρα εμφανίζεται και η Volvo #138 όμως..
Τέλος, όσο για το 324 που είχε ειπωθεί όντως παίρνει midi συχνά πλέον αλλά και αρκετά Ν1.. Μάλλον η επιλογή των Ν1 και των Neoplan έχει να κάνει με τις ανηφόρες στα Πηγάδια της Ανθούσας. Μάλιστα λόγω παλαιότερου ατυχήματος με Irisbus CNG του 301 είχε διακοπεί η συγκοινωνία και εντέλει επανήλθε με το 324 αυτή τη φορά..
Δυστυχώς είναι γεγονός πλέον ότι και τα Irisbus CNG τα έχουν "φτύσει" και οι επιδόσεις τους συναγωνίζονται τα ... Renault (ορισμένα Renault μάλιστα πάνε και καλύτερα!). Τα βλέπεις σε δρόμους με ελάχιστη κλίση και κάνουν ολόκληρο αγώνα για να ξεκινήσουν...