02-09-2018, 05:36 PM
(02-09-2018, 05:08 PM)ATHENS_OLD_BUSES Έγραψε: - Ήθελα να προσθέσω ότι δυστυχώς είχαν επαναληφθεί ξανά τέτοια φαινόμενα από την τότε κρατική εταιρεία των αστικών συγκοινωνιών των Αθηνών και πρόγονο της ΕΑΣ και της ΕΘΕΛ την ΑΣΠΑ το μακρυνό 1970 - 1978 που εκτός των άλλων είχε στον στόλο της και 10 volvo sb-55 (b755) ( 100 Θέσεων ) με έτος κατασκευής 1966-1967 δηλαδή μετα βίας 10 ετίας είχαν βγεί off εντελώς σχεδόν όλα από το 1976-77. δηλαδή επάνω στην 8 αετία. Απ ότι είχαν πει κατα καιρούς άνθρωποι μεγαλύτεροι απο εμάς που δούλευαν τότε στο συνεργείο της ΑΣΠΑ στον βοτανικό, υπήρξε στάση ενός ιδιότυπου "σαμποτάζ" στο να μην επισκευάζονται τα κρατικά λεωφορεία για λόγους συμφερόντων της τότε εποχής. Ας ευχηθούμε να μην υπάρχουν τίποτα "συνδικαλιστικές" παρεμβάσεις και στις ημέρες μας με το φαινόμενο που παρατηρείται στην Ράλλη.
Για τώρα δεν γνωρίζω τι συμβαίνει. Πέρσι όμως για το φαινόμενο του Πειραιά που μέσα σε μερικές μέρες το Μάιο οι βλάβες στο Α/Σ από 100 πήγαν στις 230 νομίζω ότι κάθε νοήμων άνθρωπος που δεν είχε κάποιο κέρδος από την κατάσταση αυτή μπορούσε να καταλάβει ότι μιλάμε για σαμποτάζ εκ των έσω... Άλλωστε το συγκεκριμένο θέμα είχε δημοσιευτεί και από ΜΜΕ και έχει φτάσει και στις εισαγγελικές αρχές..
Στη Ραλλη βεβαια το φαινόμενο να μην υπάρχουν λεωφορεία είναι διαχρονικό και σίγουρα πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες..
Όσο για αμάξια που διαλύθηκαν πριν την ώρα τους το ίδιο ισχύει και για τα Irisbus CNG που βγήκαν αρκετά off πριν την 8ετια.. Βέβαια και σε Citelis είναι αρκετά εκτός κυκλοφορίας επί χρόνια και χωρίς προοπτική να ξαναβγουν στο δρόμο... Μάλιστα ορισμένα είναι κανιβαλισμένα σε μεγάλο βαθμό και τους λείπουν πολλά βασικά εξαρτήματα. Εκεί που πραγματικά μπορούμε να πούμε ότι φαίνεται η ποιότητα και η αντοχή είναι στα Ν1 που ακόμα και μετά από 25 χρόνια βλέπεις στο δρόμο ακόμα και πάνω από 150 σε σύνολο παραγγελίας 300 και σε καλή κατάσταση εσωτερικά/εξωτερικά.. Και κυκλοφορουν και κινούνται αξιοπρεπέστατα, μερικά δε ακόμα και σήμερα είναι αεροπλάνα...!