03-09-2018, 11:19 PM
(03-09-2018, 10:17 PM)mercedes elbo Έγραψε: Δεν πήρε βάρδιες ο Βοτανικός στο Α1. Απλά η Ράλλη οσο παει και χειροτερευει.. Σήμερα δικά της αμάξια στο δρόμο ειχε αναλογα την ώρα περι τα 80-90 μαξιμουμ. Ειδικά από Volvo το μεσημέρι κυκλοφορούσαν ΠΕΝΤΕ!!Όντως σήμερα η Ράλλη είχε μεγάλο θέμα..το λέγα είναι κοντά στο να δανειστούν από Βοτανικό..
Irisbus Diesel ειχαν βγει περίπου 15 σε 237, Β9 και Β/Γ18. Πλέον λόγω Θερινού Ι στον Πειραιά έχει αυξηθεί αρκετά ο αριθμός των απαιτούμενων λεωφορείων για τις δικές του γραμμές οπότε λογικά δεν έχει άλλα να δώσει (σημερα ως και 152 εμφανίστηκαν σε ταυτόχρονη κυκλοφορία) και ίσως κραταει και μερικά ως εφεδρεία. Έτσι λογικά ζήτησαν δανεικά αμάξια απο Βοτανικό και είδαμε μερικά στα Α1 και Β9.
Βέβαια η κατάσταση που επικρατούσε στο σύνολο των γραμμών της ήταν για γέλια και για κλάματα.. Ειδικά αν κρίνω από το τι εμφανιζοταν στην τηλεματική, επί ωρες κιόλας, είχαμε: 171 με 2 αυτοκίνητα, Β5 με 4 (και τα 2 εξ αυτών από Ανθούσα), Α7 το ιδιο κλπ. Και σημερα πραγματικά ηταν το μόνο αμαξοστάσιο που ειχε προβλημα στις γραμμές του.. Ακόμα και η Ανθούσα που είχε θεματα με τη διαθεσιμότητα των GN σήμερα το πρωί είχε 37 στο δρόμο και όλα τα αμάξια των 608, 304/5, 122, 242, 250 και Χ97 αποκλειστικά με GN...
Επίσης, διορθωνοντας παλιότερα γραφόμενά μου το 237 όντως ανήκει κανονικά στη Ράλλη. Και όσο και αν παραλογο φανταζει βγάζει όλες τις μέρες Irisbus Diesel από Ρέντη ακόμα και τις Κυριακές που δεν υπάρχει ανάγκη δανεισμού οχημάτων, όπως ειχαν αναφέρει από πληροφορίες οι ecoj και georgio.
Και καπως έτσι μπορεί να εξηγηθεί η #703 που είχε εμφανιστεί κανονικά τις προάλλες στη γραμμή για όλη τη βάρδια. Λογικά ο οδηγός της ή ζητησε νταλίκα ή δεν δέχτηκε να πάει στο Ρεντη να βγάλει αυτοκίνητο από εκεί Κυριακάτικα.
Λογικά ξεμειναν από Citelis..
Απορρώ γιατί τόσο καιρό τις βάρδιες του Β5 η Ανθούσα δεν τις καλύπτει με GN..ειδικά στο Θ2 σίγουρα έφταναν οι νταλίκες.
Πως σιγουρεύτηκες για το 237;;