02-09-2018, 05:03 PM
(02-09-2018, 04:23 PM)mercedes elbo Έγραψε: Όπως ανέφερε ο ecoj κάποια πράγματα έχουν να κάνουν με το κύκλωμα που βρίσκεται η γραμμή.. Παλαιότερα, 703, 843, Α1 και Β/Γ18 ήταν στο Α' κύκλωμα με τα Solaris #821-#868 και έβλεπες κυρίως αυτά. Παράλληλα, το Αεροδρόμιο και οι υπόλοιπες τότε γραμμές της Ράλλη (Α7, Β5, Β9 κλπ) έπαιρναν από τα εφεδρικά #869-#920. Τώρα ακόμα και αν έχει διατηρηθεί το κύκλωμα ως είχε τα Solaris λόγω της έλλειψης που υπάρχει βγαίνουν κυρίως Αεροδρόμιο και μετά ότι περισσεύει τα βλέπεις και σε άλλες γραμμές.Μάλλον θα πρέπει να αρχίσει να δανείζεται και απ το Βοτανικό σιγά-σιγά...
Επίσης, ένας άλλος παράγοντας είναι οι εκάστοτε εντολές που βγαίνουν από το Γρ. Κίνησης.. Για παράδειγμα για το Α/Β10 υπάρχει εντολή να μην δρομολογούνται Solaris εκτός μεγάλης ανάγκης. Σε άλλες περιπτώσεις μπαίνουν Volvo ή Solaris λόγω μεγαλύτερης αυτονομίας σε καρτελάκια γραμμών που λογικά δεν μπορεί να τα πραγματοποιήσει GN π.χ. σε 122, 550, Α2 που επί ΑΜ ΕΛΛ έκαναν αντικαταστάσεις επί ήταν πιο κοντά και δεν είχαν άλλη επιλογή.
Στις υπόλοιπες γραμμές που ήρθαν από Ελληνικό κατά κύριο λόγο GN μπαίνουν και από ότι έχω καταλάβει έχουν δημιουργηθεί 2 κυκλώματα με GN. Το ένα είναι 64 αυτοκίνητα με τα #402-#483 (σαν μεταφορά του παλιού Α' κυκλώματος του Ελληνικού) με 122, 164, 550 και το άλλο με τα 500αρια - ίσως και κανά 700αρι - (σαν μεταφορά του Ζ' κυκλώματος) με 040, 171, Α2.
Εκεί που δεν ξέρω τι συμβαίνει είναι με τα παλιά κυκλώματα των Volvo (Β' και Γ') και τις γραμμές τους Α/Β10, Α7, Β5, Β9. Πολύ πιθανό να έχουν συγχωνευθεί σε 1 κύκλωμα πλέον τόσα λίγα που έχουν μείνει...
Το #704 ήταν και πάλι απόσπαση από 237! Στο χειμερινό που σε μια βδομάδα έρχεται προφανώς δεν θα μπορέσει να ανταποκριθεί χωρίς δανεισμό και το ερώτημα είναι αν θα υπάρχει τόση διαθεσιμότητα σε Iris στον Πειραιά ώστε να καλύψει τα κενά. Αυτή τη στιγμή η Ράλλη καταφέρνει και βγάζει περί τα 100 αμάξια έξω και το Χειμερινό με πρόχειρους υπολογισμούς πρέπει να χρειάζεται περί τα 160 αμάξια..