Αξιολόγηση Θέματος:
  • 10 Ψήφοι - 4 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2
(24-08-2018, 10:20 AM)Larioupol Έγραψε: Έχω μια "άσχετη" απορία. Από την στιγμή που αποβιβαζομαι Σεπόλια, έχω παρατηρήσει πως ο οδηγός βγαίνει για να γίνει αλλαγή οδηγού. Η αλλαγή αυτή συμβαίνει μόνο Σεπόλια?

Οι αλλαγές γίνονται για τη γραμμή 1 στην Αττική (νομίζω και στις δύο κατευθύνσεις λόγω μεγαλύτερης διαδρομής), για τη γραμμή 2 στα Σεπόλια όταν κατευθύνεται προς Ανθούπολη και για τη γραμμή 3 στην Εθν. Άμυνα όταν κατευθύνεται προς Πλακεντίας και αν πρόκειται για αεροδρομιακό δρομολόγιο κάνει αλλαγή και στην Πλακεντία και στις δύο κατευθύνσεις, γιατί είναι συγκεκριμένοι οι οδηγοί ππυ μπορούν να χειρίζονται συρμό στο δίκτυο αρμοδιότητας του ΟΣΕ (Πλακεντίας - Αεροδρόμιο).
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από Cmaniac - 16-11-2009, 09:32 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από abc - 07-07-2010, 03:21 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από abc - 06-09-2010, 09:17 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από abc - 06-09-2010, 12:33 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 02-01-2013, 07:27 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 02-01-2013, 08:23 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 18-02-2013, 11:42 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 20-02-2013, 11:23 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 14-03-2013, 10:01 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 23-03-2013, 12:50 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 31-03-2013, 05:03 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 03-04-2013, 11:18 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 04-04-2013, 11:17 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 07-04-2013, 10:20 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 07-04-2013, 10:58 AM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 26-07-2013, 10:51 PM
RE: Αττικο Μετρό - Γραμμη 2 - από ecoj - 27-07-2013, 12:02 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από giegor - 09-09-2013, 03:00 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 03:58 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από giegor - 09-09-2013, 05:24 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 09-09-2013, 05:38 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από GeorgIrisbus - 09-09-2013, 03:58 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 09-09-2013, 04:07 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 09-09-2013, 07:44 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 07:53 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 09-09-2013, 09:07 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 09:13 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από N1Ellinikou - 09-09-2013, 05:14 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 09-09-2013, 05:42 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 09-09-2013, 05:48 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από pvuccino - 14-09-2013, 10:11 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από giegor - 09-09-2013, 05:46 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από N1Ellinikou - 09-09-2013, 05:51 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 07:06 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από ecoj - 09-09-2013, 07:55 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 07:59 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 09-09-2013, 08:28 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 08:39 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 09-09-2013, 08:55 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 09-09-2013, 09:04 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 09-09-2013, 08:54 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από Pelham Express - 10-09-2013, 10:06 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 11-09-2013, 09:39 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από Pelham Express - 11-09-2013, 02:23 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 13-09-2013, 12:16 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από Pelham Express - 13-09-2013, 12:55 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 13-09-2013, 01:13 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από mercedes elbo - 13-09-2013, 01:22 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από Pelham Express - 13-09-2013, 01:55 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 13-09-2013, 05:07 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 13-09-2013, 07:21 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 13-09-2013, 10:33 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από garvanitis - 13-09-2013, 10:38 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 07-10-2013, 12:53 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από ecoj - 11-10-2013, 12:14 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 11-10-2013, 06:40 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 20-11-2013, 12:49 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από nikos1991 - 20-11-2013, 03:29 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από georgio - 21-11-2013, 03:00 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από ecoj - 20-11-2013, 11:12 AM
RE: ΣΤΑΣΥ - Γραμμή 2 - από georgio - 26-11-2013, 11:44 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από marios.ilioupoli - 24-08-2018, 07:00 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από ecoj - 24-08-2018, 01:19 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από ecoj - 24-08-2018, 02:50 PM
RE: ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2 - από K.S. - 09-02-2019, 02:12 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 4 (υπό κατασκευή) nikos1991 38 38.534 10-06-2026, 03:34 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Petroupolimetro
  ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ) - Μετρό - Γραμμή 1 ecoj 102 115.862 24-04-2026, 05:58 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 3 Cmaniac 184 259.999 22-07-2025, 10:54 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 2 Επισκέπτης (ες)