Αξιολόγηση Θέματος:
  • 3 Ψήφοι - 4.67 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018
(07-09-2018, 11:22 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Ο λογαριασμός στο χειμερινό πρακτικά δε βγαίνει. Οι ανάγκες δρομολόγησης 12μ που έχει ο Βοτανικός είναι μεγαλύτερες σε σχέση με πέρυσι, οι ανάγκες στη Ράλλη θα είναι επίσης μεγάλες και αναγκαστικά θα δανείζεται λεωφορεία και ο Πειραιάς είναι νομίζω κατανοητό ότι δε θα μπορεί να βοηθήσει πλέον σε αυτό αφού και εκεί έχουν αυξηθεί οι ανάγκες σε 12μ αφού ανέλαβε γραμμές που δεν παίρνουν midi σε καμία περίπτωση. Κέρδος θα είναι έστω και με δανεισμούς να μπορέσει η εταιρεία να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του χειμερινού.

Όσο για τα περί "'αύξησης νεκρών οχηματοχιλιομέτρων", απλά βάσει google maps παραθέτω τα εξής:
Νεόκτιστα (ΤΕ-805): 10 χλμ από Λιόσια / 18 χλμ από Βοτανικό
Κέντρο Ασπροπύργου (ΑΦ-805): 14 χλμ από Λιόσια / 17 χλμ από Βοτανικό
Λόφος Κυρίλλου (ΤΕ-855): 15 χλμ από Λιόσια / 23 χλμ από Βοτανικό
Ρουπάκι (ΤΕ-881): 17 χλμ από Λιόσια / 24 χλμ από Βοτανικό
Ψάρι (ΑΦ-855): 17 χλμ από Λιόσια / 23 χλμ από Βοτανικό
Ελευσίνα: 21 χλμ από Λιόσια / 21 χλμ από Βοτανικό
Άνω Ελευσίνα (ΤΕ-862): 21 χλμ από Λιόσια / 23 χλμ από Βοτανικό
Μάνδρα (ΤΕ-817/863): 25 χλμ από Λιόσια / 27 χλμ από Βοτανικό
Οικ. Τιτάν (ΤΕ-861): 33 χλμ από Λιόσια / 35 χλμ από Βοτανικό
(σε όλες τις περιπτώσεις η διαδρομή από Λιόσια υπολογίζεται μέσω Φυλής - Μεγ. Αλεξάνδρου - Νάτο και η διαδρομή από Βοτανικό μέσω Λ. Αθηνών - ΝΕΟΑΚ)


Οι πρακτικές αυτές είναι εσωτερικά ζητήματα. Δεν καταλαβαίνω σε τι επηρεάζει το συγκοινωνιακό έργο. Αλίμονο αν παρόμοια προβλήματα που αντιμετωπίζουν εκπαιδευτικοί, γιατροί, αστυνομικοί, πυροσβέστες και πόσο μάλλον υπάλληλοι στον ιδιωτικό τομέα έβγαιναν στο προσκήνιο και επηρέαζαν την απόδοσή τους.

Το τι σχέση έχει η είσοδος από την πρώτη πόρτα με τη συζήτηση αυτή, δε μπορώ να το καταλάβω! Ίσα ίσα που η εικόνα στις στάσεις δείχνει ότι οι ίδιοι οι επιβάτες στις περισσότερες περιπτώσεις κατευθύνονται προς την πρώτη πόρτα, ακόμα και αν ο οδηγός δεν εφαρμόζει το μέτρο και πολλοί διαμαρτύρονται για εκείνους που προσπαθούν να ξεφύγουν από τα υπόλοιπα σημεία. Προβλήματα υπάρχουν και σίγουρα οφείλει η εταιρεία να εκδώσει εγκύκλιο που να εξαιρεί γραμμές από την εφαρμογή του μέτρου για να είναι και τυπικά καλυμμένοι οι οδηγοί, αλλά με το χρόνο για την εφαρμογή του ζωνικού εισιτηρίου να μετρά πλέον αντίστροφα (βάσει των εξαγγελιών από πλευράς Υπουργείου-διοικήσεων) δε νομίζω πως πρέπει να καταδικάζουμε πλέον το μέτρο που τελικά "ήταν δίκαιο κι έγινε πράξη".

Για την υποχρεωτική έκδοσης προσωποποιημένης για τους δικαιούχους μειωμένους, καιρός ήταν! Έχω σιχαθεί την εικόνα με ηλικιωμένους που μπαίνουν στα λεωφορεία κρατώντας 4-5 διαφορετικά εισιτήρια και να χτυπάνε μετά το άλλο προσπαθώντας να δουν ποιο έχουν φορτισμένο. Έχω βαρεθεί να βλέπω-ακούω-διαβάζω γκρίνια για το αν υπάρχουν ανοιχτά εκδοτήρια, που υπάρχουν, για τις ουρές, γιατί τα μηχανήματα εν έτει 2018 δε συνεχίζουν να πωλούν ελεύθερα μειωμένα εισιτήρια (στα υπεραστικά ΚΤΕΛ δε βλέπω να γκρινιάζει κανείς που υποχρεωτικά επιδεικνύεις πάσο και κατά την έκδοση και κατά την επιβίβαση, αλλιώς δε βλέπεις μειωμένο ούτε στα όνειρά σου). Καρτούλες όλοι λοιπόν να τελειώνει το παραμύθι των δικαιολογιών "μπήκα χωρίς εισιτήριο γιατί δεν είχε ανοιχτό εκδοτήριο για μειωμένο".

Ο Βοτανικός έχει ναι μεν παραπάνω γραμμές να επανδρώσει αλλά έχει και περί τα 70 12μετρα παραπάνω σε σχέση με πέρσι.. Όσο για τη Ράλλη να κοιτάξουν σαν διοίκηση να μαζέψουν το χάλι της πρώτα και μετά να δούμε κατά πόσο χρειάζεται δανεισμό.. Δεν γίνεται η Ανθούσα να έχει 55 GN και να βγάζει έξω 35-37 αμάξια (~65% διαθεσιμότητα) και η Ράλλη με 116 (αν δεν κάνω λάθος) να βγάζει 50-60 με το ζόρι (~45% διαθεσιμότητα). Το ίδιο και με τα Solaris που βγάζουν ώρες ώρες κάτι 20-22 αμάξια ή Volvo κάτω από 10 με τόσα αποσυρμένα για ανταλλακτικά... Τις τελευταίες μέρες πάντως διαφαίνεται κάποια βελτίωση. Έχω δει μέχρι και 107 αμάξια σε ταυτόχρονη κυκλοφορία..

Για τα "νεκρά οχηματοχιλιόμετρα" το έθεσα κάπως άστοχα.. Στα χιλιόμετρα πάνω κάτω τα ίδια είναι ίσως με κάποια να υπερτερούν τα Λιόσια.. Όμως, βασικότερος παράγοντας είναι ο χρόνος εκτέλεσης της διαδρομής Α/Σ-ΑΦ/ΤΕ... Από Βοτανικό προς Παραλία Ελευσίνας από όπου γίνονται οι περισσότερες ενάρξεις/λήξεις πας από Λ. Αθηνών με ταχύτητες των 80χλμ (και παραπάνω κάποιες φορές...) ενώ από Λιόσια περνάς μέσα από Άνω Λιόσια, Ζωφριά, Ασπρόπυργο που είναι αδύνατον να πηγαίνεις με τέτοιες ταχύτητες... Οπότε, προφανώς αν δεν είναι ξεχειλωμένοι οι υπάρχοντες χρόνοι έναρξης/λήξης (δεν θυμάμαι πόσο δίνουν ΑΜ ΒΟΤ - Ελευσίνα) αναγκαστικά θα χρειαστεί αύξηση του χρόνου που δίνεται, προφανώς με επιπτώσεις στα δρομολόγια των γραμμών..

Ακόμα όμως και στα 805, 855 που κάθεται στα ίδια χρονικά σκέψου θα στέλνουν Citelis στα Νεόκτιστα για να κυκλοφορούν σε σκατόδρομους ή να βγαίνουν off επειδή όλο και καμιά πέτρα θα φάει;; Ή θα στέλνουν Renault σ' αυτό και το 855 τα οποία δεν έχουν αυτονομία για τόσες ώρες και θα έχουμε και άλλα νεκρά οχηματοχιλιόμετρα μέσα στη μέρα από Λιόσια σε Ασπρόπυργο;; Να μην μιλήσω για Ελευσίνα γιατί εκεί είναι ακόμα περισσότερα τα νεκρά χιλιόμετρα άπαξ και δρομολογούνται Renault...

Μου κάνει εντύπωση που δεν καταλαβαίνεις πώς όλα αυτά δεν επηρεάζουν το παρεχόμενο συγκοινωνιακό έργο.. Φυσικά το πώς επηρεάστηκε φάνηκε ξεκάθαρα στο Θερινό όταν που ήταν υπό διάλυση η Ο.ΣΥ. με τις συνεχεις μετακινήσεις.. Όταν η Ο.ΣΥ. αυτή τη στιγμή βασίζεται σε δεδουλευμένα ρεπό και μεταφερόμενα δεν είναι δυνατόν να δωθούν σε άτομα που τα Γρ. Κίνησης δεν γνωρίζουν για πολλούς λόγους.. Και έτσι οι ανεπάνδρωτες πήγαν στο θεό... Επιπλέον, είναι προφανές ότι δεν έγινε σωστή κατανομή βάσει πρωτίστως της περιστολής των εξόδων της Ο.ΣΥ. όταν με το Θερινό Ι για παράδειγμα στείλαν τα 406, 407, 418, 447 στον Βοτανικό.. Τη στιγμή που υπήρχε η ευκαιρία να διορθωθούν αρκετά λάθη στις κατανομές των Α/Σ ελέω υποχρεωτικης αναδιανομής στόλου και οδηγών είδαμε να χειροτερεύουν τα πράγματα... Επίσης, το να κάνουμε τα στραβά μάτια σε αδικίες που βλέπουμε δεν νομίζω ότι θα έπρεπε να συμβαίνει, ειδικά όταν αυτές είναι εις βάρος της συγκοινωνίας. Γιατί αυτή τη στιγμή η αλλαγή που προωθείται με τους 69 οδηγούς στα Λιόσια δεν έχει κάποιο όφελος για την συγκοινωνία (άλλες αλλαγές θα έπρεπε να γίνουν..). Αν ισχύσει πόσοι λες από τους 69 θα παραμείνουν Λιόσια ένα μήνα μετά (που ήδη στάνταρ έχουν γίνει μαγειρέματα και κάποιοι δεν θα πάνε για ούτε μια μέρα) και δεν θα πάνε κανά Πειραιά με 876/866/Γ16 ή Βοτανικό έστω;; Λες να μην το ξέρει η διοίκηση τι θα γίνει στην πραγματικότητα;;

(Επίσης, για την ιστορία κάτι τέτοιες ενέργειες ειδικά στην περίπτωση της Ο.ΣΥ. κινούνται στα όρια της νομιμότητας λόγω μονομερούς βλαπτικής μεταβολής στην εργασία.. Φαντάζομαι θα γνωρίζεις ότι κάποιοι οδηγοί από το ΑΜ ΕΛΛ προσέφυγαν άμεσα στο ΣΕΠΕ και προτού εκδικαστεί η υπόθεση τα κεντρικά έβγαλαν έξτρα λίστα που τους έστελνε κατευθείαν Μπραχάμι λόγω εντοπιότητας ενώ δεν περιλαμβάνοταν στην αρχική λίστα..)

Πώς να μην πηγαίνουν οι περισσότεροι επιβάτες μπροστά όταν ένα σωρό κόσμος έχει φάει πόρτες στα μούτρα ή πάνω του ή τους έχουν προσβάλει/βρίσει;;; Όσο για το τι σχέση έχει αφορά τις καθυστερήσεις, τις διαλυμένες χρονοαποστάσεις, την απώλεια δρομολογίων.. Σε πάρα πολλές γραμμές τώρα που επέστρεψε ο κόσμος ακόμα και κανονικά επανδρωμένες να είναι δεν υπάρχει περίπτωση να τηρηθεί το πρόγραμμα εφόσον γίνεται εφαρμογή του μέτρου.. Να βλεπες τις προάλλες το Α2 που ήταν σχεδόν κομπλέ και να πηγαίνουν τουλάχιστον τα μισά οχήματα "ζευγαράκι" γιατί απλούστατα ο μπροστά εφάρμοζε τυπικά την είσοδο από μπροστά και ο επόμενος πήγαινε κανονικά.. Ή 206 πρόσφατα δύο αμάξια τρενάκι, το επόμενο σε 5' και μετά κενό περί τα 40' σε αιχμή Καθημερινής.. Καθόλου απαξίωση... Τα ίδια έχω δει σε Α1, 122, 171, 703, 843, Α7 κ.α. Και δεν λεω ότι βλεπουμε πρώτη φορά "τρενάκια".. Αλλά σε τέτοιο βαθμό που να βλέπεις υπό διάλυση σχεδόν όλη τη γραμμή αμφιβάλλω αν το χουμε ξαναδει.. Και δυστυχώς είναι και άλλα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί τα όποια τα έχω ξαναγράψει σε άλλα πόστ και τα όποια μόνο ζημιά κάνουν στην Ο.ΣΥ...

Όσο για τις γραμμές που πρέπει να εξαιρεθούν δεν είναι μερικές γραμμές αλλά η πλειοψηφία του δικτύου... Μην πω όλες αφού δεν έχει κανένα νόημα σαν μέτρο.. Η εισιτηριοδιαφυγή προφανώς δεν αντιμετωπίζεται έτσι ούτε κατ' αυτό τον τρόπο αυξάνονται τα έσοδα. Αντίθετως, κάτι τέτοιες πρακτικές και κυρίως οι συνέπειες τους διώχνουν κόσμο από τη συγκοινωνία..

Για το ζωνικό θα έλεγα να κρατάμε μικρό καλάθι γιατί αναλόγως πώς θα εφαρμοστεί μπορεί να αποδειχθεί μεγάλη πατάτα και να οδηγήσει σε κατάρρευση τα έσοδα.. Αυτό βέβαια είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση..


Για το ηλεκτρονικό δικαίως γκρινιάζουν οι περισσότεροι καθότι δεν ήταν έτοιμες οι συνθήκες να γίνει η μετάβαση.. Μηχανήματα έκδοσης έχουμε υποπολλαπλάσια σε σχέση με το χάρτινο τη στιγμή μάλιστα που τα ανοιχτά εκδοτήρια είναι λιγότερα σε σχέση με παλιότερα, παραλόγως δυσχρηστα (θα μπορούσε να ειναι πολύ πιο απλό το μενού πιστεύω..), μειωμένο δεν εκδίδαν παρά μόνο από το εκδοτήριο (πάσο/ταυτότητα δεν ζήταγε κανένας σχεδόν και λογικό με τόσο κόσμο- η αστική συγκοινωνία της Αθήνας δεν είναι Υπεραστικό ΚΤΕΛ επαρχίας) - τώρα καταργούνται εντελώς, φοιτητές τώρα φτάσαν να μην μπορούν να βγάλουν κάρτα απεριορίστων με την προσωποποιημένη.. Και τα καλύτερα έρχονται από Οκτώβρη όταν θα πρέπει σχεδόν όλοι οι φοιτητές να βγάλουν προσωποποιημένη άπαξ και δεν αλλάξει η απόφαση για κατάργηση του μειωμένου χάρτινου..

Κατά τα άλλα κάποιοι πανηγύριζαν που άλλες ευρωπαικές χώρες κάνανε την προσαρμογή σε 24 μήνες και εμείς την κάναμε σε 9... Να μην μιλήσουμε για ένα έργο που κόστισε, αν θυμάμαι καλά, πάνω από 60 εκατομμύρια (και δίνονται παραπάνω πλέον λόγω πρόσθετων εξόδων που προκύπτουν..) και υποτίθεται ότι θα βελτίωνε την καθημερινότητα και θα εξοικομούσε χρήματα.. Που πλέον όσο χαρτί ξοδευόταν για τα χάρτινα εισιτήρια/κάρτες ξοδεύεται τώρα για τις αποδείξεις που εκδίδονται σε κάθε συναλλαγή..

Τέλος, για τα μειωμένα αυτός που έρχεται από επαρχία στα ΚΤΕΛ ή στον Πειραιά και δικαιούται μειωμένο κόμιστρο σιγά μην έρθει μαζί με βεβαίωση ΑΜΚΑ ανά χείρας, να κάτσει σε ουρές μαζί με βαλίτσες μετά από ταξίδι κουρασμένος να κάτσει εκδόσει προσωποποιημένη.. Απλά από εκεί που θα έπαιρνε το εισιτήριο των 0,60 θα μπει δωρεάν ή θα πάρει ταξί που στην τελική θα τον πάει και πιο νωρίς στον προορισμό του.. Το ίδιο ισχύει και για πολλούς περιστασιακούς επιβάτες.. Όταν ο άλλος δικαιούται μια έκπτωση της τάξης του 60% και εσύ του βάζεις εμπόδια ώστε να μην την έχει προφανώς δεν θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια (και πολύ καλά θα κάνει..). Αλλά αυτά τα "τσακάλια" του Υπουργείου και του ΟΑΣΑ δεν τα έχουν σκεφτεί...


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Πρόγραμμα Δρομολογίων ΟΣΥ; - από mercedes elbo - 08-09-2018, 05:09 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2024 N1Ellinikou 832 105.048 , 05:36 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2023 N1Ellinikou 336 96.511 30-12-2023, 05:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2022 N1Ellinikou 311 130.747 27-12-2022, 07:56 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2021 N1Ellinikou 497 282.736 28-12-2021, 03:28 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Ody.
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2020 MrVanHool 236 173.399 31-12-2020, 01:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: RenaultAgora7069
  Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2019 N1Ellinikou 230 171.901 18-12-2019, 03:27 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017 ecoj 468 456.992 31-12-2017, 11:39 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2017 MrVanHool 19 26.408 17-11-2017, 12:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: nikos1991
  Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2016 notis 598 703.771 01-01-2017, 02:02 PM
Τελευταία Δημοσίευση: NEOPLAN N4007
  Ποιοι τύποι τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2016 marios.ilioupoli 37 50.023 18-12-2016, 02:17 PM
Τελευταία Δημοσίευση: tomasxouliaras

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)