02-09-2018, 05:08 PM
(02-09-2018, 04:47 PM)ATHENS_OLD_BUSES Έγραψε: Ευχαριστώ πολύ ! - Κατατοπιστική η εξήγηση που έδωσες σχετικά με τα κυκλώματα που έχουν διαμορφωθεί στην Ράλλη , απλά κάνω μια διαπίστωση και με την αφορμή του σημερινού δανεισμού που έκανε και πάλι η ράλλη για το 164 με το iris #704 , που έγκειται στον πολύ μεγάλο αριθμό παροπλισμένων volvo αλλά και solaris . Θα πρέπει ΑΜΕΣΑ ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ να μεριμνήσουν για την προμήθεια ανταλλακτικών για την επισκευή των volvo που είναι και παλιότερα αλλά συγχρόνως και για την συντήρηση των solaris που αν και νεότερα βρίσκονται ήδη σε κατάρρευση - πράγμα ΑΝΕΠΙΤΕΡΠΤΟ για τόσο καινούρια οχήματα. Εάν δεν γίνει κάτι τέτοιο αργά η γρήγορα θα καταρρεύσει το σύστημα μιας και οι GN είναι και αυτές αρκετά γερασμένες ( Από το 1999 συνομήλικες με τα volvo ) και σίγουρα δεν θα μπορέσουν να βαστήξουν όλο αυτό το βάρος.- Ήθελα να προσθέσω ότι δυστυχώς είχαν επαναληφθεί ξανά τέτοια φαινόμενα από την τότε κρατική εταιρεία των αστικών συγκοινωνιών των Αθηνών και πρόγονο της ΕΑΣ και της ΕΘΕΛ την ΑΣΠΑ το μακρυνό 1970 - 1978 που εκτός των άλλων είχε στον στόλο της και 10 volvo sb-55 (b755) ( 100 Θέσεων ) με έτος κατασκευής 1966-1967 δηλαδή μετα βίας 10 ετίας είχαν βγεί off εντελώς σχεδόν όλα από το 1976-77. δηλαδή επάνω στην 8 αετία. Απ ότι είχαν πει κατα καιρούς άνθρωποι μεγαλύτεροι απο εμάς που δούλευαν τότε στο συνεργείο της ΑΣΠΑ στον βοτανικό, υπήρξε στάση ενός ιδιότυπου "σαμποτάζ" στο να μην επισκευάζονται τα κρατικά λεωφορεία για λόγους συμφερόντων της τότε εποχής. Ας ευχηθούμε να μην υπάρχουν τίποτα "συνδικαλιστικές" παρεμβάσεις και στις ημέρες μας με το φαινόμενο που παρατηρείται στην Ράλλη.